Suka ke dapur


Ada tokoh jadi Masterchef x? :D

Ha anak lelaki aku Aiman suka tolong aku kat dapur. X kira apa aku buat dekat dapur dia mesti nak tolong sama. Aiman nie lebih pakar di dapur kalau nak di bandingkan dengan kakak dia. Dia lebih suka bab memasak nie dibandingkan dengan kakak.  Sekarang nie kalau dia rasa nak makan apa-apa macam nugget ke, telur goreng ke dia sendiri yang masak. Memang aku x galakkan dia ke dapur yalah lebih-lebih lagi bab api ni kan takut jadi perkara yang x di ingini berlaku. Tapi setiap kali kalau dia nak masak aku akan tengok dia. 

Yalah bukan bermakna kalau anak lelaki suka ke dapur ada yang x kena dengan sifat kelakian diakan..tapi aku rasa sejak wujudnya Masterchef dekat Astro nielah mula timbul minat pada anak lelaki aku tu untuk dia ke dapur.. hehe sape tau kan satu hari nanti Aiman lebih hebat di dapur di bandingkan mamanya.. :P 

Ulasan

  1. boleh digilap bakat memasak tu. yang penting support dari mak ayah. semoga nanti jadi lebih hebat dari chef2 yang ada sekarang. ;)

    siapa tahu kan..

    BalasPadam
  2. Betul... lelaki pandai masak tak semestinya lembut ^^ *tengok je rancangan AFC di astro* Bagusnya rajin pergi dapur. Semoga jadi anak serba pandai :)

    BalasPadam
  3. ade hrapan bakal master chef seterusnya..sye pon dlu bercita2 nak ada anak lelaki yg pndai n rajin ke dapur..sbbnye time mengandung jeles tgk hubby sng lenang je pas blik keje..kite yg mengandung ni penat nak masak n mcm2 lg keje umah..boleh x cmtu?heee.. =p

    BalasPadam
  4. klu sy ada anak sy nak anak sy mcm aiman rajin kat dapur hihi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..