Khamis, 25 Oktober 2012

Mana mau pegi

Esok hari raya seperti biasa setiap kali raya haji aku akan menyambutnya di KL memandangkan hari raya puasa aku sambut di Kluang, Johor sebelah aku. Memang x pernah gaduh setiap kali balik raya sebab sejak azali lagi hubby aku dah setuju macam tu. 

Macam biasalah kalau cuti panjang kota lumpur ni akan lengang. Uhuhu..lagi sayu terasa hati..tapi nasib baik bersama-sama dengan keluarga mertua jadi xdelah terasa sangat. Biasanya lepas sembahyang raya memang x kemana-mana pun hanya duduk di rumah tengok tv atau melayan kerenah anak-anak. Aku ingat nak bawak anak keluar berjalan tapi x tau ke mana nak bawak diorang. Nak kena tya ngan hubby tempat mana yang best boleh bawak diorang nie....



p/s: Dapat undangan esok makan daging unta dari kakak opis tapi nak tunggu Puan Just kita..sebab nak pegi gether2... :D

3 ulasan:

Just berkata...

hahahah... alahai.. besok kite roger2 ek.. :)

Arina Shamsul berkata...

mesti time lengang camni best ronda2 kl kan dear :) hehehe.

Kesuma Angsana berkata...

selamat hari raya aidiladha juga ye

Catat Ulasan