Botol susu dan kain

Anak aku stiap kali menyusu benda wajib yg di cari mesti kain! Kalau xde kain memang xkan menyusu. Bukan buat apa pun dengan kain tu dia suka gulung pastu gosok2 kat muka dia. Nasib baik kain tu boleh d cuci x jadi macam kain busuk hehehe...

Ulasan

  1. budak2 memang macam tu.....anak yan pula tiap kali minum susu mesti pegang tangan yan....kalau tak tak habislah susu tu.....

    BalasPadam
  2. teringat kat along masa kecik dulu,bila menyusu mesti main rambut mcm maknye juga heheh masa kecik2.Anak kedua dan ke3 lak suka pegang telinga

    BalasPadam
  3. kalo anak sy...nak menyusu pasti dicari selimut..

    BalasPadam
  4. Selalu jugak tgk habit budak2 mcm ni. Cemana la dia dpt hbait tu masa mula2 kan?

    BalasPadam
  5. anak aku pun sama, mesti nak pegang kain cam tu, tp kain mesti dari fabrik towel la...boleh tukar2 boleh basuh...dia pun pangggil benda alah tu as BUSUK hahahahhaa

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..