Takde kawan....

Ksian kat adik, hari nie kat umah takde kawan nak main. Selalu kalau cuti-cuti macam nie ada kakak ngan abang melayan dia main tapi hari nie kakak ngan abang ikut MIL pergi Damai Laut. Bila takde kawan, dia habiskan masa dengan tengok tv. Bila mula bosan mula panggil aku ajak aku berkepit dengan dia. Bila dah berkepit satu apa aku tak boleh buat...uhuhu

Ulasan

  1. tunggu adik tidur baru la boleh gerak sikit... hihihi

    BalasPadam
  2. meh dok ngn ciksu , nak .hihi

    BalasPadam
  3. hehehe..cian adik..sabor ye..nti abg & kakak balik lah..:)

    BalasPadam
  4. ololololo...cian dia...banyakknya stuffed toys!pinjam 1!

    BalasPadam
  5. Salam K.RH..

    huhuh.. abg & akak takde..bermnja dgn mama lh jawabnye..
    tunggu abg & akak balik nnti ye.. :)

    BalasPadam
  6. Kena la ibu melayan adik main

    BalasPadam
  7. utk pihak rayyan, jeles pula aku tgk spiderman tu! hahahaha

    BalasPadam
  8. xde kwn so tdo je la dik...hihi...

    BalasPadam
  9. salam.tapi masih ada adik beradik yang lain.macam saya ada sorg jer anak lagilah tak ada kwn2 dia langsung huhuhu..

    tak apa kwn dg ibu dan ayah dialah

    BalasPadam
  10. tak nak pulak dia ikut kakak ngan abg tu.

    BalasPadam
  11. Nape tak diajaknya sekali budak kecik tu RH?

    BalasPadam
  12. Kesian dia... kawan dgn spiderman sampai tertidur pulak dah.

    BalasPadam
  13. ala..ciannya adik. kawan ngan spiderman je la..

    BalasPadam
  14. memang kesian tgk dia sis...
    mau dia tak bosan tu....

    BalasPadam
  15. Tapi best jugak berkepit, bleh relax cuma otak serabut le keja tak siap.

    BalasPadam
  16. sama`jugak mcm anak2 Sue.Abg n kakak gi sekolah, si adik dah hilang akal sbb tak da orang nak disakat..

    BalasPadam
  17. hihihi..mujur spiderman ada...

    BalasPadam
  18. allaaahaaaii..kesian adik kesunyian :((

    BalasPadam
  19. sian dia ye..rasa sunyi la tu xde teman..hehe

    BalasPadam
  20. Xde geng br nk ajak kepit ye

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..