Penghulu segala hari



Cepat betul masa berlalu, sekejap betul dah hari Jumaat. Semalam aku MC sebab sakit kepala dah dua hari sebenarnya aku sakit kepala tapi sebab dah xtahan sangat terpaksalah amik MC. Alhamdulillah hari nie dah okey skit. 

Penghulu segala hari adalah hari Jumaat. Semoga kita semua mendapat keberkatan dan rahmat dari Allah S.W.T.  Semoga kita menjadi umatNya yang sentiasa mentaati segala perintahNya. Dan semoga kita semua berada di dalam lindunganNya sentiasa..Amin.


p/s: Hari nie ada makan besar dekat opis lepas tu dah boleh balik...yeaayy! Selamat bercuti kepada semua. Semoga perjalanan anda semua selamat pergi dan balik ke desitinasi yang dituju ya.. :D

Ulasan

  1. Kira keje tak keje je lah hari ni ye... =D

    BalasPadam
  2. waaa... ada makan busat aaa?? manyak untung la. ang pow ada jugak ka? hik hik hik

    BalasPadam
  3. Salam hari jumaat :)

    Kami di opis tunggu hamper..hihihi.

    BalasPadam
  4. untung wooo.. ang pow ada tak???

    BalasPadam
  5. salam jumaat kak!!
    jelessss dpt balik awal..ngeeee
    apapun heppy bercuti^^

    BalasPadam
  6. Salam Jumaat kak...& selamat bercuti..^^

    BalasPadam
  7. Wah mkn besar smpena nk cuti ye..seronoknya..

    BalasPadam
  8. salam jumaat....

    selamat bercuti...

    *sakit kepala dah ok ke?

    BalasPadam
  9. Salam Jumaat & selamat bercuti..
    moga sakit kepala cepat hilang ya...

    BalasPadam
  10. salam jumaat dear..wah best nya ada makan besar..post sikit.hihi

    BalasPadam
  11. bestnye makan besar, lps tu blh balik awal.. selamat bercuti ye.
    hehe..

    BalasPadam
  12. eh..eh..
    kat opis kita pun ada "makan besar" hari nih..
    tak sabar nak tgu cabutan bertuah sebenarnya..

    lps tu yeay..! ramai ramai bercuti...

    hihi..

    BalasPadam
  13. salam jumaat... deqla paling suka hari jumaat... hihihi...

    BalasPadam
  14. Salam Jumaat,insyaAllah.. sama2 kita manafaatkan setiap detik penghulu segala hari ni dengan perkara yang diredhaiNya.

    Moga dah tak sakit kepala lagi dah ye..

    BalasPadam
  15. yeayy cutiiiii..... selamay bercutiii

    BalasPadam
  16. wah makan besar....apa2 pun selamat bercuti....:)

    BalasPadam
  17. Selamat bercuti kak..rindu kampung!waaaaa

    BalasPadam
  18. Wah mkn besar, angpow besar x?

    BalasPadam
  19. Bestnya ada makan2..selamat bercuti :-)

    BalasPadam
  20. Salam

    singgah sini..

    Seronok kan makan2 kat opis... pasti meriah

    BalasPadam
  21. salam kakak, masih bercuti lg ke?

    BalasPadam
  22. wah ada mkn2 besar ye... bercuti lg ker?

    BalasPadam
  23. kak bella tengah cuti lagi ke? :))
    nadia dah kembali bekerja. huhu. selamat bercuti kakkkkkkkkkkkkkkkkkk :)))

    BalasPadam
  24. akak masih bercuti ke? hehe

    BalasPadam
  25. tapi hari ni dah hari khamis.. bukan jumaat lagi.. =P

    BalasPadam
  26. selamat bercuti......semoga cepat2 sembuh yaa

    BalasPadam
  27. salam kak..
    alahai..sakit kepala ke?
    hari ni dah oke ke?

    BalasPadam
  28. Dlm family, hubbylah yg rajin kena sakit kepala...

    BalasPadam
  29. Salam jumaat..kdg2 lmbat mkn boleh akibatkn sakit kpala...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..