Ahad, 25 November 2012

Botol susu dan kain

Anak aku stiap kali menyusu benda wajib yg di cari mesti kain! Kalau xde kain memang xkan menyusu. Bukan buat apa pun dengan kain tu dia suka gulung pastu gosok2 kat muka dia. Nasib baik kain tu boleh d cuci x jadi macam kain busuk hehehe...

8 ulasan:

yan's cottage berkata...

budak2 memang macam tu.....anak yan pula tiap kali minum susu mesti pegang tangan yan....kalau tak tak habislah susu tu.....

inazamri berkata...

teringat kat along masa kecik dulu,bila menyusu mesti main rambut mcm maknye juga heheh masa kecik2.Anak kedua dan ke3 lak suka pegang telinga

Riedaffya ibrahim berkata...

kalo anak sy...nak menyusu pasti dicari selimut..

Tukang Karut berkata...

ni dah jadi habit la ni...

Kesuma Angsana berkata...

biasalah tu !

mama aryan berkata...

mcm2 kerenah anak ni kan..

LydSunshine berkata...

Selalu jugak tgk habit budak2 mcm ni. Cemana la dia dpt hbait tu masa mula2 kan?

elly nadyra berkata...

anak aku pun sama, mesti nak pegang kain cam tu, tp kain mesti dari fabrik towel la...boleh tukar2 boleh basuh...dia pun pangggil benda alah tu as BUSUK hahahahhaa

Catat Ulasan