Selasa, 4 Disember 2012

Hari ini dalam sejarah....

Buat pertama kali aku bwk anak2 aku naik bas hari ini...punyalah excited diorang.....maknya yang terlebih risau.. Hehehe... Si kecik ni da mula mcm nk berlari dlm bas ni...nasib baik ada tv blh tgk.... Semoga perjalanan ini selamat sampai ke destinasi...Amin..

8 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak, balik kampung ke? mana? semoga selamat perjalanan pergi dan balik ye :)

elly nadyra berkata...

tingin gak bawak anak2 nek bas cam ni, mesti derang teruja kan!

Norasiah Nasir berkata...

InsyaAllah selamat sampai ke destinasi :)

mama_yayang berkata...

wahh..nak g mane tu?selalunye mmg excited kalau pape yg 1st time kite buat ngan anak2 kite.. =)

QA's ~ mamapapa berkata...

semoga selamat sampai ke destinasi,ye :)

C'Jai berkata...

anak2 kita tak pernah naik bas..bila dapat naik seronok sangat dorang...kita dulu berjenuh dengan bas ... sesekali dapat naik kereta hebat sangat rasa masa tu..

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Hehehe..
cma dah rase eksited nek bas... sonok...!!

selamat pergi dan kembali ye... :)

sal ya berkata...

teringin nak bawak tapi husben tak bagi. susah kat ibu katanya. adehhh...

Catat Ulasan