Khamis, 20 Disember 2012

Kaki laram...

Anak bongsu aku sekarang nie dah ada perangai baru...setiap kali lepas mandi dia sendiri yang akan pilih baju apa yang dia nak pakai. Setiap kali tu jugak bila aku pilihkan baju untuk dia mesti dia reject sebab dia cakap nak pakai baju HEBAT...hahaha...baju hebat tu maksud dia baju jalan dan bukan baju basahan yang di pakai hari-hari dekat rumah tu. Lepas mandi mesti dia akan bukak almari aku ambil perfume suruh sembur kat badan dia. Sampai ada haritu menangis-nangis nak pakai seluar jeans masa tidur. So nak xnak aku terpaksa bagi jugak dia pakai. Bila aku cakap kat dia kita bukan nak pegi mana-mana pun mesti dia akan cakap dalam edisi pelat dia tu.. "Mama ninok (tengok) nie...Aqees (Aqeef sebenarnya) x pedi (pergi) mana pun.. Aqees kukuk (duduk) cini jerk..." ha tulah yang dia cakap bila dia dah bersiap selepas mandi... Alahai anak...macam-macam ragam... Tapi telatah tulah yang buat aku suka... :D


p/s : Cepatnya masa berlalu....dah hampir penghujung 2012... 

26 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum, ragam anak kecil ye kak? bestnya.. sheila tunggu rezeki daripada Tuhan.. nak sangat baby comel..

Just berkata...

tdo dgn jeans! mimpi nak jenjalan la tu.. ;p

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hehe mcm2 ragam anak skang ni kan :-)

Jue Jaynee berkata...

hahaha sama ngan anak akak..ingat nak jalan je

Norasiah Nasir berkata...

alahai..aqees..fening lah mama tu

Mimie berkata...

mcm2 ragam anak skang kan

:: Mrs.Eady :: berkata...

same la anak kiter!

~aYu~ berkata...

ahaha.. sama dgn anak ayu yg sulung.. nak melawa je kejenya.. asyik nak mekap je 24 jam.. lipstik tak tinggal.. huhu

Si Matatajam berkata...

Hi hi mesti comel bila tgk dia melaram..ha ha

ieda berkata...

ekekke macam2 ragam anak2 dikk
kena layanlahh selagi x berlebih2 kann ;)

Mama Vogue berkata...

hihihi.. layankan je..
Mujur Hakim selalu redho je mama dia bg pakai baju ape pun..heheh

Mimie Najib berkata...

alahai..sweetnya dia ckap gitu..
melaram saja je..mcm2 bdak zaman sekarang..hehe

kak, sy dah click2 sini jgk ye..tQ tolong sy.. :)

mama_yayang berkata...

wah..wah..nangi (wangi) je die..hehehe..comey je keletahnye tu. =)

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
hihih.. anak2 besar ni mmg suka nk pilih sendiri.. kita ni.. sabar je la.. hehehe..

yep.. cantik date ari ni kan.. 20122012 :)

are_lin@yu berkata...

wahh dah pandai nak bergaya ni.hehe

shamila ahmad berkata...

anak saya pun sama..tapi dia cakap nak pakai baju kawen...baju lawa la tu..

intanfirdaus247 berkata...

Akakak..cutenya aqeef..haha…dia pon tau bergaya..

NoEn berkata...

hihi...alya pun sama dh pandai pilih baju yg dia nak
sbb tu baju jalan dia sy letak dalam almari saya..

NM02 berkata...

aku rasa pe'el budak2 skang ni ek. sama mcm anak buah aku, pilih sendiri nak pakai baju ape. kadang dh mlm pun pakai dress noks. geram mak!

Cheq Kaq berkata...

hehehehhe..toooo cuteeeee..:)

Papa Mifz berkata...

salam kenal...

alahai macam mana tuh, boleh lak nak pakai jeans semasa tidur yer...haha

MulutPayau berkata...

Macam2 ragam anak kan...tapi seronok melayan mereka...

zoora qushairi berkata...

hihiii sebijik macam anak zura si arissa. nak baju cantik! haisshh

hainom OKje berkata...

ingatkan pompuan....budak lelaki lain laramnyakan
.....

QA's ~ mamapapa berkata...

alaaahaaaiiii....pkai jeans time tido,eheheh!!!

Si Matatajam berkata...

Bikin fenin Ibu punya kapla tu..ha ha..bebudak mmg macam2 ragam hi hi

Catat Ulasan