Jumaat, 16 November 2012

Pure Marine Collagen


Mesti dah tau kan sekarang nie sana sini orang bercakap pasal pure marine collagen. Okey aku salah seorang dari antara ramai-ramai yang dah cuba benda nie. Aku nak kongsi skit tentang keberkesanan benda nie pada aku. Sepanjang aku ambil benda nie lebih kurang 3 minggu aku dapat lihat hasil yang positif pada diri aku. Yalah benda nie banyak khasiatnya kan kalau korang sedia maklum. 

Aku bukan jenis buang air besar hari-hari tapi sejak aku makan benda nie hari-hari aku membuang. Lepas tu aku ada masalah lutut, yalah sebelum nie aku akan rasa sakit di bahagian lutut kiri bila setiap kali aku nak turun tangga tapi Alhamdulillah sejak aku makan benda nie aku xde masalah sakit lutut lagi. Walaupun masih terlalu awal untuk aku kata bagusnya benda nie tapi aku nampak hasilnya dalam diri aku. Ha...hari tu anak aku kena minyak panas di bahagian muka then aku sapukan benda nie pada muka anak aku setiap hari dan aku nampak kesan melepuh yang di muka anak aku tu makin hilang. Hari-hari aku buat masker tepek kat muka aku dan anak aku. Aku dapat rasa kulit aku jadi lembap dan kulit aku x kering lagi dan kulit muka jadi licin.

Mak mentua aku pun makan benda nie so far dia pun puas hati. Xlah semahal macam produk-produk yang ada kat luar sana, tapi hasilnya dapat aku lihat dalam beberapa minggu jerk. Ada sesetangah produk tu makan banyak mana pun kesannya x jugak nampak. So sesiapa yang belum atau teringin nak cuba tapi takut boleh la mencubanya..x rugi... Kita berusaha selebihnya kita berserah pada Allah :D 


p/s : tunggu habis yg gred AA dulu lepas nie nk try gred AAA plak :P

27 ulasan:

Jue Jaynee berkata...

jue xpernah try lagi ni

Ratu Hatiku berkata...

Jue sana lagi senang nak dapatkan...cubalah :D

Miss Volvo berkata...

hmm sy mnm yg dlm botol je. yg dlm plastik ni xpena cuba lg. hmm mana nak dpt ek?

Kakzakie berkata...

Wahhh... kakak juga yg tertinggal. Dah ramai yg mencuba tapi kakak tak lagi. Teringin juga tau.

Just berkata...

tu dia.. semangat PMC! pasni purple ek.. :)

LydSunshine berkata...

Tgk rupa dia mcm tak menyelerakan. Tapi review awak ni mmbuatkan persepsi tu berubah. Bagus eh benda ni?

Kesuma Angsana berkata...

rami yg cerita tntg ni skang kan!

Ratu Hatiku berkata...

LydSunshine: Mula2 dulu memang xde selera tp bila cmpur dlm air oren ke sirap ok jerk rasa dia.. Cubalah..mmg bagus :D

noor asna zahari berkata...

Mari kt mencuba ramai2... x salah kan mencuba.. dah Cuba br kt th... sy dah order... x sabar rsnyer...

noor asna zahari berkata...

Mari kt mencuba ramai2... x salah kan mencuba.. dah Cuba br kt th... sy dah order... x sabar rsnyer...

adyna berkata...

Itulah tgk sana sini org citer psl ni ;)

QasehnyaRania berkata...

a`aa..ramai yg dok citer..
akak beli dgn sapa .

nway,
singgah sini ada sesuatu utk kamu
http://lobaksusue.blogspot.com/2012/11/i-love-u-ols.html

izan mama mia berkata...

ramai dok cita kehebatannya...

NoEn berkata...

ada side effect tak bende ni? maksudnya long term side effect ke...banyak org cite pasal bende ni skrg

Arina Shamsul berkata...

alhamdulillah..

ada gak tengok promosi ni..tapi tak baca testimoninya..ni dah tebaca testimoni kamu ni..rasa semangat lak nak cuba..hehehehe.

Wak Gelas™ berkata...

wak pon X penah try nii.. IiihIiks

Nor Salmi berkata...

Ramai yg bercerita ttg Pure Marine Collagen ni tapi saya belum cuba..

sal ya berkata...

ada bayk gred jugak ek? nak try la nanti. tak jmp pulak org jual yg pure kat sini tp kalau kat kampung tu ada la.

Shalee Abdul (Gilfrin) berkata...

bpe akak jual? :)

Ratu Hatiku berkata...

Gilfrin, akk jual RM25 (100 gram) including postage.

yan's cottage berkata...

memang terbaik lah rumpai laut nie....yan pun ada ambil.....tq follow yan....

eyeyou berkata...

sy pon ada beli..tp lom rasa kesannya..da nk sbln jugak ne..tp kejap mkn, kejap xmakan..kalu kata lutut da ok kena sambung mkn ne..

Ratu Hatiku berkata...

eyeyou - Betul lutut dah ok..cubalah makan jgn skip :P

Sue Bee berkata...

kat mana ada jual benda nih??..nak jugak cuba..dah berusia senja nih,mmg lutut slalu sakit..pinggang jgn nak disebut..hadoiyaiii..

Ratu Hatiku berkata...

Sue Bee - Kalau berminat boleh la PM saya bellaisyqeef@gmail.com

Nur-nba berkata...

Selalu juga dengar dan baca tentang khasiat kolagen ni.. Belum pernah cuba lagi.

nora berkata...

bunda pnh dgr n ramai bcerita dlm fb..blm pnh cuba..bagus gak ye..blh ubati skit lutut..nti nk cuba lah..

Catat Ulasan