Hantu durian...





















Sape kat sini yang minat durian.. aku ler tu...hehehe..boleh dikatakan aku nie kategori hantu durian la. Aku kalau makan durian boleh je sekali makan tu 5 biji aku sorang. Itu sekarang, tapi kalau masa aku muda-muda dulu belum kahwin, aku boleh makan 10 biji durian! Oleh sebab umur yang makin meningkat kenalah kurangkan makan. Semalam dapat rezeki orang bagi durian penuh 1 bonet kete jadi aku pun bedal lah. Dan berkongsi sikit  rezeki Allah bagi pada jiran-jiran. Sampai x makan nasi aku malam tadi dok mengadap durian. Aku cuma suka makan durian yang belum di masak aje..kalau yang dah di masak macam bubur ke pulut ke aku kureng skit. Ha tapi kalau yang durian crepe tu aku boleh je telan sampai 10biji hehehe...betul-betul punya melantak aku nie... Anak sulung aku memang xmakan langsung durian. Yang ikut selera aku cuma anak aku yang no. 2 dan 3 jerk. Nasib baik lah antibodi aku kuat, bila makan buah-buahan yang macam nie aku xmudah kena batuk....Alhamdulillah.. 

Ulasan

  1. kite pun hantu jgk..heeee..rugi sape tak suke durian tu.. =p

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum.. melantak betul ni. hehehe. hati2 kak, takut panas dalam tiba kang demam.

    BalasPadam
  3. Salam ..morning..wah dashat nih..antu doyan nih..hehe

    BalasPadam
  4. wak pon sukak mamam durian jugakkk.. aHHKks

    BalasPadam
  5. Kita boleh genglah. Kakak pun sama. Sukaaaa sangat. Org kata panas ke apa tak kisah.

    BalasPadam
  6. da makan doyan, kalu rasa nak demam jgn mkn panadol taw..takot x "selamat" nnt kang...
    kita pon suka gak..xder la antuuu..ghee~~

    BalasPadam
  7. perghh... leh la join the club. akak pun suka doyan. memang sodapppppppppppp. rugilah sapa yang tak makan raja buah ni kan..kan..

    BalasPadam
  8. Hehe..
    sy pun hantu durian lah.. boleh geng ni..
    semalam dok minta hubby belikan.. mcm dah berliur sgt nak makan durian ni..haha:)
    anak tak mau join sy...

    BalasPadam
  9. Suke durian..tapi x tau nk pilih mase beli tu...hehe

    BalasPadam
  10. Akak suami isteri & anak2 semua suka durian..sedapnya la..

    Tq doakan adrien ye auntie..tlg jwb bg pihak adrien..hihi

    BalasPadam
  11. tak suke durian..huhu..cheqkaq mmg org yg plg rugi dlm hidup sebab x bole nak makan durian..dh cube, tp xleh nk telan..huhuhuhu..sian btol dgn diri sdiri..:(

    BalasPadam
  12. saya makan sket2 jer durian ni...so sy bukan hantu durian...hehe

    BalasPadam
  13. Okje pun suka gak tl belum kategori hantu lagi he...he...

    BalasPadam
  14. Okje pun suka gak tl belum kategori hantu lagi he...he...

    BalasPadam
  15. yan pun sama...tapi bukan hantu durian....

    BalasPadam
  16. Salam Kak..
    muahahah...oh DURIAN... cma pun kategori segala hantu & jembalang durian! (bukan pencurik durian ye.. :)mmg peberet ni..

    same la.. cma klu durian tu dah jadi bubur ke, serawa ke.. mmg bo layan..durian sebijik jgk yg di talanye..klu x hengat blh dibaham samapai 9 bijik.. tp klu d24 & musng king larat 1 je.. xtau kenapa.. huhuh..

    durian crepe tu masih blm merasa.. sedap ke?
    huhuhuh...

    BalasPadam
  17. yessssss..
    ketemu geng seduriannnn..

    jommmm makan durian lagi...

    sama2 kipas bila kepanasan. hahahha

    BalasPadam
  18. saye suke durian tp ikut mood gak, kdg xdtg mood memg xsentuh langsung n kalau mood dh dtg haha xcukup sebijik,,heheh tp skrg da xleh mkn byk2, semput pule

    BalasPadam
  19. Aku hantu durian gak, boleh wat group hantu durian!

    BalasPadam
  20. kak zu pun hantu durian jgk..dulu lagi ler bapak segala hantu durian...hehe

    BalasPadam
  21. M tak makan durian hu hu..bau pun x tahan da..

    BalasPadam
  22. nyum!nyum!!!samala kita!give me 5!!!!mmg meroyan tgk durian ,ahahah!!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..