Kaki laram...

Anak bongsu aku sekarang nie dah ada perangai baru...setiap kali lepas mandi dia sendiri yang akan pilih baju apa yang dia nak pakai. Setiap kali tu jugak bila aku pilihkan baju untuk dia mesti dia reject sebab dia cakap nak pakai baju HEBAT...hahaha...baju hebat tu maksud dia baju jalan dan bukan baju basahan yang di pakai hari-hari dekat rumah tu. Lepas mandi mesti dia akan bukak almari aku ambil perfume suruh sembur kat badan dia. Sampai ada haritu menangis-nangis nak pakai seluar jeans masa tidur. So nak xnak aku terpaksa bagi jugak dia pakai. Bila aku cakap kat dia kita bukan nak pegi mana-mana pun mesti dia akan cakap dalam edisi pelat dia tu.. "Mama ninok (tengok) nie...Aqees (Aqeef sebenarnya) x pedi (pergi) mana pun.. Aqees kukuk (duduk) cini jerk..." ha tulah yang dia cakap bila dia dah bersiap selepas mandi... Alahai anak...macam-macam ragam... Tapi telatah tulah yang buat aku suka... :D


p/s : Cepatnya masa berlalu....dah hampir penghujung 2012... 

Ulasan

  1. Assalamualaikum, ragam anak kecil ye kak? bestnya.. sheila tunggu rezeki daripada Tuhan.. nak sangat baby comel..

    BalasPadam
  2. tdo dgn jeans! mimpi nak jenjalan la tu.. ;p

    BalasPadam
  3. hahaha sama ngan anak akak..ingat nak jalan je

    BalasPadam
  4. alahai..aqees..fening lah mama tu

    BalasPadam
  5. ahaha.. sama dgn anak ayu yg sulung.. nak melawa je kejenya.. asyik nak mekap je 24 jam.. lipstik tak tinggal.. huhu

    BalasPadam
  6. Hi hi mesti comel bila tgk dia melaram..ha ha

    BalasPadam
  7. ekekke macam2 ragam anak2 dikk
    kena layanlahh selagi x berlebih2 kann ;)

    BalasPadam
  8. hihihi.. layankan je..
    Mujur Hakim selalu redho je mama dia bg pakai baju ape pun..heheh

    BalasPadam
  9. alahai..sweetnya dia ckap gitu..
    melaram saja je..mcm2 bdak zaman sekarang..hehe

    kak, sy dah click2 sini jgk ye..tQ tolong sy.. :)

    BalasPadam
  10. wah..wah..nangi (wangi) je die..hehehe..comey je keletahnye tu. =)

    BalasPadam
  11. salam kak..
    hihih.. anak2 besar ni mmg suka nk pilih sendiri.. kita ni.. sabar je la.. hehehe..

    yep.. cantik date ari ni kan.. 20122012 :)

    BalasPadam
  12. wahh dah pandai nak bergaya ni.hehe

    BalasPadam
  13. anak saya pun sama..tapi dia cakap nak pakai baju kawen...baju lawa la tu..

    BalasPadam
  14. Akakak..cutenya aqeef..haha…dia pon tau bergaya..

    BalasPadam
  15. hihi...alya pun sama dh pandai pilih baju yg dia nak
    sbb tu baju jalan dia sy letak dalam almari saya..

    BalasPadam
  16. aku rasa pe'el budak2 skang ni ek. sama mcm anak buah aku, pilih sendiri nak pakai baju ape. kadang dh mlm pun pakai dress noks. geram mak!

    BalasPadam
  17. hehehehhe..toooo cuteeeee..:)

    BalasPadam
  18. salam kenal...

    alahai macam mana tuh, boleh lak nak pakai jeans semasa tidur yer...haha

    BalasPadam
  19. Macam2 ragam anak kan...tapi seronok melayan mereka...

    BalasPadam
  20. hihiii sebijik macam anak zura si arissa. nak baju cantik! haisshh

    BalasPadam
  21. ingatkan pompuan....budak lelaki lain laramnyakan
    .....

    BalasPadam
  22. alaaahaaaiiii....pkai jeans time tido,eheheh!!!

    BalasPadam
  23. Bikin fenin Ibu punya kapla tu..ha ha..bebudak mmg macam2 ragam hi hi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..