Sabtu, 12 Januari 2013

Sakit gigi




Uhuhu...harini aku jiwa ada sikit kacau lah. Perkara yang semua orang x suka bila sakit gigi. Itulah yang terjadi pada gigi geraham aku. Mulalah da xboleh nak terima makan yang manis-manis sikit. Aku rasa dah mula nak berlubang kembali agaknya. Aku paling x suka tampal gigi aku lebih rela cuci gigi lagi. Alahai kena jumpa doktor gigi cepat-cepat ni sebelum jadi lebih parah :-(

25 ulasan:

Kakzakie berkata...

Betul kena cepat sebab kalau dah sakit doktor mesti tak bagi cabut atau tampal. Dah baik baru boleh buat.

neesa_jun berkata...

alamak.....saya memahami perasaan akak..sebab sy pong saket gigi..huhu

Cheq Kaq berkata...

Cheqkaq tak penah rase sakit gigi..alhamdulillah sangat..tak nak laa..ramai yg ckp sakit kalo sakit gigi..

aTieYusof Family berkata...

erk...atie pun paling tak suka sakit gigi...sakit sgt! tak sanggup.. dah check ke doktor gigi?

Tukang Karut berkata...

sakit gigi tampal koyok...

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Paling tak suka sakit gigi...sakit sangat²..
moga cepat sembuh ye..

elly nadyra berkata...

Takuttttnyaaaaa nk jumpa dr gigi

Bui Junaidi berkata...

ADUHH,SABARLAH K..KALAU DH X TAHAN SGT JUMPALAH DOKTOR

adza irdawati berkata...

mmg sakitttttttttt kalau kena sakit gigi ni kan.. tuhan saja yg tahu..

intanfirdaus247 berkata...

kak intan x pernah sakit gigi..tapi tgk kawan2 dan husband yg sakit gigi memang siksa..kesian tgk..harap2 RH cepat2 sembuh

intanfirdaus247 berkata...

kak intan lak, intan je kan kan..hahah

Mohd Lokman Bin Ramli berkata...

baik pergi jumpa doktor cepat

Misz Mieza berkata...

Ui, sakit tu kalau gigi geraham berlubang.. Pernah kena masa kecik2 dulu.. Huhu..

Psst! Klik2 Nuff.. =)

NoEn berkata...

sakitnya...

sal ya berkata...

memang tension kalau sakit gigi.

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

sakit gigi mmg tension

yana aina berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
yana aina berkata...

klu sakit gg mmg dugaan .. rasa nk mrh jerk.. ^^

hainom OKje berkata...

Kalau cuci pun malas jugak RH... nak kena tahan ngilu tu...yang tak tahan!

Kesuma Angsana berkata...

mmg takut kalau sakit gigi ni

eyeyou berkata...

ciannn..

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
huhu..sakit gigi mmg memeritkan cpt2lah jumpa dentist..

Mimie berkata...

seksa kan sakit gigi...

p/s sy bukan org kluang kak,sy org PD....tp dulu suami keje kluang....kem sane

kinara kinatara berkata...

sabar...memang susah bermain dengan gigi nie..

wan nurul hezrina abd halim berkata...

bab2 gigi mmg bikin moody daa..mintak jauhlah sakit kna bdh cukuplah sekali..huhu sakit ooo

Catat Ulasan