Khamis, 13 Disember 2012

Promosi Pure Marine Collagen
















Perhatian!! Sesiapa yang berminat nak order pure marine collagen gred AAA, aku buat promosi bagi setiap 100 gram RM20 termasuk kos penghataran. Boleh email aku di bellaisyqeef@gmail.com

14 ulasan:

Jue Jaynee berkata...

macam nak juga,,tapi,,nanti jue emel..hiihkk

inazamri berkata...

menarik utk dicuba ni.

nadia berkata...

kak, nadia ada email akak :)

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..tq for info..klu nk order nnti cma roger :)

Riedaffya ibrahim berkata...

ape rase dia erk?

intanfirdaus247 berkata...

kat opis ni ramai yg cuba termasuk mak sedara..pak sedara siap buat masker...hehhehe

محمد رازيق berkata...

owh. mesti bagus pure marine collagen ni.

TiranaAduka berkata...

salam ratu hatiku
Promosi siap dibaca.sis jadi agen ke?

Ta jln2 sblm gi ke masjid

Shalee Abdul berkata...

tgh femes dah ni. hmmm kwn sy mkn rumpai laut. dorg biasa buat mcm kerabu. dorg cmpr la mangga n isi ikan. sy pena cuba, sedap! tp bkn yg kering tau yg fresh dr laut hehehe. cuma bau hanyir sikit la hehehe. dulu tertanya2 gak npe muka kwn sy tu nmpk muda. bila rumpai laut ni dah femes baru sy tau KENAPA hehehehe

aTieYusof Family berkata...

Ramai dah org cuba ni..
ada juga nampak perubahan...

sal ya berkata...

menarik ni.

MulutPayau berkata...

teringin jugak nak cuba...

hainom OKje berkata...

kalau dah tau pengedarnya...senanglah bila nak order nanti!

mama aryan berkata...

baru order ngan mber..nak try nti klu ok bole akak order ye

Catat Ulasan