Rabu, 6 Februari 2013

Wordless Wednesday - Kasut



41 ulasan:

aTieYusof Family berkata...

tinggi nya kasut..lawa..
tapi ini ke kasut yg mengigit tu..hehe:)

zaza nizam berkata...

amboii tu dia............kasut yg gigit tuan punya kaki hehehe cantik!

are_lin@yu berkata...

kasut ni ka yg bru bli tu..hihi

AyueJean AJ berkata...

Kasut baru lettew.. =D

Tukang Karut berkata...

umangggiahhh...tak sakit ke kaki?

yan's cottage berkata...

yan suka pakai kasut tinggi macam nie......cantik.....

❤Kamsiah❤ berkata...

amboii tingginya..:)

intanfirdaus247 berkata...

Amboeh lawanya kasut diaaaa..:)

QueeN TerataI berkata...

x larat nak pakai kalau kasut mcm ni... lg plak kat opis ni Queen selalu bergerak, berjalan... kalau pakai kasut ni mau patah kaki.. hehehe

Deqla manjew berkata...

brape inci ni? deqla x biase pakai kasut tinggi2 gini.. huhu

Cheq Kaq berkata...

sakit pinggang cheqkaq kalo pakai ni..hihi

MaMa Rey berkata...

suka kaler hitam..dan suka tumit tinggi..sebab sy pendek hehe

Kakzakie berkata...

Ini mesti kasut yg menggigit kaki ye. Tapi dia pun dah kena gigit juga kan:)

eyeyou berkata...

xkan kasut ne yg gigit? ingatkan yg tutup penuh..

Miss Volvo berkata...

sy kureng sikit kasut warna hitam hehehe. sy suka warna cerah :) kasut cmni pon menggigit ke ahkak? macam tak percaya je. meh tunjuk kaki ahkak yg kena gigit tu hihihihi

Mia Kassim berkata...

Samalah sya pun suka wedges camni

QA's ~ mamapapa berkata...

cunnya kasut:)))i loiiikkeeee :))

Kesuma Angsana berkata...

boleh tahan tinggi tu hehehe

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Cantik...suka warna itam..^^

nea lopah berkata...

cntik kasut.

Cho Zila berkata...

wedges pilihan akak kini...
tapi yang ni tinggi bebeno ... gayat...

Dee berkata...

simple wedges...cantik dan comfy kan..

ieda immi berkata...

akak suke ! ... ;)

izan mama mia berkata...

amboi..tinggi bebenor..

Mimi Azirah berkata...

sy dh tak leh pakai kasut nih la

umi alya berkata...

sejak terseliuh semasa ngandungkan Alya, terus elak kasut bertumit tinggi

ummiross berkata...

hitam itu menawan!!

Hatimi Tahirruddin berkata...

ooh ni la kasut sensasi tu ye...hehe

emieysandra berkata...

Cantik, warna hitam ssuai nk pakai dgn bju wrne ape pn kan :-)

Wak Gelas™ berkata...

kasut je mak? mana kakinyee..,ehHHe

Fieda Rafli berkata...

cantik2...

wahida berkata...

simple tapi cantik sgt...nampak selesa...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

cantik la kak :-)

mama aryan berkata...

cantik tu..

NM02 berkata...

barukah?

MulutPayau berkata...

Cantik..akak sukA yg mcm ni....

elly nadyra berkata...

Jenis ni selesa sket pakai

ct kektus berkata...

nak pakai kasut tinggi camni, tapi tak berani. sebab rasa diri dah cukup tinggi. pastu nanti jatuh. hehee

hainom OKje berkata...

Cantik...tp kalau okje tak than tu sebab tinggi sangat!

~didiey~ berkata...

alamak!! kalau didiey pakai, mau tinggi lagi ni..huhu

seribupilihan berkata...

cantik kasut..saya suka wedges..:-)

Catat Ulasan