Promosi Pure Marine Collagen
















Perhatian!! Sesiapa yang berminat nak order pure marine collagen gred AAA, aku buat promosi bagi setiap 100 gram RM20 termasuk kos penghataran. Boleh email aku di bellaisyqeef@gmail.com

Ulasan

  1. macam nak juga,,tapi,,nanti jue emel..hiihkk

    BalasPadam
  2. kak, nadia ada email akak :)

    BalasPadam
  3. salam kak..tq for info..klu nk order nnti cma roger :)

    BalasPadam
  4. kat opis ni ramai yg cuba termasuk mak sedara..pak sedara siap buat masker...hehhehe

    BalasPadam
  5. owh. mesti bagus pure marine collagen ni.

    BalasPadam
  6. salam ratu hatiku
    Promosi siap dibaca.sis jadi agen ke?

    Ta jln2 sblm gi ke masjid

    BalasPadam
  7. tgh femes dah ni. hmmm kwn sy mkn rumpai laut. dorg biasa buat mcm kerabu. dorg cmpr la mangga n isi ikan. sy pena cuba, sedap! tp bkn yg kering tau yg fresh dr laut hehehe. cuma bau hanyir sikit la hehehe. dulu tertanya2 gak npe muka kwn sy tu nmpk muda. bila rumpai laut ni dah femes baru sy tau KENAPA hehehehe

    BalasPadam
  8. Ramai dah org cuba ni..
    ada juga nampak perubahan...

    BalasPadam
  9. kalau dah tau pengedarnya...senanglah bila nak order nanti!

    BalasPadam
  10. baru order ngan mber..nak try nti klu ok bole akak order ye

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..