Sabtu, 1 Disember 2012

Bila kat kampung...

Aku seronok duduk kampung sebab boleh dapat macam2 xpayah bayar... Hehehe...X perlu beli rambutan sekilo 3ingget. Xperlu beli serai...xperlu beli daun pandan....macam2 lagi yg ada kat kampung. Bertuahnya aku ada  kampung. Dapat jugak anak2 aku tau cara hdup orang kampung. Kenal pokok itu ini..kalau tidak anak aku buah betik pun kata mangga...hihihi... Alhamdulillah...

15 ulasan:

Just berkata...

Aku jeles tau!! Cpt la bln 2! ;p

Shalee Abdul berkata...

seronok skg ni musim buah kan kak? xsbr nk blk kk bln dpn yey!!!

QA's ~ mamapapa berkata...

mmg betulkn..best duk kg..semua pun main petik je :)

eyeyou berkata...

kat kg kita xder dusun buah..kena gak beli..

IDAZS berkata...

sedapnya!

Riedaffya ibrahim berkata...

sedap tuh..

Wak Gelas™ berkata...

wak pon sukak makan rambutan.. ahHKks

Ema Blog berkata...

tak sabar nak balik kampung juga

chot ok..! berkata...

knjgn pertama disini..done follow #133.. kt kg sya pun ada dusun buah..bermcm2 buah ada..hee

Singgah dan Berilah sedikit pandangan tentang entry ini kalau sudi..:)

http://chot91.blogspot.com/2012/12/blog-chot-di-di-ambush.html

Marya Yusof berkata...

As salam Ratu,

Kami skrg ni selalu berkata, alangkah seronoknye dok Msia, boleh makan rambutan, durian... huhuhu

ANNA MARIANA berkata...

fuh, teringat pula anna suasana kampung anna.. yeeayy, bulan 2 ni nak balik kampung...

wahida berkata...

amboi...sedapnya mangga.....


salam, tengs drop by my blog...saya follow sini terus yer...nice blog!!

elly nadyra berkata...

skang musim buah, sure seronok balik kg! penuh la bonet keta bila blk nanti!

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

best dok kampung! nk2 pulak ade kebun sndiri, klu nk, petik ajo...wahhh rambutan!!.. :0

sal ya berkata...

duduk kat bandar pun blh dapat serai bagai. tapi tanam dalam pasu la. huhu...

Catat Ulasan