Jumaat, 19 April 2013

Anak buah baru....




Alhamdulillah, semalam adik ipar aku telah selamat melahirkan anaknya yang ke 2 secara pembedahan. Bertambah lagi seorang ahli keluarganya. Sebelum nie dia dapat anak perempuan, kali nie anak lelaki. Dah sepasang anak dia. Anak kali nie pun tengok x banyak ragam jika dibandingkan dengan sebelum nie.  Orang yang paling suka mestilah mak mentua aku. Sekarang dah ada 5 orang cucu semuanya. Lepas nie tunggu giliran adik ipar aku yang baru kahwin haritu pulak. Semoga ada rezeki buat mereka untuk menimang anak nanti. Jangan putus asa terus berusaha dan berdoa semoga ada rezeki nanti.. In shaa Allah.. 

56 ulasan:

Cheq Kaq berkata...

comel nyer kak...tembam..

Just berkata...

olololo pipi dia....

~Kak Nah Backyard (^_^)~ berkata...

Alhamdulillah..tahniah buat Ratu sekeluarga..=)

Tukang Karut berkata...

boleh tahan pipinya...

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak lynn. alhamdulillah. syukur kerana sudah dapat anak buah baru. merah baby ni :)

Mama Vogue berkata...

Amboii..comel! Suka tgk baby yg baru lahir ni. Tahniah ye dapat ahli keluarga baru :)

Mia Kassim berkata...

Tahniah dapat keluarga baru !!

Kakzakie berkata...

Ya Allah... keluar-keluar dah montel macam itu. Best kan dapat pegang baby.

Tahniahlah dapat anak buah baru.

yan's cottage berkata...

Tahniah.....bertambah2lah anak buahnya ye.....insyaallah tahun depan anak sendiri pula kan...?

Deqla Manjew berkata...

alolo.. comel dan babam..tahniah ye dpt ank buah baru..deqla pun nnti bakal dpt anak buah baru gak..hihi.. anak sendiri je entahkan bila..huhuhu....

babYpose berkata...

alhamdulillah comelnya baby, geram :)

Shibam Jelita berkata...

alhamdulillah, tahniah. alergi tau tengok gambar baby comel comel ni, terus rasa nak baby baru, hihi

Masya berkata...

alhamdulillah.. tahniah.. tambah ahli keluarga yer.. raya ni meriah lah...

Tihara berkata...

Congrats!
Alhamdulillah, bertambah meriah dengan ahli keluarga baru yang cumel :)

aTieYusof Family berkata...

Comell nya baby.. Tahniah kedua ibu bapa nya...
Bertambah ahli keluarga..:)

ummiross berkata...

alolo.!!!, comelnya, ummi kan RH, kalau tengok baby mesti geram sangat, rasa macam nak cium2.

Rasp berkata...

alhamdulillah....tahniah tahniah...
best cium baby...sedap bau baby kan...

Kesuma Angsana berkata...

comelnyer .. merah lagi tu !

Jue berkata...

cute nya baby nie..merah2 lagi

wantie berkata...

Alhamdulillah. tahniah. wah besh besh dapat baby baru.

nak cium je pipi baby tu.

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Tahniah ye...alolo.. comelnye baby...rindunye bau baby...

Nory Zoulkefle berkata...

tahniah...

semangatnya dia...

merah2 kulit dia, mesti putih melepak ni...

gerammmmnyer..

Ira berkata...

Alhamdulillah.. selamat dpt anak buah baru..
Tahniah ye.. Mesti meriah nnt. :)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

boooolatnyer..cumil ada bau baby=)

*produk sf beauty mmg bagus.nurul mmg pakai.cuma permulaan dia mengelupaslah nak buang sel mati pastu minggu ke2 ok dah..krim malam2 yang besh.sabunpun besh.semualah besh.hehe

MaDiHaA a.k.a Ratna berkata...

comelnyer...
tahniah.. bertambah sorang lagi anak saudara...

wanie amerie berkata...

as salam..ermm,comelnya baby..tahniah dpt ank buah baru..

Ibu Lala berkata...

Alo lo lo bulatnya muka. Geram..

nurbijen berkata...

Tahniah dapat anak sedara baru.. berapa berat baby? nampak bukan main bulat lagi.... geram nak peluk cium :)

adzairdawati makdara berkata...

alololo tomeyyyyyyyyyyyyy

adyna berkata...

Tahniah dapat a nak buah baru :)

kinara kinatara berkata...

wah..omilnya kak:)suka baby:)

Hatimi Tahirruddin berkata...

alololo comeiiiinye dia....hehehe

Wak Gelas™ berkata...

betul tu mak kena usaha, sbb usaha tangga baby..,iHIkks

wisata outbound berkata...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

MulutPayau berkata...

comelnya baby...gerammm tengok...
tahniah...bertmbah ahli keluarga baru....

TiranaAduka berkata...

salam
Comel dan rasa geram nak cubit leh?

ANNA MARIANA berkata...

wahhh..
tahniah...

izan mama mia berkata...

tahniah..wah.. bertambah laa duit raya nak bg tahun nie yer..hihi

Ema Blog berkata...

tahniah...teringin nak bau baby lagi..

❤Kamsiah❤ berkata...

akak suka kacau baby tido hehe...comel ja

Fiza Rahman berkata...

Tahniah.

are_lin@yu berkata...

tahniah kak ;-)

wahida berkata...

comelnya...Alhamdulillah...bertambah lagi umat Nabi Muhammad...

Mas Zull berkata...

assalamualaikum...tahniah2 yer...:)

elly nadyra berkata...

Amboi semangatnya bdnnnnnn

intanfirdaus247 berkata...

tahniah..comel sangat!!

Mrs Velentine berkata...

comelnya...

adzairdawati makdara berkata...

alololo tomeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

::EIDA:: berkata...

alahaiii.. sejuknya tengok muka babyyyy... suka bau babyyy ;))

AyueJean AJ berkata...

Rasa nak cubit pipi dia tu...
Tembammmm... =D

hainom OKje berkata...

Tahnia RH dapat anak sedara baru...

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

alahai nomelnye,,gerammm

QA's ~ mamapapa berkata...

olololo tomeyyynyaaaa...mesti wangikan bau new baby :))

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam Kak..
Alahamdulillah.. bertambah umat nabi muhammad..
comel bbynye..tahniah.. mabruk! :)

sal ya berkata...

comel...

Hidayah berkata...

Makin ramai budak kecik makin meriah time raya .. heeeheee.....

Catat Ulasan