Hari ini dalam sejarah....

Buat pertama kali aku bwk anak2 aku naik bas hari ini...punyalah excited diorang.....maknya yang terlebih risau.. Hehehe... Si kecik ni da mula mcm nk berlari dlm bas ni...nasib baik ada tv blh tgk.... Semoga perjalanan ini selamat sampai ke destinasi...Amin..

Ulasan

  1. Assalamualaikum kak, balik kampung ke? mana? semoga selamat perjalanan pergi dan balik ye :)

    BalasPadam
  2. tingin gak bawak anak2 nek bas cam ni, mesti derang teruja kan!

    BalasPadam
  3. InsyaAllah selamat sampai ke destinasi :)

    BalasPadam
  4. wahh..nak g mane tu?selalunye mmg excited kalau pape yg 1st time kite buat ngan anak2 kite.. =)

    BalasPadam
  5. semoga selamat sampai ke destinasi,ye :)

    BalasPadam
  6. anak2 kita tak pernah naik bas..bila dapat naik seronok sangat dorang...kita dulu berjenuh dengan bas ... sesekali dapat naik kereta hebat sangat rasa masa tu..

    BalasPadam
  7. Hehehe..
    cma dah rase eksited nek bas... sonok...!!

    selamat pergi dan kembali ye... :)

    BalasPadam
  8. teringin nak bawak tapi husben tak bagi. susah kat ibu katanya. adehhh...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..