Bila kat kampung...

Aku seronok duduk kampung sebab boleh dapat macam2 xpayah bayar... Hehehe...X perlu beli rambutan sekilo 3ingget. Xperlu beli serai...xperlu beli daun pandan....macam2 lagi yg ada kat kampung. Bertuahnya aku ada  kampung. Dapat jugak anak2 aku tau cara hdup orang kampung. Kenal pokok itu ini..kalau tidak anak aku buah betik pun kata mangga...hihihi... Alhamdulillah...

Ulasan

  1. Aku jeles tau!! Cpt la bln 2! ;p

    BalasPadam
  2. seronok skg ni musim buah kan kak? xsbr nk blk kk bln dpn yey!!!

    BalasPadam
  3. mmg betulkn..best duk kg..semua pun main petik je :)

    BalasPadam
  4. kat kg kita xder dusun buah..kena gak beli..

    BalasPadam
  5. wak pon sukak makan rambutan.. ahHKks

    BalasPadam
  6. tak sabar nak balik kampung juga

    BalasPadam
  7. knjgn pertama disini..done follow #133.. kt kg sya pun ada dusun buah..bermcm2 buah ada..hee

    Singgah dan Berilah sedikit pandangan tentang entry ini kalau sudi..:)

    http://chot91.blogspot.com/2012/12/blog-chot-di-di-ambush.html

    BalasPadam
  8. As salam Ratu,

    Kami skrg ni selalu berkata, alangkah seronoknye dok Msia, boleh makan rambutan, durian... huhuhu

    BalasPadam
  9. fuh, teringat pula anna suasana kampung anna.. yeeayy, bulan 2 ni nak balik kampung...

    BalasPadam
  10. amboi...sedapnya mangga.....


    salam, tengs drop by my blog...saya follow sini terus yer...nice blog!!

    BalasPadam
  11. skang musim buah, sure seronok balik kg! penuh la bonet keta bila blk nanti!

    BalasPadam
  12. best dok kampung! nk2 pulak ade kebun sndiri, klu nk, petik ajo...wahhh rambutan!!.. :0

    BalasPadam
  13. duduk kat bandar pun blh dapat serai bagai. tapi tanam dalam pasu la. huhu...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..