Isnin, 19 November 2012

Bila tangan kanan gatal...

Assalammualaikum... dah Isnin ya..cepat betul masa berlalu dah dekat penghujung bulan. Hari nie aku datang keje tapak tangan kanan aku gatal. Erm..orang tua-tua kata kalau tapak tangan kanan gatal nak dapat rezeki. Eh betul ke.. hehe kalau ya bestnya... Alhamdulillah....sape agaknya yang nak bagi aku duit erk.. ker nak dapat apa-apa nie..uhuhu.. (^_^)

15 ulasan:

izan mama mia berkata...

hah nak dapat duit banyak tuu agaknya hiihih

Kakzakie berkata...

Rezeki tak semesti duit tau.. haha... mana tahu tetiba en abang balik petang ini bawa kejutan. Tunggulah:)

Jue Jaynee berkata...

hihkkk betul tu.. rezeki mana pula dtg tu ye

Just berkata...

dah dpt mcd free td! hehehe

NoEn berkata...

ada la tu....sabar menanti ok...hehe

Kesuma Angsana berkata...

wah seronoklah ye

Norasiah Nasir berkata...

duit turun dari langit..hehehehee...

Ema Blog berkata...

tunggu jer..mesti dpt spesel ni..

Bui Junaidi berkata...

ADA REZEKI NL MASUK LETEW..^_^

LydSunshine berkata...

Awak, saya pun selalu percaya kalau tangan gatal tu nak dpt duit. Sbb setakat ni mmg dpt pun. Tak kira tangan kiri ke kanan, 2-2 dpt duit. heheh.

Tukang Karut berkata...

tetiba je rasa nak gatal tapak tangan gak la...

Mrs Velentine berkata...

salam kenal..follow sini..kalau awak gatal tgn kanan MV gatal tangan kiri..hoho

Shalee Abdul (Gilfrin) berkata...

mak pun ckp tgn gatal dpt rezeki hikhikhik

Nur-nba berkata...

Petanda nak dapat duit tu.. hehe

noor asna zahari berkata...

Bonus hujung thn.... blh blanjer nih! ;)

Catat Ulasan