12 tahun sudah....

Kakak yang tak suka bergambar
Alhamdulillah hari ini anak sulung aku genap 12 tahun. Dah besar dari aku pun dia sekarang nie. Macam tak percaya aku ada seorang anak dara dah. Macam baru je beranakkan dia, kejap jerk masa berlalu...

Buat anakku Nabillah Farhanah.. Selamat hari lahir yang ke 12. Mama doakan semoga kakak panjang umur, murah rezeki, menjadi anak yang solehah berjaya di dunia dan akhirat. Selalu dengar nasihat mama dengan papa. Mesti rajin-rajin tolong mama dekat rumah ya. Mama sayang kakak...


p/s: harini besday girl demam tak pergi sekolah...semoga cepat sembuh

Ulasan

  1. happy buffday to ur sister.. oppss... daughter! :D

    BalasPadam
  2. Selamat hari lahir yg ke 12 Nabilah Farhanah. Siannya birthday demam. Semoga cepat sembuh.

    BalasPadam
  3. Happy birthday to Nabilah...

    BalasPadam
  4. happy birthday kakak. muka sama dengan mamanye.. :)

    BalasPadam
  5. La...dah ada anak dara rupanya. Hehehehe...Happy bday gojes!

    BalasPadam
  6. Amboi.. besar dah anak dara dia.
    Happy birthday Nabilah.. Moga cepat sembuh ye.
    Dah bole gi buat IC tu :)

    BalasPadam
  7. happy birthday Nabilah.....
    moga panjang umur & menjadi anak yg solehah Amin....

    p/s jangan lupa makan ubat....baru cepat sembuh...

    BalasPadam
  8. Sanah helwah Nabilah... Moga jadi anak yg solehah.. ;)
    Syafakillah... cepat sembuh ye...

    BalasPadam
  9. Memang masa bergerak begitu pantas kan..
    kadang kita tak terasa pun..

    anyway , happy birthday!

    BalasPadam
  10. selamat hari lahir yg ke 12 dear..
    Semoga mnjadi anak yg cemerlang dunia dan akhirat..

    BalasPadam
  11. Selamat ulangtahun kelahiran Nabillah. Cantik dan ayu anak dara ni. Malu nak bergambar tapi senyumannya photogenic...

    BalasPadam
  12. Sweetnya anak dara RH, tak sedar masa berlalu kan, rasa sekejap je anak2 dah besar.
    Happy birthday buat 'kakak', moga Allah mengurniakan segala yang terbaik buat 'kakak' didunia dan diakhirat.

    BalasPadam
  13. beza anak kita 4 hari..
    hepi besday nabillah..:)

    BalasPadam
  14. Happy birthday,gurlz..sweet 12th oledi..

    BalasPadam
  15. hepi besday nabillah..
    dh ada ank dara rupanya...hehe

    BalasPadam
  16. selamat hari lahir buat nabillah farhanah..semoga mnjdi anak yg baik ye..

    BalasPadam
  17. Happy B'day untuk kakak. get well soon yer kakak.

    BalasPadam
  18. happy Birthday kaka..semoga menjadi anak solehah kebanggan ibu,ayah dan seluruh keluarga

    BalasPadam
  19. Selamat ari lahir utk ank sulg akak

    BalasPadam
  20. ooh besar dah tu..hehe happy birthday kepada Nabillah... :)

    BalasPadam
  21. hepy bezday tuk kakak....
    comey.... Mesti mewarisi keayuan Mama ni

    BalasPadam
  22. yeayyyy!!!happy birthday nabilla...eh...nak sama ngan birthday auntykan??:))

    BalasPadam
  23. happy belated birthday to you dotter. dah boleh diharap dlm byk hal, senang lah hati mama. huhu

    BalasPadam
  24. selamat ulangtahun nabila ..
    wajah saling x tumpah wajah adik !

    semoga jadi anak yg solehah dan cerdik pandai yee sayang ;)

    BalasPadam
  25. selamat ulang tahun buatnya.. budak skng ni cpt membesar kan kak.. ank buah deqla umur 13 tahun tp dah tinggi drpd deqla..hahahaha...

    BalasPadam
  26. Assalamualaikum kak lynn. alhamdullilah akak dah 12 tahun! sebaya dengan adik bongsu sheila. heeeee. semoga akak membesar dengan sihat, berjaya dalam hidup dan menjadi anak yang solehah :)

    BalasPadam
  27. wahh dh bsar anak akak ya..slmt hari lahir..moga trus jd anak yg baik utk ayh dan ibu ;-)

    BalasPadam
  28. Happy birthday kakak! Semoga menjadi anak yang berjasa kepada mama & papa juga pada bangsa, agama & negara.. Get well soon..! ^^,

    BalasPadam
  29. hapy besday kakak..wah dah ada anak dara...mg kakak jadi anak solehah n cpat kebah demam

    BalasPadam
  30. happy besday kakak.. oh dah besar anak akak ya :)

    get well soon dear :)

    BalasPadam
  31. Hepi besday. Moga berjaya dunia dan akhirat. Anak sy pun nama nabila jugak.

    BalasPadam
  32. salamK.RH..

    Comel anak dara akak ni..

    sanah helwah Nabillah Farhanah.. :)

    BalasPadam
  33. cantiknya anak akk ni..moga jadi anak yang baik ye.. =)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..