Bila nak tidur....




Aqeef akan bawak segala macam mainan letak kat sebelah dia. Dia punya patung spiderman, wallet, jam, patung boboiboy, topeng spiderman, selagi x cukup barang-barang nie semua dia xkan boleh tidur. Kadang-kadang tidur malam pun dia pakai jam... Bila dah tidur kalau dia terjaga dia akan tengok sekeliling nak pastikan semua barang-barang nie ada dekat sebelah dia. Kalau xde dia akan tanya mana pegi barang dia dalam keadaan mamai-mamai tu. Sampai kalau tidur tu setengah dari ruang katil tu penuh dengan barang dia saja. Kadang-kadang kelakar pun ada. Anak korang sama x perangai ngan si Aqeef? :D


p/s: gambar kurang jelas sebab pagi tadi kelam kabut aku snap dah lambat nak g opis. :P

Ulasan

  1. Assalamualaikum kak. hahha. comelnya dia. budak2 kan, banyak style ohhhh :)

    BalasPadam
  2. salam jumaat.....

    sama anak yan pun macam tu......he hee...

    BalasPadam
  3. Samalah yg no 2 tu....abis semua mainan dibawanya..tp selalu sya kemas balik sebab mls sya terpijak2...hehe

    BalasPadam
  4. alahai..anak sy pon camtu..beza brg die kecik2..kalo tertdo & tertindih rs nk marah2 jek..huhu

    BalasPadam
  5. Hehehe...semua nak di hangkutnya yer.

    Anak saya slalu tido ngan keta kecik dia tu.

    BalasPadam
  6. Heheh tak de dah RH...dah besau panjang agaknya... novel jelah yg kakak tu ngan HP

    BalasPadam
  7. salam jumaat kak..tertonggeng tido cumiilll hehehe

    BalasPadam
  8. hahaha.. kite masa bebudak pun mcm2 style tdo!

    BalasPadam
  9. Mak aih, abis semua dia angkut......
    Kalau kena travel camne??
    bawak jugak ke semua??

    BalasPadam
  10. Ololololo...comel. Mst kena cukup korum eh? Hahahahah! Comel la pulak...

    BalasPadam
  11. punyalah banyak peneman ank bujang nih sorg...huhuhu

    BalasPadam
  12. anak aku kalau mainan baru beli mesti bw tdur sama..

    BalasPadam
  13. tak bole nk tumpang lah ni yer...hehehe

    BalasPadam
  14. hiihih..nanti tak tertindih ker,..banyak sangat tu diangkutnya

    BalasPadam
  15. comel dier tdo...peneman dier toy tu...

    BalasPadam
  16. confirm tilam muat ngan mainan je kan...hihi
    risau kot hilang brg dia kot...^^

    BalasPadam
  17. EKEKEK so sweet !
    kalau zahrien lak ada tab baru leh tidoo
    nampak sgt taksub ngan tab ekkeke ;)

    BalasPadam
  18. amboi.. nak tido kena bertemankan patung2 mainan sume ehh... hehe

    BalasPadam
  19. wahhh tido pon nak bawak semua mainan sekali ek..
    hehhee

    BalasPadam
  20. Same gak. Tp ank akk x la bw sume barang tu. ada yg dia pilih2. Rimas kan..klw ank akk senapang pun dia bw

    BalasPadam
  21. salam, pembaca baru di sini...macam2 perangai anak-anak kan? suka simpan mainan, comel.

    anak saya yang bongsu suka mandi susu time tidor. geleng kepala.

    btw, suka blog template nih :)

    BalasPadam
  22. macam2 ragam anak ye...
    dia nak main toys dia dlm mimpi kot...
    tu yg dia nak toys ada dekat tu hehehheheheheeh..

    BalasPadam
  23. HAHAHAHHA comelnya perangai Aqeef :) sy takde anak lagi tak kawin lagi so tak tau la anak sy nanti cmne perangainye HAHAHHAHA

    BalasPadam
  24. hehehe... suka tgk gelagat bila tidur2 ni

    BalasPadam
  25. alooo comelnyer dia tido.. penuh dengan kawan2 patung dia..

    BalasPadam
  26. sweet nye si afeeq ni kak..hahahaha..anak cheqkaq pon camtu, tapi xde laa semua nk letak kat tempat tdo..biase kalo ade mainan baru je

    BalasPadam
  27. anak kecikku bawa tido mainan bawuu jerr..dia lebey mementingkan 'kopek' dia ada disebelah..hihihi

    BalasPadam
  28. hehehe... sama dgn budak kat umah ni. Tdo sambil tangan pegang barang :)

    BalasPadam
  29. stakat ni ANggun belum sampai tahap ni...tapi kalau bab teraburkan sume mainan,tu memang die terer...hahaha

    BalasPadam
  30. biasa lah budak kan...rasanya kebanyakan budak mcm tu kan..heheh

    BalasPadam
  31. hahaha...dia takut org curi brg2 dia kot..

    BalasPadam
  32. oh, tido bertemankan kawan2 yang spoting tu..hehe :)

    BalasPadam
  33. macam macam peel budak budak ni kan.

    anak pompuan kak zu yg 2 org tu suka bawak naik buku2 dan alat alat tulis atas katil..jenuh kena kemas bila mereka dah lena..

    BalasPadam
  34. Salam Kak..
    hihi.. sayang betul aqeef ngan barang2 mainan dia..
    klu anak2 cma bantal busuk je menda harus kena ade.. :p

    BalasPadam
  35. hehehe, comel jer....
    setakat ni ketiga tiga anak saya belum ada habit mcm tu :)

    BalasPadam
  36. Salam kenal, comelnya dn pandai syg mainan. anak saya bawak masuk susu je bila nak tido :)

    BalasPadam
  37. hehe..macam²kan peel anak²..comel jer.. :)

    BalasPadam
  38. confirm orang lain tak leh tumpang tidur sekatil ni :)

    BalasPadam
  39. Macam2 ragam yek..hi hi..Khalish tak macam tu la plak..

    BalasPadam
  40. Hahaha..comel je aqeef ni.. tido dgn mainan ye..
    Klau Pa'e sibuk cari 3 bantal busyuk dia bila nak tido..takde banta busuk tak dapat tido jwb nya..hehe:)

    BalasPadam
  41. kang krem pulak tgan tu sebab tidur meniarap

    BalasPadam
  42. tak rimas ke tido dengan mainan banyak dekat sekeliling macam tu..

    BalasPadam
  43. Singgah klik2 twisties kat sini

    BalasPadam
  44. anak2 saya bawa bantal busuk je... heheh

    BalasPadam
  45. macam-macam je perangai anak-anak ni kan.... lucu pun ada hehe

    BalasPadam
  46. serius entry ni sangat cute ok…geram sebab Aqeef comel sangat…hehe..siap bawak segala mcm menan dia naik katil..ehehe..bestnya ada anak..nak jugaaaaa..uwaaaaa

    BalasPadam
  47. sama jugak kes mcm anak sya..bila tido,brg main memenuhkan katil..haha..so cute

    BalasPadam
  48. aqeef takut barang2 dia hilang ke kak..

    BalasPadam
  49. dia sayang dekat brg2 dia tu sbb tu semua nk dok dgn dia ja haha

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..