Akhirnya...

Setelah beberapa minggu aku cari dan akhirnya semalam dapat jugak aku vapor balm nie. Anak aku pun sebenarnya batuk dah lama tak baik-baik memandangkan dia seorang yang   takut makan ubat jadi bila waktu malam tidurnya sedikit terganggu. So malam tadi aku sapukan dekat dadanya dan alhamdulillah dia tidur dengan nyenyak. Aku suka bau balm ni :-D

Published with Blogger-droid v2.0.9

Ulasan

  1. baunya pasti sedap..

    ayu simpan vicks jer

    BalasPadam
  2. KC kan, kalo batuk, hidung tersumbat dan sebagainya, kc sapu minyak serai wangi. bau best dan berangin. mesti lega lepas tu tau.

    BalasPadam
  3. Ya ke KC...ada jual kat mana minyak serai wangi tu? Xpernah tgk pun :D

    BalasPadam
  4. hai..kak..salam kenal juga..:))
    saya suka balm himalaya..best jugak..
    anak dara kalau hidung selsema ke tersubat ke..
    sapu..alhamdulillah boleh nyenyak tido..:)

    BalasPadam
  5. k zuli dah lame gune ni..sejak sofia kecik..sbb utk kanak2 vicks tak elok

    BalasPadam
  6. SoffySyahmi...uhuhu kenapa la saya ketinggalan benda2 mcm ni :P

    BalasPadam
  7. Salam perkenalan..yaya memang gune balm ni utk baby..best sgt bau dia..campur ngn bau baby lg best..rase nk ciummmmmmm slalu baby tu..hehehe..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..