Rabu, 8 Mei 2013

WW - Novel ke 4&5



Dua-dua novel nie best... Sekarang memang aku giler baca novel kembali.. :D

40 ulasan:

Nory Zoulkefle berkata...

wahhh rajin akak baca novel...

pink.plate.liyana berkata...

review..review..best tak.. kan ku kejar cintamu

QueeN TerataI berkata...

rindu nak baca novel!! huhuhu

Kakzakie berkata...

Jangan sampai lupa makan dan lewat tidur selalu. Kakak tahulah sebab bila dah engage dgn novel mesti tidur lewat:)

tenku butang berkata...

follower ke 272

done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak lynn. yeayy geng!

Ira berkata...

wah.. da ke 4 & 5..
saya tgk tv je la.. :)

Ema Johari berkata...

sekali dah baca mmg akan sambung-sambung dgn novel lain

Masya berkata...

minat jugak penulis fauziah ashari kan... cerita dia selalu romantis.. tp dah lama x beli buku baru... huhuhuhuhu

Fiza Rahman berkata...

Suka novel fauziah ashari. Selamat membaca.

Lisa Sheila berkata...

Rajinnya akak baca novel..hee..chaiyokk..

Jemarisuri berkata...

sy pun beli time pameran buku aritu..
sebenarnya sy isteri dia..tp baca belummmmmmmmmmmm...hikhik

hainom OKje berkata...

Kaki novel rupanya......okje tak sukalah RH...

QA's ~ mamapapa berkata...

huwaaaa!!!jeles ~ nk baca novel jgk :))))

zulaikha megat berkata...

sebenarnya aku isteri dia belum baca lagi..nak kena beli jgk pasni..

Tukang Karut berkata...

zaman baca novel dah lama berlalu...

boni kacak berkata...

tolong jangan jadi gila.... please.. hahaha :P

ainnoraini berkata...

Dua2 novel tu kakain dah baca...
Kalau dh mula membaca asik nk cepat habiskan jer...

Forskning Beta berkata...

macam mana nak tahu novel melayu yang best?

Forskning Beta berkata...

mohon pencerahan

MulutPayau berkata...

Akak belum baca dua2 novel tu..harus kena cari jgk ni....

ummiross berkata...

Selamat membaca, ummi muda2 dulu suka juga, sekarang matapun dan separa rabun, hik!

Kesuma Angsana berkata...

slm membaca yer !

aTieYusof Family berkata...

Tengok tajuk pun dah mcm best..
happy reading RH :)

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam K.RH..
ni betul2 Marathon novel ni..
selamat mmbaca kak ;)

:: Cik Viva :: berkata...

SSID tu...dah 2 minggu takde ni..asik cite mandat je..hehe

NM02 berkata...

muka surat pertama, ok... masuk muka kedua, mata kuyu, masuk muka ketiga....






berdengkurrrr.... saya alah dgn membaca. hahaha

izan mama mia berkata...

samalah kita,..sekarang dok ralit bc novel,...jom kita kongsi novel..hihi

Hatimi Tahirruddin berkata...

ooh tgh demam novel la ni....

Deqla Manjew berkata...

sebenarnya saya isteri dia tu yg main kat drama tu kan? sama ke x eh jln citernya.. suka tgk drama tu..

Si Matatajam berkata...

Ha'ah M pun tertanya-tanya cam Deqla..sama ka?

QasehnyaRania berkata...

dah lama tak layan novel

Nora Karim berkata...

teruskan membaca novel... heheh

mama3heroo berkata...

sejak dah kawen ni..dah lme x baca novel tau..dlu2 mase bujang,benda ni lah yg jd peneman setia..huhu

Mas Zull berkata...

assalamualaikum bella...bestnya ada masa membaca novel...:)

Amanda Suria berkata...

SA dh ada kedua dua novel tu..now tgh giler baca acik lana punya cerita..best...byk novel beli x sempat review lg...

Amanina Mads berkata...

lama tak layan novel.. tgh cari buku SSID tu

Jemah Menjemah berkata...

ramai2 jemah, yg tak berapa layan novel ni Cik Nieda & Cik Farra. Cik RD baa novel inggeris plak...hiewww hiewww....

sal ya berkata...

last baca novel thn lepas. tp baru2 ni ada beli. itu pun sebab kawan pny psl.

Hidayah berkata...

Heehee.. dayah memang kaki novel... Tapi takde pulak cerita nih... :)

Catat Ulasan