Selasa, 5 Mac 2013

Air tangan anak

Burger hasil air tangan anak bujang

Sebelum nie aku pernah citer pasal anak lelaki aku si Aiman suka ke dapur. Biasanya kalau  dia nak makan dia lebih suka masak sendiri tanpa mintak aku masakkan untuk dia.  Tapi x semualah aku bagi dia buat sendiri, cuma makanan kegemaran dia macam sosej, burger dan fries jerk. Semalam dia tanya aku nak burger ke. Pastu aku cakap nak, dan semalam dia buatkan untuk aku dan hubby burger. Lupa pulak aku nak amik gambar masa dia tengah memasak, tau-tau dia letak atas meja jerk burger dah siap. Bukan main suka lagi dia bila aku ngan hubby puji masakan dia. Siap cakap lepas nie kalau nak burger dia yang akan masak. Bangga betul aku bila anak lelaki suka ke dapur nie. Yang si kakak pulak x serajin macam adik dia sebab takut kena minyak panas bila memasak. Apa-apa semuanya mintak si adik buatkan untuk dia.. alahai anak dara aku nie.. 



p/s : Semoga mereka yang berada di Sabah sentiasa berada dalam keadaan selamat hendakNya.. Amin

64 ulasan:

pink.plate.liyana berkata...

waaa...bgusnya anak akak..berebut org nak buat menantu mcm ni.. ;)

AyueJean AJ berkata...

Wahhhh... Untungnya anak teruna rajin ke dapur....

zaza nizam berkata...

untung akak..

Just berkata...

bakal chef! :D

:: Mrs.Eady :: berkata...

wahhh bagus nyer :)

hainom OKje berkata...

hehe...senanglah RH... setakat nak makan berger tu mintak tolong anak jantan buatkan je..hehe.. tak selalu tau anak lelaki rajin ke dapur!

Firdawati Rashidi berkata...

Bestnya...pandai ank teruna masak...:-)

nor laila berkata...

as salam...salam kenal..follow me back ok..

Sheila Salim berkata...

assalamualaikum kak lynn.. bestnya anak pandai masak. silap2 jadi chef besar nanti. hee. sheila pun nak rasa masakan anak teruna kak lynn boleh tak? heeee ♥

ANNA MARIANA berkata...

bagus anak akak.. sedap pula tgok buger 2...

are_lin@yu berkata...

wahh rjin nya aiman..utk akak..hehe

yan's cottage berkata...

he heee....seronok dapat merasa air tangan anak2 nie kan...?

anna alaui berkata...

rajinnya anak akak masak...untung lah anak teruna rajin masak..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

rajin anak akak..bagus2 hehehe

QasehnyaRania berkata...

wow..sok ni kak.
sekali sekala blh rasa hasil air tangan anak bujang..

TiranaAduka berkata...

salam ratu hatiku
alhamdulillah syukur...walupun tak sedap kena ucap sedap lamalama jadi sedap....hehehehehehheheheh

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

bagusnye...rajin anak akak...

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhh..bagusnya!
rajin anak akak ye :)

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

wahhh bagusnya... rajin :)

Ema Blog berkata...

boleh buat menantu dah ni...hehehe

Rasp berkata...

i nak order satu set leh hehehehehe...
rasa terharu je kan bila anak2 rajin ke dapur ni...
nak nak bila dapat merasa masakan dorang...

Deqla manjew berkata...

perghh..dah lama x mkn beger..teringin pulak rasanya..huhuhu

Kakzakie berkata...

Jarang anak lelaki suka memasak. Sangat membantu kalau dapat anak lelaki begini. Kalau kakak bangga sangat dapat anak macam ni.

Wak Gelas™ berkata...

untungla mak ada anak kanns.,ehhhee

~aYu~ berkata...

okla tu.. nak makan pandai je masak sendiri... hihi

:: Cik Viva :: berkata...

rajinnyee....

aTieYusof Family berkata...

Pandai anak bujang tu masak.. sedap je nampak burger tu... nak juga train nak lelaki sorang tu nti...mana tau boleh tolong masak kan Ibu & babah nti...;)

seribupilihan berkata...

ya allah..lapar perut tengok burger..seribupilihan memang tak boleh tengok burger..mesti perut lapar..burger tu feveret seribupilihan..:-)

LydSunshine berkata...

