Bila tangan kanan gatal...

Assalammualaikum... dah Isnin ya..cepat betul masa berlalu dah dekat penghujung bulan. Hari nie aku datang keje tapak tangan kanan aku gatal. Erm..orang tua-tua kata kalau tapak tangan kanan gatal nak dapat rezeki. Eh betul ke.. hehe kalau ya bestnya... Alhamdulillah....sape agaknya yang nak bagi aku duit erk.. ker nak dapat apa-apa nie..uhuhu.. (^_^)

Ulasan

  1. hah nak dapat duit banyak tuu agaknya hiihih

    BalasPadam
  2. Rezeki tak semesti duit tau.. haha... mana tahu tetiba en abang balik petang ini bawa kejutan. Tunggulah:)

    BalasPadam
  3. hihkkk betul tu.. rezeki mana pula dtg tu ye

    BalasPadam
  4. dah dpt mcd free td! hehehe

    BalasPadam
  5. ada la tu....sabar menanti ok...hehe

    BalasPadam
  6. duit turun dari langit..hehehehee...

    BalasPadam
  7. tunggu jer..mesti dpt spesel ni..

    BalasPadam
  8. Awak, saya pun selalu percaya kalau tangan gatal tu nak dpt duit. Sbb setakat ni mmg dpt pun. Tak kira tangan kiri ke kanan, 2-2 dpt duit. heheh.

    BalasPadam
  9. tetiba je rasa nak gatal tapak tangan gak la...

    BalasPadam
  10. salam kenal..follow sini..kalau awak gatal tgn kanan MV gatal tangan kiri..hoho

    BalasPadam
  11. mak pun ckp tgn gatal dpt rezeki hikhikhik

    BalasPadam
  12. Petanda nak dapat duit tu.. hehe

    BalasPadam
  13. Bonus hujung thn.... blh blanjer nih! ;)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..