Anak oo Anak.....

Kenapa anak lelaki selalunya lasak...yalah kan kalau x lasak bukan lelaki la namanya.. hehe.. macam tulah dengan anak-anak aku tak boleh duduk diam. Apa yang si abang buat adik pun ikut sama. Aku rasa umah akulah yang paling bising di antara umah-umah yang lain. Lebih-lebih lagi waktu cuti sekolah memang selalu tidur lambat. Sampai ke tangah malam la suara anak-anak aku jerk. Kalau nak tengok diorang diam bila diorang tidur jerk. Kalau x.. habis satu umah diorang kejekan..dari lompat katil, main bola, apa segala macam jenis benda diorang nak buat. Fuhh...alahai anak......


Salah 1 aktiviti yang wajib d buat hari-hari...

 

Ulasan

  1. kalau dia org takde kat rmh, sunyi la pulak rmh.. rasa kosong pula.. hihih..

    BalasPadam
  2. Memang macam tulah budak2. Rehat mrk waktu tidur je.. Bila anak2 dah besar mcm akak ni, barulah terasa rindu akan saat2 mrk kecil dulu.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..