Anak buah baru....




Alhamdulillah, semalam adik ipar aku telah selamat melahirkan anaknya yang ke 2 secara pembedahan. Bertambah lagi seorang ahli keluarganya. Sebelum nie dia dapat anak perempuan, kali nie anak lelaki. Dah sepasang anak dia. Anak kali nie pun tengok x banyak ragam jika dibandingkan dengan sebelum nie.  Orang yang paling suka mestilah mak mentua aku. Sekarang dah ada 5 orang cucu semuanya. Lepas nie tunggu giliran adik ipar aku yang baru kahwin haritu pulak. Semoga ada rezeki buat mereka untuk menimang anak nanti. Jangan putus asa terus berusaha dan berdoa semoga ada rezeki nanti.. In shaa Allah.. 

Ulasan

  1. Alhamdulillah..tahniah buat Ratu sekeluarga..=)

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak lynn. alhamdulillah. syukur kerana sudah dapat anak buah baru. merah baby ni :)

    BalasPadam
  3. Amboii..comel! Suka tgk baby yg baru lahir ni. Tahniah ye dapat ahli keluarga baru :)

    BalasPadam
  4. Tahniah dapat keluarga baru !!

    BalasPadam
  5. Ya Allah... keluar-keluar dah montel macam itu. Best kan dapat pegang baby.

    Tahniahlah dapat anak buah baru.

    BalasPadam
  6. Tahniah.....bertambah2lah anak buahnya ye.....insyaallah tahun depan anak sendiri pula kan...?

    BalasPadam
  7. alolo.. comel dan babam..tahniah ye dpt ank buah baru..deqla pun nnti bakal dpt anak buah baru gak..hihi.. anak sendiri je entahkan bila..huhuhu....

    BalasPadam
  8. alhamdulillah comelnya baby, geram :)

    BalasPadam
  9. alhamdulillah, tahniah. alergi tau tengok gambar baby comel comel ni, terus rasa nak baby baru, hihi

    BalasPadam
  10. alhamdulillah.. tahniah.. tambah ahli keluarga yer.. raya ni meriah lah...

    BalasPadam
  11. Congrats!
    Alhamdulillah, bertambah meriah dengan ahli keluarga baru yang cumel :)

    BalasPadam
  12. Comell nya baby.. Tahniah kedua ibu bapa nya...
    Bertambah ahli keluarga..:)

    BalasPadam
  13. alolo.!!!, comelnya, ummi kan RH, kalau tengok baby mesti geram sangat, rasa macam nak cium2.

    BalasPadam
  14. alhamdulillah....tahniah tahniah...
    best cium baby...sedap bau baby kan...

    BalasPadam
  15. cute nya baby nie..merah2 lagi

    BalasPadam
  16. Alhamdulillah. tahniah. wah besh besh dapat baby baru.

    nak cium je pipi baby tu.

    BalasPadam
  17. Tahniah ye...alolo.. comelnye baby...rindunye bau baby...

    BalasPadam
  18. tahniah...

    semangatnya dia...

    merah2 kulit dia, mesti putih melepak ni...

    gerammmmnyer..

    BalasPadam
  19. Alhamdulillah.. selamat dpt anak buah baru..
    Tahniah ye.. Mesti meriah nnt. :)

    BalasPadam
  20. boooolatnyer..cumil ada bau baby=)

    *produk sf beauty mmg bagus.nurul mmg pakai.cuma permulaan dia mengelupaslah nak buang sel mati pastu minggu ke2 ok dah..krim malam2 yang besh.sabunpun besh.semualah besh.hehe

    BalasPadam
  21. comelnyer...
    tahniah.. bertambah sorang lagi anak saudara...

    BalasPadam
  22. as salam..ermm,comelnya baby..tahniah dpt ank buah baru..

    BalasPadam
  23. Alo lo lo bulatnya muka. Geram..

    BalasPadam
  24. Tahniah dapat anak sedara baru.. berapa berat baby? nampak bukan main bulat lagi.... geram nak peluk cium :)

    BalasPadam
  25. Tahniah dapat a nak buah baru :)

    BalasPadam
  26. betul tu mak kena usaha, sbb usaha tangga baby..,iHIkks

    BalasPadam
  27. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    BalasPadam
  28. comelnya baby...gerammm tengok...
    tahniah...bertmbah ahli keluarga baru....

    BalasPadam
  29. salam
    Comel dan rasa geram nak cubit leh?

    BalasPadam
  30. tahniah..wah.. bertambah laa duit raya nak bg tahun nie yer..hihi

    BalasPadam
  31. tahniah...teringin nak bau baby lagi..

    BalasPadam
  32. akak suka kacau baby tido hehe...comel ja

    BalasPadam
  33. comelnya...Alhamdulillah...bertambah lagi umat Nabi Muhammad...

    BalasPadam
  34. assalamualaikum...tahniah2 yer...:)

    BalasPadam
  35. alahaiii.. sejuknya tengok muka babyyyy... suka bau babyyy ;))

    BalasPadam
  36. Rasa nak cubit pipi dia tu...
    Tembammmm... =D

    BalasPadam
  37. Tahnia RH dapat anak sedara baru...

    BalasPadam
  38. olololo tomeyyynyaaaa...mesti wangikan bau new baby :))

    BalasPadam
  39. Salam Kak..
    Alahamdulillah.. bertambah umat nabi muhammad..
    comel bbynye..tahniah.. mabruk! :)

    BalasPadam
  40. Makin ramai budak kecik makin meriah time raya .. heeeheee.....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..