Jumaat, 8 Mac 2013

Makan malam

Aku selalu beli meetball Marina nie sedap dan terasa dagingnya,
lupa plak nak amik gmbr gravy meetball nie

Semalam aku sibuk menyiapkan tempahan rumpai laut yang siap dimasak sebanyak 2 bekas. Alhamdulillah rezeki anak-anak. Sementara menunggu ianya sejuk untuk dimasukkan ke dalam bekas, aku siapkan makan malam. Macam biasa kalau makan malam anak-anak aku jarang nak makan nasi dorang lebih suka makan makanan segera. Malam tadi aku siapkan meetball, hubby aku mintak burger. Sebenarnya aku xberapa suka sangat sediakan makanan yang macam tu pada anak-anak aku tapi itu je yang boleh buatkan dorang berselera nak makan. Kalau aku x ikutkan selera dorang berlapar plak anak-anak aku. Kadang-kadang tu kalau masak nasi 2 pot pun x habis. Tapi kalau masak burger dan seangkatan dengannya cepat jerk habis. Xpelah kan janji dorang kenyang aku pun puas.. :D


p/s : Problem internet dekat opis nie, jadi lmbt jenguk umh kwn2 semua. Selamat hari Wanita buat semua kaum Hawa diluar sana..  :)

31 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak lynn. sedapnya meatball! nak rasa sikit. hehehe Selamat Hari Wanita kak lynn, semoga menjadi anak/isteri/ibu yang soleh didunia dan akhirat. insyallah :)

*selera diorang cam sheila! hehe

AyueJean AJ berkata...

Sedapnya....
Cer bagi sini sikit...
Hikhikhi... =P

Cheq Kaq berkata...

sedap tu kak..hehe..selamat hari wanita kak

Just berkata...

meetball KK lg sedap. ;p

Firdawati Rashidi berkata...

Nyum...nyum..
Selamat hari wanita :-)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sedapnya... yummy;-)

::EIDA:: berkata...

Ada jugak beefball kat luar sane yekk.. ida salu makan meatball ikea je.,.. huhuhuhuhu

:: Mrs.Eady :: berkata...

Selamat hari wanita..

nurbijen berkata...

sedap nyer....
Selamat hari wanita :)

faraherda.razalan berkata...

Tp kan, bley je bt homemade burger ngan meatball. Mst lgk sdp, kan? Heee...

Nora Karim berkata...

nampak sedap pulak meat ball tu... nanti nak cari lah... Selamat Hari Wanita juga... :D

nea lopah berkata...

nealopah pun suka beli meatball marina. buat mee bakso.hehe

Hatimi Tahirruddin berkata...

hmmm mmg sedap tu makan meatballs....

PS: selamat hari wanita buat semua wanita :)

NoEn berkata...

nampak cam sedap..xpernah beli pun

izan mama mia berkata...

selamat hari wanita,..tuk semalam..tp hr2 pun boleh wish kan...saya xpernah beli,,,

QasehnyaRania berkata...

sedpnya mkn meat ball :)

selamat hari wanita juga kak :)

aTieYusof Family berkata...

Macam sedap plak meat ball tu kan?..
tak pernah cuba lg... selalu dok beli bebola ayam & ketam je...:)

wantie berkata...

Meatball . Yg ni ada daging kuda tak. Hehe gurau ja. Kat umah ni. Fast food kurengggg.

ummiross berkata...

Waa ummi nak cari juga jenama ni, nampak sedap, buat sphagetti meat ball pun best ni kan.

Deqla manjew berkata...

pergghhh sedap ni dibuat mkn mlm...

elly nadyra berkata...

Selamat hari wanita juga. Xpernah try meat ball ni. Looks tempting lk!

are_lin@yu berkata...

wahh mcm sdpnya beef ball tu..

Mimi Azirah berkata...

sedapnye dinner mkn meat ball

Kesuma Angsana berkata...

nampak menyelerakan lah

Riedaffya ibrahim berkata...

meatball cicah mayonis...sedap..

seribupilihan berkata...

saya pon suka makan makanan segera nie..lebih2 lg burger..:-)

Si Matatajam berkata...

M jarang makan western food ni...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam kak..
huhuh.. nk masak ape pun pening jgk tu.. x kisahlah.. asalkan ank mkn dgn berselera pun dah kira okey..

sedap ke? nnti nk try beli lah... :)

hainom OKje berkata...

okje suka meatball ni buat sup.... tp anak anak lagi suka nasi

mama aryan berkata...

nampak sedap meatball tu..

intanfirdaus247 berkata...

sedapnyaaaa

Catat Ulasan