Alhamdulillah........




Bersyukur ke hadrat Ilahi aku masih diberi peluang hidup di muka bumi Allah ini. Hari nie genap usia aku yang ke 34 tahun... Semoga aku menjadi seorang anak yang solehah, seorang isteri yang solehah, seorang ibu yang terbaik buat anak-anakku dan menjadi seorang hambaNya yang sentiasa mengikut perintahNya. Semoga aku sentiasa sihat  supaya aku dapat berbakti kepada insan-insan yang aku sayang. Semoga murah rezeki, bahagia selalu dan semoga Allah sentiasa memberkati hidup aku dunia & akhirat.. Amin

Ulasan

  1. syukur ke hadratnyer... Allah memberikan kita peluag lagi untuk bernafas di muka bumi ini.... moga bertambah baik kehidupan hingga akhirnya..

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum kak lynn yang comel! selamat hari lahir. semoga menjadi anak/ibu dan isteri yang solehah. sayang kak lynn!

    BalasPadam
  3. perghh ramai rupanya yg sambut besday bulan 3..hihi..hepi besday..

    BalasPadam
  4. Happy birthday to you....Semoga panjang umur dan d murah kan rezeki...:-)

    BalasPadam
  5. selamat hari lahir. semoga murah rezeki, pnjg umur, sihat & bahagia selalu bersama insan2 tersayang. :)

    BalasPadam
  6. selamat hari lahir moga pjg umur dimurahkan rezeki dan bahagia hingga ke syurga ye

    BalasPadam
  7. Eh, bday dialah. Hehehehe....happy bday! Moga dipanjangkan umur, dn dimurahkan rezeki.

    =)

    BalasPadam
  8. selamat hari lahir kak :)
    saya doakan semoga akak dikurniakan kesihatan yg baik dan sentiasa dimurahkan rezeki.amin

    BalasPadam
  9. Happy b'day....moga panjang umur dimurahkan rezeki...amin..

    BalasPadam
  10. Happy Birthday
    Moga Allah Swt mengkabulkan segala impian...

    BalasPadam
  11. Selamat Hari Lahir kak...
    Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki....
    Dan dapat segala kebahagiaan di dunia dan akhirat... Insyaallah... =D

    BalasPadam
  12. mu muda setahun je dari kite

    hepi beday beb!

    BalasPadam
  13. Lagi sekali... Happy TUA-day!! hehehe..

    BalasPadam
  14. happy birthday dear...
    Moga dalam rahmat kasih sayang Allah sentiasa.

    BalasPadam
  15. Selamat hari lahir. Kita sebaya lah ☺☺

    Semoga dipanjangkan umur, di murahkan rezeki dan di beri kesihatan yg baik.

    BalasPadam
  16. salam singgah kembali sambil ucap happy birthday to u untie !

    BalasPadam
  17. ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ 1.. 2... 3... ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

    ..•:*¨¨*:•♫ ♪ Happy Birthday To You! ♪ ♫.•:*¨¨*:•..

    ..•:*¨¨*:•♫ ♪ Happy Birthday To You! ♪ ♫.•:*¨¨*:•..

    ..•:*¨¨*:•H a p p y B i r t h d a y t o Y O U !!!.•:*¨¨*:•..•..

    ..•:*¨¨*:•♫ ♪ Happy Birthday To You! ♪ ♫.•:*¨¨*:•..

    ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♫♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ::sem0ga akak seLaLu berada dlm rahmat dn Lindungan aLLah s.w.t::

    BalasPadam
  18. selamat hari lahir yg ke 34 moga panjang umur murah rezeki berbahagia dunia akhirat Amin....

    BalasPadam
  19. Selamat hari jadi RH.. moga sentiasa sihat, pjg umur & murah rezeki...bahagia bersama keluarga tersayang hingga syurga..amin! :)
    *beza setahun je umur kita..

    BalasPadam
  20. Selamat menyambut Hari Lahir....semoga panjang umur, murah rezeki....amin

    BalasPadam
  21. wak pon nk ucap hepi besday buat mak tuu.. ehHHHe

    BalasPadam
  22. happy besday.......muda lagiii

    BalasPadam
  23. selamat hari lahir kak....semoga sentiasa dirahmati Allah SWT..

    BalasPadam
  24. happy besday

    http://ibulala.blogspot.com/2013/03/happy-bday-to-u.html

    BalasPadam
  25. Assalamualaikum Ratu Hatiku,

    Selamat hari lahir...semoga dikurniakan yang baik2 saja dari Allah..

    BalasPadam
  26. assalamualaikum & salah sejahtera..
    happy birthday ratuhati... semoga sentiasa di bawah lindunganNYA... amin..

    BalasPadam
  27. happy birthday sis..moga dimurahkan rezeki, pjg umur dan berbahagia selalu..

