Air tangan anak

Burger hasil air tangan anak bujang

Sebelum nie aku pernah citer pasal anak lelaki aku si Aiman suka ke dapur. Biasanya kalau  dia nak makan dia lebih suka masak sendiri tanpa mintak aku masakkan untuk dia.  Tapi x semualah aku bagi dia buat sendiri, cuma makanan kegemaran dia macam sosej, burger dan fries jerk. Semalam dia tanya aku nak burger ke. Pastu aku cakap nak, dan semalam dia buatkan untuk aku dan hubby burger. Lupa pulak aku nak amik gambar masa dia tengah memasak, tau-tau dia letak atas meja jerk burger dah siap. Bukan main suka lagi dia bila aku ngan hubby puji masakan dia. Siap cakap lepas nie kalau nak burger dia yang akan masak. Bangga betul aku bila anak lelaki suka ke dapur nie. Yang si kakak pulak x serajin macam adik dia sebab takut kena minyak panas bila memasak. Apa-apa semuanya mintak si adik buatkan untuk dia.. alahai anak dara aku nie.. 



p/s : Semoga mereka yang berada di Sabah sentiasa berada dalam keadaan selamat hendakNya.. Amin

Ulasan

  1. waaa...bgusnya anak akak..berebut org nak buat menantu mcm ni.. ;)

    BalasPadam
  2. Wahhhh... Untungnya anak teruna rajin ke dapur....

    BalasPadam
  3. hehe...senanglah RH... setakat nak makan berger tu mintak tolong anak jantan buatkan je..hehe.. tak selalu tau anak lelaki rajin ke dapur!

    BalasPadam
  4. Bestnya...pandai ank teruna masak...:-)

    BalasPadam
  5. as salam...salam kenal..follow me back ok..

    BalasPadam
  6. assalamualaikum kak lynn.. bestnya anak pandai masak. silap2 jadi chef besar nanti. hee. sheila pun nak rasa masakan anak teruna kak lynn boleh tak? heeee ♥

    BalasPadam
  7. bagus anak akak.. sedap pula tgok buger 2...

    BalasPadam
  8. wahh rjin nya aiman..utk akak..hehe

    BalasPadam
  9. he heee....seronok dapat merasa air tangan anak2 nie kan...?

    BalasPadam
  10. rajinnya anak akak masak...untung lah anak teruna rajin masak..:)

    BalasPadam
  11. wow..sok ni kak.
    sekali sekala blh rasa hasil air tangan anak bujang..

    BalasPadam
  12. salam ratu hatiku
    alhamdulillah syukur...walupun tak sedap kena ucap sedap lamalama jadi sedap....hehehehehehheheheh

    BalasPadam
  13. wahhh..bagusnya!
    rajin anak akak ye :)

    BalasPadam
  14. boleh buat menantu dah ni...hehehe

    BalasPadam
  15. i nak order satu set leh hehehehehe...
    rasa terharu je kan bila anak2 rajin ke dapur ni...
    nak nak bila dapat merasa masakan dorang...

    BalasPadam
  16. perghh..dah lama x mkn beger..teringin pulak rasanya..huhuhu

    BalasPadam
  17. Jarang anak lelaki suka memasak. Sangat membantu kalau dapat anak lelaki begini. Kalau kakak bangga sangat dapat anak macam ni.

    BalasPadam
  18. untungla mak ada anak kanns.,ehhhee

    BalasPadam
  19. okla tu.. nak makan pandai je masak sendiri... hihi

    BalasPadam
  20. Pandai anak bujang tu masak.. sedap je nampak burger tu... nak juga train nak lelaki sorang tu nti...mana tau boleh tolong masak kan Ibu & babah nti...;)

    BalasPadam
  21. ya allah..lapar perut tengok burger..seribupilihan memang tak boleh tengok burger..mesti perut lapar..burger tu feveret seribupilihan..:-)

    BalasPadam
  22. Untung la anak teruna rajin. Isteri dia nanti la untung.

