Sabtu, 3 November 2012

Akhirnya...

Setelah beberapa minggu aku cari dan akhirnya semalam dapat jugak aku vapor balm nie. Anak aku pun sebenarnya batuk dah lama tak baik-baik memandangkan dia seorang yang   takut makan ubat jadi bila waktu malam tidurnya sedikit terganggu. So malam tadi aku sapukan dekat dadanya dan alhamdulillah dia tidur dengan nyenyak. Aku suka bau balm ni :-D

Published with Blogger-droid v2.0.9

7 ulasan:

Citarasa Rinduan berkata...

baunya pasti sedap..

ayu simpan vicks jer

kakchik@ella berkata...

KC kan, kalo batuk, hidung tersumbat dan sebagainya, kc sapu minyak serai wangi. bau best dan berangin. mesti lega lepas tu tau.

Ratu Hatiku berkata...

Ya ke KC...ada jual kat mana minyak serai wangi tu? Xpernah tgk pun :D

jaja berkata...

hai..kak..salam kenal juga..:))
saya suka balm himalaya..best jugak..
anak dara kalau hidung selsema ke tersubat ke..
sapu..alhamdulillah boleh nyenyak tido..:)

SoffySyahmi berkata...

k zuli dah lame gune ni..sejak sofia kecik..sbb utk kanak2 vicks tak elok

Ratu Hatiku berkata...

SoffySyahmi...uhuhu kenapa la saya ketinggalan benda2 mcm ni :P

Selendang cinta berkata...

Salam perkenalan..yaya memang gune balm ni utk baby..best sgt bau dia..campur ngn bau baby lg best..rase nk ciummmmmmm slalu baby tu..hehehe..

Catat Ulasan