Jumaat, 22 Mac 2013

Bila nak tidur....




Aqeef akan bawak segala macam mainan letak kat sebelah dia. Dia punya patung spiderman, wallet, jam, patung boboiboy, topeng spiderman, selagi x cukup barang-barang nie semua dia xkan boleh tidur. Kadang-kadang tidur malam pun dia pakai jam... Bila dah tidur kalau dia terjaga dia akan tengok sekeliling nak pastikan semua barang-barang nie ada dekat sebelah dia. Kalau xde dia akan tanya mana pegi barang dia dalam keadaan mamai-mamai tu. Sampai kalau tidur tu setengah dari ruang katil tu penuh dengan barang dia saja. Kadang-kadang kelakar pun ada. Anak korang sama x perangai ngan si Aqeef? :D


p/s: gambar kurang jelas sebab pagi tadi kelam kabut aku snap dah lambat nak g opis. :P

52 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak. hahha. comelnya dia. budak2 kan, banyak style ohhhh :)

yan's cottage berkata...

salam jumaat.....

sama anak yan pun macam tu......he hee...

Mia Kassim berkata...

Samalah yg no 2 tu....abis semua mainan dibawanya..tp selalu sya kemas balik sebab mls sya terpijak2...hehe

nens cellection berkata...

alahai..anak sy pon camtu..beza brg die kecik2..kalo tertdo & tertindih rs nk marah2 jek..huhu

Fiza Rahman berkata...

Hehehe...semua nak di hangkutnya yer.

Anak saya slalu tido ngan keta kecik dia tu.

hainom OKje berkata...

Heheh tak de dah RH...dah besau panjang agaknya... novel jelah yg kakak tu ngan HP

zaza nizam berkata...

salam jumaat kak..tertonggeng tido cumiilll hehehe

Deqla Manjew berkata...

hahaha.. kite masa bebudak pun mcm2 style tdo!

AyueJean AJ berkata...

Mak aih, abis semua dia angkut......
Kalau kena travel camne??
bawak jugak ke semua??

fieda berkata...

tu dia..mcm2 ada..

faraherda.razalan berkata...

Ololololo...comel. Mst kena cukup korum eh? Hahahahah! Comel la pulak...

Mimi Azirah berkata...

punyalah banyak peneman ank bujang nih sorg...huhuhu

Mimi Azirah berkata...

done twities

Just berkata...

anak aku kalau mainan baru beli mesti bw tdur sama..

nea lopah berkata...

tak bole nk tumpang lah ni yer...hehehe

izan mama mia berkata...

hiihih..nanti tak tertindih ker,..banyak sangat tu diangkutnya

lizz berkata...

comel dier tdo...peneman dier toy tu...

Jemarisuri berkata...

confirm tilam muat ngan mainan je kan...hihi
risau kot hilang brg dia kot...^^

ieda immi berkata...

EKEKEK so sweet !
kalau zahrien lak ada tab baru leh tidoo
nampak sgt taksub ngan tab ekkeke ;)

~aYu~ berkata...

amboi.. nak tido kena bertemankan patung2 mainan sume ehh... hehe

Nory Zoulkefle berkata...

wahhh tido pon nak bawak semua mainan sekali ek..
hehhee

Ibu Lala berkata...

Same gak. Tp ank akk x la bw sume barang tu. ada yg dia pilih2. Rimas kan..klw ank akk senapang pun dia bw

Forskning Beta berkata...

salam, pembaca baru di sini...macam2 perangai anak-anak kan? suka simpan mainan, comel.

anak saya yang bongsu suka mandi susu time tidor. geleng kepala.

btw, suka blog template nih :)

Rasp berkata...

macam2 ragam anak ye...
dia nak main toys dia dlm mimpi kot...
tu yg dia nak toys ada dekat tu hehehheheheheeh..

Miss Volvo berkata...

HAHAHAHHA comelnya perangai Aqeef :) sy takde anak lagi tak kawin lagi so tak tau la anak sy nanti cmne perangainye HAHAHHAHA

Kesuma Angsana berkata...

hehehe... suka tgk gelagat bila tidur2 ni

Cik Nurul Siezuka berkata...

alooo comelnyer dia tido.. penuh dengan kawan2 patung dia..

Cheq Kaq berkata...

sweet nye si afeeq ni kak..hahahaha..anak cheqkaq pon camtu, tapi xde laa semua nk letak kat tempat tdo..biase kalo ade mainan baru je

eyeyou berkata...

anak kecikku bawa tido mainan bawuu jerr..dia lebey mementingkan 'kopek' dia ada disebelah..hihihi

εïзmummyHazaεïз berkata...

hehehe... sama dgn budak kat umah ni. Tdo sambil tangan pegang barang :)

anggun berkata...

stakat ni ANggun belum sampai tahap ni...tapi kalau bab teraburkan sume mainan,tu memang die terer...hahaha

Jue berkata...

biasa lah budak kan...rasanya kebanyakan budak mcm tu kan..heheh

Hatimi Tahirruddin berkata...

hahaha...dia takut org curi brg2 dia kot..

Tihara berkata...

oh, tido bertemankan kawan2 yang spoting tu..hehe :)

zulaikha megat berkata...

macam macam peel budak budak ni kan.

anak pompuan kak zu yg 2 org tu suka bawak naik buku2 dan alat alat tulis atas katil..jenuh kena kemas bila mereka dah lena..

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam Kak..
hihi.. sayang betul aqeef ngan barang2 mainan dia..
klu anak2 cma bantal busuk je menda harus kena ade.. :p

nurbijen berkata...

hehehe, comel jer....
setakat ni ketiga tiga anak saya belum ada habit mcm tu :)

babYpose berkata...

Salam kenal, comelnya dn pandai syg mainan. anak saya bawak masuk susu je bila nak tido :)

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

hehe..macam²kan peel anak²..comel jer.. :)

Ann Ishak berkata...

confirm orang lain tak leh tumpang tidur sekatil ni :)

Si Matatajam berkata...

Macam2 ragam yek..hi hi..Khalish tak macam tu la plak..

aTieYusof Family berkata...

Hahaha..comel je aqeef ni.. tido dgn mainan ye..
Klau Pa'e sibuk cari 3 bantal busyuk dia bila nak tido..takde banta busuk tak dapat tido jwb nya..hehe:)

TiranaAduka berkata...

kang krem pulak tgan tu sebab tidur meniarap

kay_are berkata...

tak rimas ke tido dengan mainan banyak dekat sekeliling macam tu..

Si Matatajam berkata...

Singgah klik2 twisties kat sini

Nora Karim berkata...

anak2 saya bawa bantal busuk je... heheh

Aiyang disayang berkata...

macam-macam je perangai anak-anak ni kan.... lucu pun ada hehe

intanfirdaus247 berkata...

serius entry ni sangat cute ok…geram sebab Aqeef comel sangat…hehe..siap bawak segala mcm menan dia naik katil..ehehe..bestnya ada anak..nak jugaaaaa..uwaaaaa

Sue Bee berkata...

sama jugak kes mcm anak sya..bila tido,brg main memenuhkan katil..haha..so cute

elly nadyra berkata...

Sebijik pangai anak aku

QasehnyaRania berkata...

aqeef takut barang2 dia hilang ke kak..

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

dia sayang dekat brg2 dia tu sbb tu semua nk dok dgn dia ja haha

Catat Ulasan