Jumaat, 30 November 2012

Nasib si 3 Lego














Nie antara koleksi yang dapat di beli. Masih menunggu lagi keluaran yg terbaru mggu seterusnya. Sebenarnya aku nak simpan dalam rak tapi belum apa-apa anak aku dah rasmikan dulu. Yalah, bukan senang nak dapat edisi macam nie kan. Anak aku tu kalau dapat barang kadang tu jangka hayat x sampai 24 jam dah rosak. Semalam pun bukan main lagi dia kejekan lego nie sampai kejap-kejap tercabut.. Ermm.. x tau lah plak bape lama boleh bertahan... mau ada yang hilang satu persatu part kete nie.. 

5 ulasan:

faraherda.razalan berkata...

X dpt beli. Sold out!

Mimie berkata...

huhu....sne sini up entry psl kereta lego nih

~aYu~ berkata...

kalau ada anak boboy leh la belikan mainan kete lego camni...

Tukang Karut berkata...

tak terasa nak beli pun...

hainom OKje berkata...

Rumah OKje tak de almari cantik nak simpan keta lego yg cantik tulah Ratu Hati!he..he...

Catat Ulasan