Untung la anak teruna rajin. Isteri dia nanti la untung.

ummiross berkata...

bestnya anak teruna berbakat dan rajin, anak teruna ummi berdua yang dah besar panjang tu rajin makan je, hehe..

Pesta ulang tahun berkata...

waaah gimana rasanya ??? enaak pasti :D

Kesuma Angsana berkata...

samalah anak bujang KA cukup rajin bila di dapur hehehe masakan pun kalah anak dara KA tu

Ira berkata...

wah.. rajinnya anak akak... da boleh harap :)

Cik Puan Rara berkata...

alololo sejuk perut ibuu.

faraherda.razalan berkata...

Heheheheh...comel je. Walau ape yg die msk tu simple tp once dpt pujian dr mak ayahnya, mmg berbunga rs hati. Teringat ms kecik dulu, 1st time msk nasi grg. Punyelah suke. Pastu tulis surat kat mak, ckp kite dah pndi grg nasi. Ms tu, sy sekolah ptg. Mak keje pagi blk ptg. Mak balik dr keje, senyum je bile baca surat sy. Heeeeee~

Dee berkata...

wah..bestlah..bilalah anak2 dee nak pandai masak and serve dee pulak..hehehe..

Tukang Karut berkata...

untung la dapat anak yang rajin...

Mia Kassim berkata...

Ada bakat mo jd chef tu......

izan mama mia berkata...

wah..ini sudah bagus !!

syafiqakarim berkata...

alolooo
sweetttt

elly nadyra berkata...

Ini sudah best

KY berkata...

alaaa....bagusnya, anak2 memang mcm tu kan, kalau kita puji di pasti gembira

Hatimi Tahirruddin berkata...

wah untunglah....hehe ada gaya masterchef tu si aiman...

adyna berkata...

bertuah ibu dia..rajin ank bujang ke dapur

MulutPayau berkata...

wah..bertuahnya ibu dan ayah dapat anak yg rajin.....

nurbijen berkata...

sedapnya burger.. hasil tangan anak pula tu... untung mak ayah ada anak rajin masak ni :)

KesumaMaruku SueQistina berkata...

abg saya pun suka masak2 , singgah baca ari ni

NoEn berkata...

wah..rajinnya ank bujang akak

yana aina berkata...

wahh .. ank bujang masuk dpur. bgs boleh tlg ibu ^^

kak cek email akak ^^

Cho Zila berkata...

nasib si adik prihatin ngan kakak diakan.. alahai terbalikler pulak yerk,,,, tapi girl biasalah nanti kena minyak jatuh saham...

::EIDA:: berkata...

wawawahhhhh... bagusnyaaa dah ke dapor.. ringan beban ibu.. heeee

Fiza Rahman berkata...

Wah...rajinnya. Untung klo buat menantu nih ☺☺

Mas Zull berkata...

assalamualaikum ....mmg sungguh rajinnya...:)

eyeyou berkata...

kalo daging tu salut telo lg mabeless..tp anak da siapkan, kena la puji sedap nnt dia xnak buat lg..si kakak jaga kulit..maklum la anak dara kan..

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
alahai..sweetnye aiman..
blh jadi chef keluarga ni..
hihi..untung ibu dia :)

intanfirdaus247 berkata...

salam..sweetnyaaaa...sedap beger tu

nor laila berkata...

waktu anak sulung ada kat rumah dulu...dia je yang selalu kena beli burger...sekarang ni dia dah di asrama...no burger anymore...unless ownmade..

Cheq Kaq berkata...

master cheff tu kak besar nanti..untung akak..time sakit demam ade laa jugak yang boleh diharap..:)

BUNDA a.k.a KN berkata...

Assalam,

sekali2 merasa pulak masakan dari air tangan anak yer..

mama aryan berkata...

bagus lah anak suka memasak,klu saya pun suka..

Mimie Najib berkata...

waaa..nmpak macam sedap..nasib tak berjiran..hahaha.. kalau tak blh suh dia buatkan juga.. :p

wan nurul hezrina abd halim berkata...

wahhh banyak untung itu mak org bujang..nampak sedap=)

Mimi Azirah berkata...

untunglah akak dpt anak yg rajin ke dapur

Ibu Lala berkata...

Bagusnye anak awk ni. Cane nak tren jadi gitu ek. Harapnya anak sy pun rajin cam aiman nanti.

Catat Ulasan