Wordless Wednesday - Kasut



Ulasan

  1. tinggi nya kasut..lawa..
    tapi ini ke kasut yg mengigit tu..hehe:)

    BalasPadam
  2. amboii tu dia............kasut yg gigit tuan punya kaki hehehe cantik!

    BalasPadam
  3. kasut ni ka yg bru bli tu..hihi

    BalasPadam
  4. umangggiahhh...tak sakit ke kaki?

    BalasPadam
  5. yan suka pakai kasut tinggi macam nie......cantik.....

    BalasPadam
  6. x larat nak pakai kalau kasut mcm ni... lg plak kat opis ni Queen selalu bergerak, berjalan... kalau pakai kasut ni mau patah kaki.. hehehe

    BalasPadam
  7. brape inci ni? deqla x biase pakai kasut tinggi2 gini.. huhu

    BalasPadam
  8. sakit pinggang cheqkaq kalo pakai ni..hihi

    BalasPadam
  9. suka kaler hitam..dan suka tumit tinggi..sebab sy pendek hehe

    BalasPadam
  10. Ini mesti kasut yg menggigit kaki ye. Tapi dia pun dah kena gigit juga kan:)

    BalasPadam
  11. xkan kasut ne yg gigit? ingatkan yg tutup penuh..

    BalasPadam
  12. sy kureng sikit kasut warna hitam hehehe. sy suka warna cerah :) kasut cmni pon menggigit ke ahkak? macam tak percaya je. meh tunjuk kaki ahkak yg kena gigit tu hihihihi

    BalasPadam
  13. Samalah sya pun suka wedges camni

    BalasPadam
  14. cunnya kasut:)))i loiiikkeeee :))

    BalasPadam
  15. wedges pilihan akak kini...
    tapi yang ni tinggi bebeno ... gayat...

    BalasPadam
  16. simple wedges...cantik dan comfy kan..

    BalasPadam
  17. sy dh tak leh pakai kasut nih la

    BalasPadam
  18. sejak terseliuh semasa ngandungkan Alya, terus elak kasut bertumit tinggi

    BalasPadam
  19. ooh ni la kasut sensasi tu ye...hehe

    BalasPadam
  20. Cantik, warna hitam ssuai nk pakai dgn bju wrne ape pn kan :-)

    BalasPadam
  21. kasut je mak? mana kakinyee..,ehHHe

    BalasPadam
  22. simple tapi cantik sgt...nampak selesa...

    BalasPadam
  23. Cantik..akak sukA yg mcm ni....

    BalasPadam
  24. nak pakai kasut tinggi camni, tapi tak berani. sebab rasa diri dah cukup tinggi. pastu nanti jatuh. hehee

    BalasPadam
  25. Cantik...tp kalau okje tak than tu sebab tinggi sangat!

    BalasPadam
  26. alamak!! kalau didiey pakai, mau tinggi lagi ni..huhu

    BalasPadam
  27. cantik kasut..saya suka wedges..:-)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..