Jumaat, 8 Februari 2013

Penghulu segala hari



Cepat betul masa berlalu, sekejap betul dah hari Jumaat. Semalam aku MC sebab sakit kepala dah dua hari sebenarnya aku sakit kepala tapi sebab dah xtahan sangat terpaksalah amik MC. Alhamdulillah hari nie dah okey skit. 

Penghulu segala hari adalah hari Jumaat. Semoga kita semua mendapat keberkatan dan rahmat dari Allah S.W.T.  Semoga kita menjadi umatNya yang sentiasa mentaati segala perintahNya. Dan semoga kita semua berada di dalam lindunganNya sentiasa..Amin.


p/s: Hari nie ada makan besar dekat opis lepas tu dah boleh balik...yeaayy! Selamat bercuti kepada semua. Semoga perjalanan anda semua selamat pergi dan balik ke desitinasi yang dituju ya.. :D

41 ulasan:

AyueJean AJ berkata...

Kira keje tak keje je lah hari ni ye... =D

RedRose berkata...

waaa... ada makan busat aaa?? manyak untung la. ang pow ada jugak ka? hik hik hik

Mama Vogue berkata...

Salam hari jumaat :)

Kami di opis tunggu hamper..hihihi.

umi alya berkata...

untung wooo.. ang pow ada tak???

Tukang Karut berkata...

untung laaa....

zaza nizam berkata...

salam jumaat kak!!
jelessss dpt balik awal..ngeeee
apapun heppy bercuti^^

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Salam Jumaat kak...& selamat bercuti..^^

Aiyang disayang berkata...

salam jumaat yang barakah.....

teratak hati berkata...

Wah mkn besar smpena nk cuti ye..seronoknya..

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

salam jumaat....

selamat bercuti...

*sakit kepala dah ok ke?

aTieYusof Family berkata...

Salam Jumaat & selamat bercuti..
moga sakit kepala cepat hilang ya...

are_lin@yu berkata...

salam jumaat dear..wah best nya ada makan besar..post sikit.hihi

Ira berkata...

bestnye makan besar, lps tu blh balik awal.. selamat bercuti ye.
hehe..

Hidayah berkata...

eh..eh..
kat opis kita pun ada "makan besar" hari nih..
tak sabar nak tgu cabutan bertuah sebenarnya..

lps tu yeay..! ramai ramai bercuti...

hihi..

Deqla manjew berkata...

salam jumaat... deqla paling suka hari jumaat... hihihi...

Kesuma Angsana berkata...

KA pun 100% pulih dari sakit lg

ummiross berkata...

Salam Jumaat,insyaAllah.. sama2 kita manafaatkan setiap detik penghulu segala hari ni dengan perkara yang diredhaiNya.

Moga dah tak sakit kepala lagi dah ye..

::EIDA:: berkata...

yeayy cutiiiii..... selamay bercutiii

Hatimi Tahirruddin berkata...

wah makan besar....apa2 pun selamat bercuti....:)

BUNDA a.k.a KN berkata...

selamat bercuti...

Cheq Kaq berkata...

Selamat bercuti kak..rindu kampung!waaaaa

izan mama mia berkata...

selamat bercuti..

Wak Gelas™ berkata...

selamat bercuti jugakk,ahhKks

ieda immi berkata...

selamat bercuti dik !;)

MulutPayau berkata...

selamat bercuti...

elly nadyra berkata...

Wah mkn besar, angpow besar x?

tentanghati berkata...

Bestnya ada makan2..selamat bercuti :-)

ct kektus berkata...

cuti cuti cutii. hehee

adyna berkata...

selamat bercuti jua :)

Ina Haireina berkata...

Bestnye makan2.. hehhee..

mamawana berkata...

Salam

singgah sini..

Seronok kan makan2 kat opis... pasti meriah

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

part makan besar tu yg best haha

wahida berkata...

salam kakak, masih bercuti lg ke?

QueeN TerataI berkata...

wah ada mkn2 besar ye... bercuti lg ker?

nadia berkata...

kak bella tengah cuti lagi ke? :))
nadia dah kembali bekerja. huhu. selamat bercuti kakkkkkkkkkkkkkkkkkk :)))

NoEn berkata...

akak masih bercuti ke? hehe

kay_are berkata...

tapi hari ni dah hari khamis.. bukan jumaat lagi.. =P

intanfirdaus247 berkata...

selamat bercuti......semoga cepat2 sembuh yaa

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
alahai..sakit kepala ke?
hari ni dah oke ke?

hainom OKje berkata...

Dlm family, hubbylah yg rajin kena sakit kepala...

QA's ~ mamapapa berkata...

Salam jumaat..kdg2 lmbat mkn boleh akibatkn sakit kpala...

Catat Ulasan