Rabu, 26 Jun 2013

12 tahun sudah....

Kakak yang tak suka bergambar
Alhamdulillah hari ini anak sulung aku genap 12 tahun. Dah besar dari aku pun dia sekarang nie. Macam tak percaya aku ada seorang anak dara dah. Macam baru je beranakkan dia, kejap jerk masa berlalu...

Buat anakku Nabillah Farhanah.. Selamat hari lahir yang ke 12. Mama doakan semoga kakak panjang umur, murah rezeki, menjadi anak yang solehah berjaya di dunia dan akhirat. Selalu dengar nasihat mama dengan papa. Mesti rajin-rajin tolong mama dekat rumah ya. Mama sayang kakak...


p/s: harini besday girl demam tak pergi sekolah...semoga cepat sembuh

35 ulasan:

Just berkata...

happy buffday to ur sister.. oppss... daughter! :D

Fiza Rahman berkata...

Selamat hari lahir yg ke 12 Nabilah Farhanah. Siannya birthday demam. Semoga cepat sembuh.

nurbijen berkata...

Happy birthday to Nabilah...

εïзmummyHazaεïз berkata...

happy birthday kakak. muka sama dengan mamanye.. :)

faraherda.razalan berkata...

La...dah ada anak dara rupanya. Hehehehe...Happy bday gojes!

Mama Vogue berkata...

Amboi.. besar dah anak dara dia.
Happy birthday Nabilah.. Moga cepat sembuh ye.
Dah bole gi buat IC tu :)

yan's cottage berkata...

happy birthday Nabilah.....
moga panjang umur & menjadi anak yg solehah Amin....

p/s jangan lupa makan ubat....baru cepat sembuh...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sanah helwah Nabilah... Moga jadi anak yg solehah.. ;)
Syafakillah... cepat sembuh ye...

Firdawati Rashidi berkata...

Memang masa bergerak begitu pantas kan..
kadang kita tak terasa pun..

anyway , happy birthday!

MulutPayau berkata...

selamat hari lahir yg ke 12 dear..
Semoga mnjadi anak yg cemerlang dunia dan akhirat..

Kakzakie berkata...

Selamat ulangtahun kelahiran Nabillah. Cantik dan ayu anak dara ni. Malu nak bergambar tapi senyumannya photogenic...

ummiross berkata...

Sweetnya anak dara RH, tak sedar masa berlalu kan, rasa sekejap je anak2 dah besar.
Happy birthday buat 'kakak', moga Allah mengurniakan segala yang terbaik buat 'kakak' didunia dan diakhirat.

eyeyou berkata...

beza anak kita 4 hari..
hepi besday nabillah..:)

Sue Bee berkata...

Happy birthday,gurlz..sweet 12th oledi..

Jemarisuri berkata...

hepi besday nabillah..
dh ada ank dara rupanya...hehe

adzairdawati makdara berkata...

Selamat Hari jadiiiiiiiiiiiiii :)

Riedaffya ibrahim berkata...

selamat hari lahir buat nabillah farhanah..semoga mnjdi anak yg baik ye..

wantie berkata...

Happy B'day untuk kakak. get well soon yer kakak.

Acik Erna berkata...

happy Birthday kaka..semoga menjadi anak solehah kebanggan ibu,ayah dan seluruh keluarga

Tukang Karut berkata...

dah anak dara dah...

Mimi Azirah berkata...

Selamat ari lahir utk ank sulg akak

Hatimi Tahirruddin berkata...

ooh besar dah tu..hehe happy birthday kepada Nabillah... :)

hainom OKje berkata...

hepy bezday tuk kakak....
comey.... Mesti mewarisi keayuan Mama ni

QA's ~ mamapapa berkata...

yeayyyy!!!happy birthday nabilla...eh...nak sama ngan birthday auntykan??:))

RedRose berkata...

happy belated birthday to you dotter. dah boleh diharap dlm byk hal, senang lah hati mama. huhu

ieda immi berkata...

selamat ulangtahun nabila ..
wajah saling x tumpah wajah adik !

semoga jadi anak yg solehah dan cerdik pandai yee sayang ;)

Deqla Manjew berkata...

selamat ulang tahun buatnya.. budak skng ni cpt membesar kan kak.. ank buah deqla umur 13 tahun tp dah tinggi drpd deqla..hahahaha...

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak lynn. alhamdullilah akak dah 12 tahun! sebaya dengan adik bongsu sheila. heeeee. semoga akak membesar dengan sihat, berjaya dalam hidup dan menjadi anak yang solehah :)

are_lin@yu berkata...

wahh dh bsar anak akak ya..slmt hari lahir..moga trus jd anak yg baik utk ayh dan ibu ;-)

Rosmiza Ali berkata...

Happy birthday kakak! Semoga menjadi anak yang berjasa kepada mama & papa juga pada bangsa, agama & negara.. Get well soon..! ^^,

izan mama mia berkata...

hapy besday kakak..wah dah ada anak dara...mg kakak jadi anak solehah n cpat kebah demam

IDAZS berkata...

happy besday kakak.. oh dah besar anak akak ya :)

get well soon dear :)

Ibu Lala berkata...

Hepi besday. Moga berjaya dunia dan akhirat. Anak sy pun nama nabila jugak.

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salamK.RH..

Comel anak dara akak ni..

sanah helwah Nabillah Farhanah.. :)

Mimie Najib berkata...

cantiknya anak akk ni..moga jadi anak yang baik ye.. =)

Catat Ulasan