Khamis, 27 Disember 2012

Sape pernah main nie?

Google

Ha siapa pernah main kad-kad nie angkat tangan.... aku kalau xde keje bila cuti selalu jugak main kad nie. Ajak anak-anak ngan hubby main sekali. Aku rasa kad nie masa aku kecik-kecik dulu dah ada. Sekarang anak-anak aku pulak yang main. Seronok, tapi dalam banyak-banyak tu yang paling aku suka main Donkey. Kadang-kadang kalau balik kampung, pakcik makcik aku pun main sekali. Tiap kali main kad nie kecoh satu rumah hehehe... Disamping tu dapat jugak merapatkan lagi hubungan kekeluargaan yang adakan. 

25 ulasan:

Jue Jaynee berkata...

ala kak. xpernah main pun ni..

Cheq Kaq berkata...

saya saya!!tengok laa cheqkaq angkat tangan ni!hehe..sronok main ni..:)

Just berkata...

aku pun pernah main.. belikan donkey ngan old maid tu bg anak aku main.. :D

Wak Gelas™ berkata...

wak X penah, anak2 wak pon maen kad laen jugakkk.. ehHHee

Mimie berkata...

tak pernah main pun

aTieYusof Family berkata...

Tak pernah main...hihi;)

ieda berkata...

pernah dikkk
kenangan lama nie ...
bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kakzakie berkata...

Buat kakak sengih melihat ini. Siap boleh menangis bila ada budak lelaki nakal curi dari dalam pencil box.

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
hihi..yeap! pernah main mase zaman sekolah dulu..seronok!

Tihara berkata...

saya tak penah..kesian dak ? :)

faraherda.razalan berkata...

heheheheh...ni mainan kite ms kecik2....sgp kumpul duit banje, semata nak beli kad ni. sy mmg ade kesemua yg dlm gamba tu.

=D

hainom OKje berkata...

Yelah...donkey tu yg 2 kad sama kan Ratu...

mama aryan berkata...

penah jgk main masa kecik2 dulu

Kesuma Angsana berkata...

selalu juga men ngan anak2 hehe

MaMADeBOt berkata...

skan ni dh ssh nk cri kt mne da jual kad tu kn??

Riedaffya ibrahim berkata...

pernah..siap wat koleksi kad lagi..

QA's ~ mamapapa berkata...

ehehe!!!selalu confiscate yg budak2 bwk dtg sekolah,ahaha!!!

elly nadyra berkata...

Dh tua2 ni pun aku masih men lg kad ni hihihihi

nur anis berkata...

saya angkat tangan! :)

Hatimi Tahirruddin berkata...

haha masa kecik2 selalu main ni...pastu bila dah besar sikit tukar kepada kad yg ada raja dan permaisuri tu...huhu

Shalee Abdul berkata...

xpena plak main benda ni hmmm :P

TiranaAduka berkata...

bru 1st time nampak ni

sal ya berkata...

ada lagi ye kad ni? memang faveret nih masa kecik2 dulu. kalau ada belikan utk saya. nak buat kenangan la. kat sini tak pernah jmp pulak.

Ema Blog berkata...

rasanya pernah tapi dah lupa

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

saya saya penah main hehehe

Catat Ulasan