Wordless Wednesday - Usaha

Ulasan

  1. sokong sangat!Berikan seluruh tenaga & usaha..baru boleh cakap "saya dh lakukan yang terbaik"

    BalasPadam
  2. Aduh! Sy kena cekal la mcm ni! Heeee~

    BalasPadam
  3. betul....buatlah dgn ikhlas kannnnn...

    BalasPadam
  4. betul tu...

    saya tgh usaha sepenuh hati berdiet ni...hahaha...

    BalasPadam
  5. betul tu... tapi ada ketikanya mmg buat setengah hati...masa tu dah tak fikir hasilnya...hehe tak puas hati punya pasal ...camne tu RH

    BalasPadam
  6. Terasa sentap jugak skit. Byk gak benda yang saya buat separuh hati.

    BalasPadam
  7. setuju. kalau dah mula...buat betul2 sampai berjaya ! :)

    BalasPadam
  8. betul tu..kalau buat biar bersungguh dan sepenuh hati, baru hasilnya akan membanggakan kan?

    BalasPadam
  9. betul biar penuh.....jangan separuh tau he heee....

    BalasPadam
  10. betul tu..nak berusaha biarlah lebih..nanti hasilnya pon lebih2 kan..:-)

    BalasPadam
  11. Kalau ada kesungguhan tak mustahil boleh berjaya..

    BalasPadam
  12. btl tue ... usaha tangga kejayaan ^^

    BalasPadam
  13. betoi2 sesangat ... itu pasal kalau dapat sekerat jangan marahkan..

    BalasPadam
  14. so kena sepenuh hati lah eh.hehehe

    salam kenal.follow sini.

    BalasPadam
  15. =)betultuh..tak pernah lak dengar usaha dengan separuh hati..huhu

    BalasPadam
  16. USAHA TETAP JAYA..cogan perjuangan hidup..
    (lagu sekolah dulu..hehhehe)

    BalasPadam
  17. betul juga kan..
    in shaa ALLAH

    maaf lamabt singgah.bercuti.tgh gigh blas jejak :D

    BalasPadam
  18. mmg sis..setuju sgt..kerja separuh hati..hasil pun nan hado..

    BalasPadam
  19. hehe betul tu...usaha setengah dapat setengah je la kan....

    BalasPadam
  20. Usaha dan tawakal.. In Shaa Allah berjaya..

    BalasPadam
  21. insyaallah , lepas ni akan berusaha dgn bersungguh..dan doa + tawakal..

    BalasPadam
  22. In Shaa Allah akan melakuakn sepenuh hati moga hasilnya nanti dapat puaskan hati

    BalasPadam
  23. setuju sgt!.. mesti dgn sepenuh hati dalm apapun

    BalasPadam
  24. betul3.. mesti la lakukan dgn sepnh hati jiwa dan raga...hihi

    BalasPadam
  25. bak kata pepatah genggam bara api biar sampai lengan

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..