Teruja....

Anak aku yang lelaki tahun nie masuk darjah 3. Malam tadi masuk tdo mcm biasa. Lepas tu pg tadi aku bangun pukul 5.45 aku terkejut tenguk-tenguk dia bangun dulu dari aku dan mak mertua aku cakap memang dari malam tadi dia xboleh tdo. Aku tanya dia kenapa x tdo nanti mengantuk..dia jawab x sabar nak pergi sekolah...hehehe....teringat aku masa zaman aku kecik-kecik dulu macam tulah aku :D

p/s: hari ini misi mencari baju aku untuk kenduri sabtu ni...pening..pening..

Ulasan

  1. Assalamualaikum kak, bestnya anak pergi sekolah. hehehe

    BalasPadam
  2. semangatnya nak gi skool tu. bagusla camtu.. suka kalau anak rajin nak gi skool ni..

    BalasPadam
  3. Bagusnya. Semangat nak ke sekolah tu tinggi.

    BalasPadam
  4. anak kak zu pun sama..jenuh suruh pejam mata

    BalasPadam
  5. wah..semangat dia nak ke sekolah dan jumpa kawan2 ye

    BalasPadam
  6. Ikut jejak mama dialah ye. Semangat betul dia nak ke sekolah.

    BalasPadam
  7. nasib baik anak aku tdo.. hihih

    BalasPadam
  8. semangatnyer diorang..kekal kan semangat ni smpai hujung tahun tau..:)

    BalasPadam
  9. eksaited tu,,semua brg baru,hehehe mcm saye dulu

    BalasPadam
  10. salam kak..
    hihih..mesti tak sabar & eksited nk ke skol tu..'alhamdulillah... :)

    berjaya ke misi mencari tu ? :)

    BalasPadam
  11. macam kina zaman sekolah dulu huhu..suka sangat sekolah..:)

    BalasPadam
  12. samalh kita.. happy new year juga ye

    BalasPadam
  13. paling teruja bila anak baru mula sekolah kebangsaan..

    BalasPadam
  14. Baguslah ada semangat cam tu...tema apa hari Sabtu ni...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..