    BalasPadam
  23. bestnya anak teruna berbakat dan rajin, anak teruna ummi berdua yang dah besar panjang tu rajin makan je, hehe..

    BalasPadam
  24. waaah gimana rasanya ??? enaak pasti :D

    BalasPadam
  25. samalah anak bujang KA cukup rajin bila di dapur hehehe masakan pun kalah anak dara KA tu

    BalasPadam
  26. wah.. rajinnya anak akak... da boleh harap :)

    BalasPadam
  27. Heheheheh...comel je. Walau ape yg die msk tu simple tp once dpt pujian dr mak ayahnya, mmg berbunga rs hati. Teringat ms kecik dulu, 1st time msk nasi grg. Punyelah suke. Pastu tulis surat kat mak, ckp kite dah pndi grg nasi. Ms tu, sy sekolah ptg. Mak keje pagi blk ptg. Mak balik dr keje, senyum je bile baca surat sy. Heeeeee~

    BalasPadam
  28. wah..bestlah..bilalah anak2 dee nak pandai masak and serve dee pulak..hehehe..

    BalasPadam
  29. untung la dapat anak yang rajin...

    BalasPadam
  30. Ada bakat mo jd chef tu......

    BalasPadam
  31. alaaa....bagusnya, anak2 memang mcm tu kan, kalau kita puji di pasti gembira

    BalasPadam
  32. wah untunglah....hehe ada gaya masterchef tu si aiman...

    BalasPadam
  33. bertuah ibu dia..rajin ank bujang ke dapur

    BalasPadam
  34. wah..bertuahnya ibu dan ayah dapat anak yg rajin.....

    BalasPadam
  35. sedapnya burger.. hasil tangan anak pula tu... untung mak ayah ada anak rajin masak ni :)

    BalasPadam
  36. abg saya pun suka masak2 , singgah baca ari ni

    BalasPadam
  37. wah..rajinnya ank bujang akak

    BalasPadam
  38. wahh .. ank bujang masuk dpur. bgs boleh tlg ibu ^^

    kak cek email akak ^^

    BalasPadam
  39. nasib si adik prihatin ngan kakak diakan.. alahai terbalikler pulak yerk,,,, tapi girl biasalah nanti kena minyak jatuh saham...

    BalasPadam
  40. wawawahhhhh... bagusnyaaa dah ke dapor.. ringan beban ibu.. heeee

    BalasPadam
  41. Wah...rajinnya. Untung klo buat menantu nih ☺☺

    BalasPadam
  42. assalamualaikum ....mmg sungguh rajinnya...:)

    BalasPadam
  43. kalo daging tu salut telo lg mabeless..tp anak da siapkan, kena la puji sedap nnt dia xnak buat lg..si kakak jaga kulit..maklum la anak dara kan..

    BalasPadam
  44. salam kak..
    alahai..sweetnye aiman..
    blh jadi chef keluarga ni..
    hihi..untung ibu dia :)

    BalasPadam
  45. salam..sweetnyaaaa...sedap beger tu

    BalasPadam
  46. waktu anak sulung ada kat rumah dulu...dia je yang selalu kena beli burger...sekarang ni dia dah di asrama...no burger anymore...unless ownmade..

    BalasPadam
  47. master cheff tu kak besar nanti..untung akak..time sakit demam ade laa jugak yang boleh diharap..:)

    BalasPadam
  48. Assalam,

    sekali2 merasa pulak masakan dari air tangan anak yer..

    BalasPadam
  49. bagus lah anak suka memasak,klu saya pun suka..

    BalasPadam
  50. waaa..nmpak macam sedap..nasib tak berjiran..hahaha.. kalau tak blh suh dia buatkan juga.. :p

    BalasPadam
  51. wahhh banyak untung itu mak org bujang..nampak sedap=)

    BalasPadam
  52. untunglah akak dpt anak yg rajin ke dapur

    BalasPadam
  53. Bagusnye anak awk ni. Cane nak tren jadi gitu ek. Harapnya anak sy pun rajin cam aiman nanti.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..