Rabu, 2 Januari 2013

Teruja....

Anak aku yang lelaki tahun nie masuk darjah 3. Malam tadi masuk tdo mcm biasa. Lepas tu pg tadi aku bangun pukul 5.45 aku terkejut tenguk-tenguk dia bangun dulu dari aku dan mak mertua aku cakap memang dari malam tadi dia xboleh tdo. Aku tanya dia kenapa x tdo nanti mengantuk..dia jawab x sabar nak pergi sekolah...hehehe....teringat aku masa zaman aku kecik-kecik dulu macam tulah aku :D

p/s: hari ini misi mencari baju aku untuk kenduri sabtu ni...pening..pening..

15 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak, bestnya anak pergi sekolah. hehehe

~aYu~ berkata...

semangatnya nak gi skool tu. bagusla camtu.. suka kalau anak rajin nak gi skool ni..

Fiza Rahman berkata...

Bagusnya. Semangat nak ke sekolah tu tinggi.

zulaikha megat berkata...

anak kak zu pun sama..jenuh suruh pejam mata

intanfirdaus247 berkata...

wah..semangat dia nak ke sekolah dan jumpa kawan2 ye

Kakzakie berkata...

Ikut jejak mama dialah ye. Semangat betul dia nak ke sekolah.

Just berkata...

nasib baik anak aku tdo.. hihih

Cheq Kaq berkata...

semangatnyer diorang..kekal kan semangat ni smpai hujung tahun tau..:)

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

eksaited tu,,semua brg baru,hehehe mcm saye dulu

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
hihih..mesti tak sabar & eksited nk ke skol tu..'alhamdulillah... :)

berjaya ke misi mencari tu ? :)

kinara kinatara berkata...

macam kina zaman sekolah dulu huhu..suka sangat sekolah..:)

Kesuma Angsana berkata...

samalh kita.. happy new year juga ye

Ema Blog berkata...

paling teruja bila anak baru mula sekolah kebangsaan..

QA's ~ mamapapa berkata...

eheheh!!!excited sngguh :)

hainom OKje berkata...

Baguslah ada semangat cam tu...tema apa hari Sabtu ni...

Catat Ulasan