Nasib si 3 Lego














Nie antara koleksi yang dapat di beli. Masih menunggu lagi keluaran yg terbaru mggu seterusnya. Sebenarnya aku nak simpan dalam rak tapi belum apa-apa anak aku dah rasmikan dulu. Yalah, bukan senang nak dapat edisi macam nie kan. Anak aku tu kalau dapat barang kadang tu jangka hayat x sampai 24 jam dah rosak. Semalam pun bukan main lagi dia kejekan lego nie sampai kejap-kejap tercabut.. Ermm.. x tau lah plak bape lama boleh bertahan... mau ada yang hilang satu persatu part kete nie.. 

Ulasan

  1. huhu....sne sini up entry psl kereta lego nih

    BalasPadam
  2. kalau ada anak boboy leh la belikan mainan kete lego camni...

    BalasPadam
  3. Rumah OKje tak de almari cantik nak simpan keta lego yg cantik tulah Ratu Hati!he..he...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..