Isnin, 25 Februari 2013

Nenek

Malam tadi aku terima panggilan dari mak aku bagitau yang nenek aku sebelah Abah aku dikejarkan ke hospital dengan ambulans. Masa tu lebih kurang pukul 10.30 malam. Mak aku cakap nenek kena strok separuh badan. Ksian dekat nenek, walaupun usia dia dah mencecah 81 tahun tapi nenek aku seorang yang sihat, xde sebarang penyakit pun. Malah rambut dan gigi dia pada usia itu masih hitam dan giginya masih penuh. Mak aku ada bagitau sejak 2 minggu yang lepas nenek banyak diam x bercakap dan xnak makan pun. Pandangan dan pendengaran dia mula xberapa jelas. Dan Sabtu haritu Abah pujuk nenek untuk tinggal bersama Alhamdulillah nenek nak. Cuma bila semalam lepas maghrib mak aku nak bagi nenek makan masa tulah nenek x sedarkan diri.

Aku berharap dan berdoa semoga nenek aku sembuh macam dulu balik. Korang doakan juga ya nenek aku. Tima kasih.. 


p/s : nanti aku update pasal program amal bersama anak yatim dengan geng blogger semalam. 

30 ulasan:

Deqla manjew berkata...

moga nenek akak cpt smbuh... deqla dah xde nenek dah sejak kecik...

zaza nizam berkata...

zaza doakan agar nenek akak cepat sembuh ! byak2 sabar ye kak.. :)

yan's cottage berkata...

sama2 kita berdoa moga neneknya cepat sembuh......dan bersabar menghadapi dugaan Allah ini......

wahida berkata...

semoga nenek cepat sembuh...risau pulak baca ni...


sama2 kita doa ye sis...

Qashmere berkata...

Semoga nenek awak cepat sembuh ye...

Dee berkata...

dee doakan agar nenek sis cepat sembuh ye..amin..

AyueJean AJ berkata...

Semoga nenek cepat sembuh.......
Banyakkan bersabar dan berdoa untuk nenek ye kak....

faraherda.razalan berkata...

Semoga nenej awak lekas sembuh...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam kak..
Huhu.. semoga nenek akak sembuh spt sedia kala ya..

LydSunshine berkata...

Semoga nenet RatuHatiku akan diberikan yang terbaik oleh Allah. Umur dah 81 tapi rambut hitam lagi? Wahhh... kagum.... saya ni pun dah ada uban. Kekeke.

Rasp berkata...

Semoga nenek RH cepat sembuh...
kagum dgn nenek RH...rambut hitam gigi penuh pada umur gitu kan....

aTieYusof Family berkata...

Semoga nenek RH cepat sembuh ya.. doakan je..amin!

Mohd Selim Zainal berkata...

moga nenek cepat sembuh k..

mselim3

Just berkata...

Insha Allah nenek sembuh seperti sebelumnya..

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Moga nenek akak cepat sembuh..

Mimie Najib berkata...

moga nnek akk baik2 saja..& cpat smbuh..

*saya buat 2 tabungan nuff untuk ank2 akk.. :)

Mila@Rimbun berkata...

salam kenal..
moga nenek cepat sembuh dan dikurniakan kesihatan

Kesuma Angsana berkata...

moga nenek cepat sembuh ye !

Mia Kassim berkata...

Moga nenek cepat2 sembuh yek....

Ibu Lala berkata...

Moga nenek cepat sembuh ye. Doa byk2.

Nora Karim berkata...

moga nenek cepat sembuh... amin...

Ema Blog berkata...

moga nenek akak cepat sembuh..

Hatimi Tahirruddin berkata...

semoga nenek cepat sembuh...

nea lopah berkata...

semoga nenek cepat sembuh.

seribu pilihan berkata...

semoga nenek cepat sembuh..jgn lupa suruh makan ubat..;-)

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

moga nenek cepat sembuh...banyakkan berdoa yer kak

hainom OKje berkata...

RH...tanyalah amalan apa yang dia amalkan kalau boleh disharekan ...suka tengok nenek masih penuh gigi dan hitam rambut tu...

sal ya berkata...

semoga cepat sembuh.

QA's ~ mamapapa berkata...

Semoga nenek RH ok:)

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualikum....

Moga nenek ratu hatiku cepat sembuh dan pulih seperti biasa...berdoa dan bertawakal k....

http://mselim3.blogspot.com/2013/03/doa-angin-ahmar-atau-stoke-dan-cara.html

berusaha ikhtiar k...

mselim3

Catat Ulasan