Bye Bye 2012 Hi Hi 2013

Cepatnya masa berlalu esok dah pun masuk tahun 2013. Ermm... kalau nak cerita kisah yang terjadi sepanjang tahun 2012 banyak sangat...rasanya 1 hari pun x habis cerita tapi apa yang pasti aku harapkan tahun depan akan menjadi tahun yang lebih baik buat aku sekeluarga dari tahun ini. Semoga kalian juga akan terus menjadi insan yang bertaqwa di dunia & akhirat. Amin...

Ulasan

  1. InsyaAllah..ketemu kita di tahun depan..:-)

    BalasPadam
  2. semua org dh buat entry bye bye 2012 kan..sy tak buat lg...hahaha

    BalasPadam
  3. Insya Allah..
    Selamat tahun baru :)

    BalasPadam
  4. Begitulah hendaknya. Dari kakak juga selamat menyambut tahun 2013

    BalasPadam
  5. salam kak.. alhamdulillah..smga 2013 mendatang lebih kebahagiaan & kegembiraan buat kita semua :)

    BalasPadam
  6. happy new year beb! see ya next year! :D

    BalasPadam
  7. Tak sedar masa berlalu..dah setahun meninggalkan kita.. Happy New Year..:)

    BalasPadam
  8. eppy new year dik !

    semoga kita sama2 mendapat keberkatan di tahun baru ini ! ;)

    BalasPadam
  9. adusss..makin tua la lepas nie..msuk tahun baru

    BalasPadam
  10. selamat tahun baru..banyak kisah tahun 2012..tahun akan datang tak taulah camne..
    usaha n tawakal je lah :)

    BalasPadam
  11. selamat menyambut tahun tahun baru 2013..

    BalasPadam
  12. selamat tahun baru kepada anda dan keluarga...semoga tahun depan akan lebih baik dari segala aspek...:)

    BalasPadam
  13. pape pun selamat tahun baru moga bertambah2 lah azam tahun baru,,,amin.

    mselim3

    BalasPadam
  14. Happy new year...smoga rezki bertambah tahun ni...

    BalasPadam
  15. Selamat tahun baru..moga apa yg dihajati utk tahun ni akan tercapai

    BalasPadam
  16. selamat tahun baru 2013. semoga maju jaya :)

    BalasPadam
  17. Happy New Year..moga kita menjadi insan2 yg lebih baik..amin! :)

    BalasPadam
  18. amin amin ya rabb,,moga tahun nie diri kita lebih dekat dengan sang pencipta..:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..