    BalasPadam
  28. Selamat hari jadi, kak...
    Sumpah! !!! Susah nk pcaya betul ke umur akak 34tahun...
    Ingatkan baya2 nory je...
    Apa petua awet muda akak?
    Kongsilah dgn nory...

    BalasPadam
  29. Hepy Besay sis..semoga dipanjangkan umur n murah rezeki..amin =)

    BalasPadam
  30. salam kak..
    alhamdulillah...amin2...
    sanah helwah ye kak..
    *btl,sama date ngan ayahanda cma...*
    ngeeeee~~~~

    BalasPadam
  31. Hepy bezday RH....moga doa RH dimakbulkan..
    Insyaallah...so celebrate mana kita? Hehe

    BalasPadam
  32. Alhamdulilah.... Selamat hari lahir.. =)

    BalasPadam
  33. Happy birthday... kita sebaya rupanya :)

    BalasPadam
  34. Barakallahufiq RH... semoga diberikan kesihatan yang baik... panjang umur dan sentiasa dimurahkan rezeki... Amin...

    BalasPadam
  35. Selamat hari lahir... :-) amin.. saya aminkan doa dan harapan awak :-)..

    Waah umur kita beza setahun je, tp anak sulong awak jauh lebih besar dah :-).. tahniah.. in shaa Allah.. happy family ya !

    BalasPadam
  36. sebaya rupanya kita ye, anyway happy birthday :)

    BalasPadam
  37. ahaaa x prasan sama tarikh dgn anak wak tuuu.. ehheee aminn

    BalasPadam
  38. selamat hari lahir ye bella.. semoga diberkati umur, dibukakan pintu rezeki seluas-luasnya, dan dilimpahi kebahagiaan sehinggalah ke akhir hayat. amin..

    BalasPadam
  39. Happy belated birthday! Kita same age laa...1979, tapi mama in august :-)

    BalasPadam
  40. happy birthday kak!!! semoga murah rezeki pjg umur bahagia selalu :)

    BalasPadam
  41. eppy bday dik !
    semoga panjang umur dan dimurahkan rejeki ;)

    BalasPadam
  42. lahhh lily jugak bulan march=)

    btw hepi besday yea..semoga Allah memberkati

    BalasPadam
  43. lahhh silap taip kak..sorry..hepi besday tu akak juga..mengong sudah..semoga di[ermudahkan segala urusan dunia dan akhirat

    BalasPadam
  44. adehhai ramai tull lahir bulan march termasuk adik n arwah abah nurul.tapi arwah dah pergi selamanya.tak sangka besday tahun lepas kami raikan yang terakhir

    BalasPadam
  45. selamat hari lahir dear..semoga panjang umur diurahkan rezeki dan bahagia selalu ;-)

    BalasPadam
  46. hepi besday..moga pjg umur murah rezeki dan berbahagia selalu

    BalasPadam
  47. kak bella yang jelitaaa, selamat hari lahir. nadia doakan semoga akak sentiasa dimurahkan rezeki ye. nadia doakan jugak semuaaa yang baik2 utk kak bella! :))

    BalasPadam
  48. happy birthday moga panjang umur dan murah rezeki...dan sentiasa dibawah lindungannya..

    BalasPadam
  49. Happy Belated Birthday Bella....Semoga dilimpahi barakah selalu..ameen..maaf tau intan wish lewat

    BalasPadam
  50. selamat hari lahir kak..moga dilimpahi rezeki dan panjang umur

    BalasPadam
  51. Selamat Hari Jadi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  52. selamat hari lahir..Semoga dipermudahkan segala urusan..

    BalasPadam
  53. Selamat hari lahir dik.....smOga sentiasa berbahagia hendaknya....

    BalasPadam
  54. aamiin...semoga Allah selalu mmemberkati hidup RH dan keluarga

    BalasPadam
  55. Happy belated birthday akak..moga sentiasa berada dlm lindungan Allah, diberikan rezeki yang melimpah, serta zuriat yg soleh dan solehah..amiin

    BalasPadam
  56. alhamdulillah..selamat hari jadi :)

    BalasPadam
  57. happy belated birthday..:)

    BalasPadam
  58. happy belated birthday kak...cyg akak ketat2...

    BalasPadam
  59. happpy belated birthday.. moga akan hidup bahagia kekal selamanya...

    BalasPadam
  60. rupanya muda lg..ta kena panggil adik la pd ratu hatiku..hehe

    BalasPadam
  61. rupanya muda lg..ta kena panggil adik la pd ratu hatiku..hehe

    BalasPadam
  62. selamat hari lahir.....moga panjang umur murah rezeki dan berbahagia dunia akhirat Amin.....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..