Semuanya kerana novel...

Sedar tak sedar, dah banyak jugak novel yang aku baca untuk setengah tahun 2013 nie, dah pun melebihi target 10 buah novel. Hihihi.... mana taknya benda yang aku pegang setiap hari di tangan adalah novel. Kalau dulu naik aje tren aku asyik membelek telepon tapi sekarang aku sibuk dengan novel. Sampai kalau keluar makan berdua dengan hubby jerk pun aku sibuk membaca dari bersembang dengan dia...kuikuikui...nasib baik hubby aku ok jerk tapi mula-mula berbulu jugak dia tengok, oleh kerana aku selalu cakap kat dia.. membaca amalan mulia pa...hihihi sekarang dia tak cakap apa dah. Sampai kadang-kadang kena perli jugak kalau time keluar dia mesti tanya aku, novel tak bawak ke..hihihi... Bukan kata hubby aku jerk si kakak pun cakap.. mama nie asyik baca novel jerk... hihihi... nak buat macamana kan kalau dah minat tu datang tak boleh nak tinggal :P

p/s: seronok bila orang tersayang paham dengan hobi kitakan :D

Ulasan

  1. Hihii..dah ada hobi tu kira OK lah..membaca amalan mulia..terus kan..:)

    BalasPadam
  2. patut la blh baca 10 novel.. hehe..
    mmg skali da baca tu msti nk baca lg.. nk tau sampai abis. :)

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum kak lynn.untungg family support kan :)

    BalasPadam
  4. Ratu, ketika zaman remaja saya juga suka membaca novel... dan penulis kegemaran saya Fatimah Busu... kemudian bila berkahwin semua tu lenyap... tak tahu kenapa... sekarang anak-anak dah besar... saya beri koleksi novel2 saya tu pada anak-anak... dan anak lelaki saya pun sukakan novel dari tulisan penulis yang sama.

    BalasPadam
  5. dulu masa time remaja, mmg saya suka baca novel. tapi skang bila dah beranak pinak, mmg jarang2 sgt dpt ada masa utk diri sendiri. tunggulah dlm pantang nnt, nak baca novel puas2. hehehe

    BalasPadam
  6. bagus lah rajin membaca....Yan nie...tak berapa rajin bab2 membaca novel nie....

    BalasPadam
  7. Rajinnya baca novel yer sis..bagus tu. Immarahkan semangat membaca antara kita

    BalasPadam
  8. Hobi saya skang ni. Mana2 mesti ada novel ☺☺. Anak pon dah tegur.

    BalasPadam
  9. nory dulu minat jugak baca novel,,,skrg je malas, taktaw kenapa...heee

    BalasPadam
  10. nurul dari dulu mmg tak gemar novel kalau kwn2 dok cerita nurul minta sipnopsis jer..dasar pemalaskan?tapi skang citer2 adaptasi novel mmg suka tgk.hihi novel mmg sampai skang tak suka baca=)

    *isma AF?hahaha takderpun yang kata.huhu

    BalasPadam
  11. adoi ayu xsmpt nk bca novel lg ni.hihi

    BalasPadam
  12. Kakak dah tak rajin. Kalau macam ini macam anak dara kakak kehulu-hilir mengelek novel..

    BalasPadam
  13. wahhh bakal pecah rekod dunia tu.. hihi..

    BalasPadam
  14. wah...bestnyer,saya tahun ni satu novel pun tak baca dan tak beli

    BalasPadam
  15. rajin akak kan. saya bukan tak suka tapi tak sabar dengan jalan cerita. kalau boleh nak cepat cepat habis. hehe sabar je laaa :)

    BalasPadam
  16. hiihhhi..saya dh slow baca novel ehe...dah letih tenggelam dlm masalah org..kikikiik..tgg mood dtg semula

    BalasPadam
  17. Hehe... Kalu bab novel ni t'ingat masa remaja dlu..tangan tk lekang pegang novel.pantang kuar yg baru.. Ralit je baca kan..tika tu rasa diri wujud dlm novel.. Haha..tp skrg dh lama btol tk baca..rindu jg tu..mmm

    BalasPadam
  18. Dulu paling suka bah baca novel...sekarang ni memang masih suka tapi masa tidak mengizinkan...huhu

    BalasPadam
  19. dah lama saya tak usung novel.
    alhamdulillah mereka memahami kan :)

    BalasPadam
  20. Dah lama tak baca novel.. Kalau dah start balik ni kang, tak jadi keje ler jawabnyer.. Hehehe..

    BalasPadam
  21. macam ada KPI lak kan bila ada target nak baca novel ni...

    BalasPadam
  22. dah lama x membaca novel kak... seronok je tgk org baca novel nie.. skrg ni xpyh baca novel dah.. tgk drama kat tv jer.. semua pun cerita dr novel. hehehe

    BalasPadam
  23. ~terkagum dgn ketekunanmu membaca novel. 10 buah banyak hokey dalam masa 6 bulan.

    BalasPadam
  24. Salam K.RH..
    Wah..capai target dah..mmg ulat buku sungguh..
    hihi.. yup! beruntung ade pasangan yg memahami kita :)

    BalasPadam
  25. rajinnya...nampak gayanya akak xleh nak masuk group..

    BalasPadam
  26. takpe...kalau dah minat nak wat camne...hehe

    BalasPadam
  27. KPI tahunan dah cukup tu....

    BalasPadam
  28. Betulkan..baca novel ni mmg hobi yg baik n mnhiburkn jgk sbnarnye :)

    BalasPadam
  29. hoho sy 1 novel setahun pun belum tentu...

    BalasPadam
  30. wah... dah tercapai targetnya... tahniah... hehe

    BalasPadam
  31. Kalau dah start baca mmg tak blh stop kan.,best...:)))

    BalasPadam
  32. Skrg nie tgh famous novel diadaptasi jadi drama ;)

    BalasPadam
  33. m3h xleh nk fokus baca novel lg dah sekarang..mase bujang bleh la..skrg nk beli pun hubby tak bg..huhu

    BalasPadam
  34. sama la kite ye..suke novel..huhuhu

    BalasPadam
  35. Kalau hubby ok...teruskan jelah sifat murni tu hehe

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..