Isnin, 26 November 2012

Hubby dapat surat layang...

Kejadian berlaku pada hari Ahad pagi, tengah hubby aku siap2 nak pergi kerja tiba2 dia ternampak satu surat dekat atas meja makan. Hehehe... ketawa aku ngan hubby baca.. 



p/s : beruntung anak-anak zaman sekarang kalau nak di bandingkan dengan aku dulu 

26 ulasan:

Mama Vogue berkata...

hihihi.. yg membaca ni pun tersenyum simpul.
mmg beruntung anak2 zaman moden ni.
Tapi bagus jugak si kakak siap bertulis surat nak minta sesuatu dari papa nyer :)

Jue Jaynee berkata...

hihikk comelnya gitu....nanti majuk lagi tu

Anisa Anuar berkata...

alahai comel gitu...back to old school

nur anis berkata...

huhu...comel je..

Eny Abdullah berkata...

so cute kanak kanak sekarang hehe..
kita dulu nak minta seringgit dua dgn ayah mmg bercinta la kena soal :D

Tukang Karut berkata...

hahahahahaha... aduyai...

Kakzakie berkata...

Gelihati kakak baca. Itulah bila papa busy sampai dia buat surat nak kasut baru. Mengalahkan org mengandung mengidam nak pakai tu...

Bijak juga dia nie..

Just berkata...

mcmana la rayyan aku nnt ek... hahahahhaah

aTieYusof Family berkata...

heheehe...lucu baca surat kakak ni..
bijak je kakak .....
salam kenal..singgah follow sini #116:)

Wak Gelas™ berkata...

dulu anak lanang wak pon ada buat surat layang, tapi komplen psl kakak dia selalu buli dia ...,, uuHuuuu

Kesuma Angsana berkata...

he he cutenyer surat tu

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum..
sheila datang membalas kunjungan daripada blog Triple s. comelnya anak2 skrg bijak. hehehehe

Selendang cinta berkata...

"ini hadiah sebab kakak rajin" hehehehe..x thn dari tersenyum, anak2 skang kite x sempat lg nk bg adiah sebab kerajinannye, dia dulu yg mintak dari kite & sediri kate dia rajin..heheheh..

Riedaffya ibrahim berkata...

tergelak sy bace surat layang ni..nakalnye...bijak diaorg kan...

noor asna zahari berkata...

Sweet Sgt... gegurl kesayangan papa...

intanfirdaus247 berkata...

sweet dan comel!

Marya Yusof berkata...

As salam Ratu hatiku...

Salam perkenalan... so sweet... anak perempuan biasanye lebih rapat dgn ayah kan :):) teringin nak anak pompuan jugak! hehee

mama aryan berkata...

alahai..suwitnya surat layang tu...hehe

Arina Shamsul berkata...

hahahaha...cian dia..

Shalee Abdul berkata...

btuah punye budak haha

hainom OKje berkata...

Baerapa tahun 'kakak' ni Ratu hatiku?

PinkUmmi berkata...

lahai...sweetnye die tulis surat nih...

Irfa berkata...

sweetnya ;)
siap tulis surat rayuan lagi..hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

alahai sweetnyerrr

C'Jai berkata...

alaalaaaaa..kakak comelnyer...

LydSunshine berkata...

Terharunya baca surat tu. Papa pun mesti tak sampai hati nak reject permohonan anak dia kalo mcm tu sekali dia merayu.

Catat Ulasan