Mana mau pegi

Esok hari raya seperti biasa setiap kali raya haji aku akan menyambutnya di KL memandangkan hari raya puasa aku sambut di Kluang, Johor sebelah aku. Memang x pernah gaduh setiap kali balik raya sebab sejak azali lagi hubby aku dah setuju macam tu. 

Macam biasalah kalau cuti panjang kota lumpur ni akan lengang. Uhuhu..lagi sayu terasa hati..tapi nasib baik bersama-sama dengan keluarga mertua jadi xdelah terasa sangat. Biasanya lepas sembahyang raya memang x kemana-mana pun hanya duduk di rumah tengok tv atau melayan kerenah anak-anak. Aku ingat nak bawak anak keluar berjalan tapi x tau ke mana nak bawak diorang. Nak kena tya ngan hubby tempat mana yang best boleh bawak diorang nie....



p/s: Dapat undangan esok makan daging unta dari kakak opis tapi nak tunggu Puan Just kita..sebab nak pegi gether2... :D

Ulasan

  1. hahahah... alahai.. besok kite roger2 ek.. :)

    BalasPadam
  2. mesti time lengang camni best ronda2 kl kan dear :) hehehe.

    BalasPadam
  3. selamat hari raya aidiladha juga ye

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..