Sabtu, 29 Jun 2013

Takde kawan....

Ksian kat adik, hari nie kat umah takde kawan nak main. Selalu kalau cuti-cuti macam nie ada kakak ngan abang melayan dia main tapi hari nie kakak ngan abang ikut MIL pergi Damai Laut. Bila takde kawan, dia habiskan masa dengan tengok tv. Bila mula bosan mula panggil aku ajak aku berkepit dengan dia. Bila dah berkepit satu apa aku tak boleh buat...uhuhu

30 ulasan:

Tukang Karut berkata...

alahai... kesian...

εïзmummyHazaεïз berkata...

Alala sian dia...

nurbijen berkata...

tunggu adik tidur baru la boleh gerak sikit... hihihi

QasehnyaRania berkata...

meh dok ngn ciksu , nak .hihi

aTieYusof Family berkata...

hehehe..cian adik..sabor ye..nti abg & kakak balik lah..:)

neesa_jun berkata...

ololololo...cian dia...banyakknya stuffed toys!pinjam 1!

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam K.RH..

huhuh.. abg & akak takde..bermnja dgn mama lh jawabnye..
tunggu abg & akak balik nnti ye.. :)

Acik Erna berkata...

Kena la ibu melayan adik main

MulutPayau berkata...

siannya adik....

Mimi Azirah berkata...

Alahai cian die xde kwn

Just berkata...

utk pihak rayyan, jeles pula aku tgk spiderman tu! hahahaha

Deqla Manjew berkata...

xde kwn so tdo je la dik...hihi...

suri berkata...

salam.tapi masih ada adik beradik yang lain.macam saya ada sorg jer anak lagilah tak ada kwn2 dia langsung huhuhu..

tak apa kwn dg ibu dan ayah dialah

Ibu Lala berkata...

tak nak pulak dia ikut kakak ngan abg tu.

KesumaMaruku SueQistina berkata...

Slm singgah!

hainom OKje berkata...

Nape tak diajaknya sekali budak kecik tu RH?

Kakzakie berkata...

Kesian dia... kawan dgn spiderman sampai tertidur pulak dah.

wantie berkata...

ala..ciannya adik. kawan ngan spiderman je la..

Rasp berkata...

memang kesian tgk dia sis...
mau dia tak bosan tu....

Lisa Sheila berkata...

hehe..comel je tidoq..

Lisa Sheila berkata...

hehe..comel je tidoq..

LydSunshine berkata...

Tapi best jugak berkepit, bleh relax cuma otak serabut le keja tak siap.

adzairdawati makdara berkata...

ala siannya diaaa

Hatimi Tahirruddin berkata...

alololo kesiannya dia....hihihi

Sue Bee berkata...

sama`jugak mcm anak2 Sue.Abg n kakak gi sekolah, si adik dah hilang akal sbb tak da orang nak disakat..

ANNA MARIANA berkata...

ala, cian dia.. hihihi

izan mama mia berkata...

hihihi..mujur spiderman ada...

QA's ~ mamapapa berkata...

allaaahaaaii..kesian adik kesunyian :((

Mimie Najib berkata...

sian dia ye..rasa sunyi la tu xde teman..hehe

elly nadyra berkata...

Xde geng br nk ajak kepit ye

Catat Ulasan