Sakit gigi




Uhuhu...harini aku jiwa ada sikit kacau lah. Perkara yang semua orang x suka bila sakit gigi. Itulah yang terjadi pada gigi geraham aku. Mulalah da xboleh nak terima makan yang manis-manis sikit. Aku rasa dah mula nak berlubang kembali agaknya. Aku paling x suka tampal gigi aku lebih rela cuci gigi lagi. Alahai kena jumpa doktor gigi cepat-cepat ni sebelum jadi lebih parah :-(

Ulasan

  1. Betul kena cepat sebab kalau dah sakit doktor mesti tak bagi cabut atau tampal. Dah baik baru boleh buat.

    BalasPadam
  2. alamak.....saya memahami perasaan akak..sebab sy pong saket gigi..huhu

    BalasPadam
  3. Cheqkaq tak penah rase sakit gigi..alhamdulillah sangat..tak nak laa..ramai yg ckp sakit kalo sakit gigi..

    BalasPadam
  4. erk...atie pun paling tak suka sakit gigi...sakit sgt! tak sanggup.. dah check ke doktor gigi?

    BalasPadam
  5. Paling tak suka sakit gigi...sakit sangat²..
    moga cepat sembuh ye..

    BalasPadam
  6. Takuttttnyaaaaa nk jumpa dr gigi

    BalasPadam
  7. ADUHH,SABARLAH K..KALAU DH X TAHAN SGT JUMPALAH DOKTOR

    BalasPadam
  8. mmg sakitttttttttt kalau kena sakit gigi ni kan.. tuhan saja yg tahu..

    BalasPadam
  9. kak intan x pernah sakit gigi..tapi tgk kawan2 dan husband yg sakit gigi memang siksa..kesian tgk..harap2 RH cepat2 sembuh

    BalasPadam
  10. kak intan lak, intan je kan kan..hahah

    BalasPadam
  11. Ui, sakit tu kalau gigi geraham berlubang.. Pernah kena masa kecik2 dulu.. Huhu..

    Psst! Klik2 Nuff.. =)

    BalasPadam
  12. memang tension kalau sakit gigi.

    BalasPadam
  13. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  14. klu sakit gg mmg dugaan .. rasa nk mrh jerk.. ^^

    BalasPadam
  15. Kalau cuci pun malas jugak RH... nak kena tahan ngilu tu...yang tak tahan!

    BalasPadam
  16. salam kak..
    huhu..sakit gigi mmg memeritkan cpt2lah jumpa dentist..

    BalasPadam
  17. seksa kan sakit gigi...

    p/s sy bukan org kluang kak,sy org PD....tp dulu suami keje kluang....kem sane

    BalasPadam
  18. sabar...memang susah bermain dengan gigi nie..

    BalasPadam
  19. bab2 gigi mmg bikin moody daa..mintak jauhlah sakit kna bdh cukuplah sekali..huhu sakit ooo

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..