Selasa, 21 Mei 2013

Holiday mood...



Dah beberapa hari aku menyepi, sebenarnya ada jerk benda yang nak dikongsikan tapi mood nak menaip takde. Sekarang tengah menghitung hari nak holiday dengan kawan-kawan. Buat pertama kali aku berjalan tanpa keluarga bersama. Rasa berat jugak nak tinggalkan anak-anak tapi sesekali takpe kan..hahaha... Mulut kata takpe hati Tuhan aje yang tau... :P Kesian plak kat adik kena tinggal ngan mama dia, yalah selalu tidur malam mesti ada aku. Kadang-kadang sebelum tidur siap pesan lagi mama jangan pegi keje eh, pastu peluk aku kuat-kuat.. hahaha...memang anak mama betul anak aku yang sorang nie. Nanti anaknya tak nangis mama dia plak yang over..hahaha... tapi itulah aku! :D


p/s : jap lagi aku singgah umah kawan-kawan ya.. :D

28 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak lynn. perghh cuti tanpa keluarga? hahahha takpe2, nanti adik tak sedih2 ibu keluar jauh. hati2 kak lynn :)

MulutPayau berkata...

Wah..bestny berholiday bersama kawan2...
Sesekali tinggalkan anak apa salahnya kan....
Ke mana agaknya destinasi kali ni????

Sue-Rya Qistina berkata...

kdg2 kita perlu ada masa utk diri sendiri juga. selamat bercuti ya!

ieda immi berkata...

oo nak jalan2 ... ekkeke
ok2 ... gi lahhh
jaga diri baik2 ..
nak ole2 ... ahaksss

Kesuma Angsana berkata...

take care & enjoy yer !

:: Cik Viva :: berkata...

happy holiday ye..#enjoy!!

Mia Kassim berkata...

Wah bestnya holiday dengan kengkawan....selamat bercuti !!

Mimi Azirah berkata...

bestkan cuti2 nih

izan mama mia berkata...

wah...besnyer holiday...enjoy yew

bunga_rose berkata...

tu la naluri ibu kan, nak gi hoiliday pun still fikirkan anak hihihi.. takpe, kadang2 kita perlu masa kualiti kita gak, so enjoy ur holiday k

Kakzakie berkata...

Kakak dah dapat bayangkan masa itu nanti. Adik tak kisah sangat sebab ada papa, kakak dan abang tapi ibu yg merah mata sebab tahan sebak di dada...

Acik Erna berkata...

assalam ratu..tu sebab masa anak2 masih kecik acik tak pernah brjalan ngan kawan kecuali pi kursus..nanti tak boleh tidur he he

Ira berkata...

hoho.. nk p holiday ye..
sian adk xleh ikut :)

Deqla Manjew berkata...

wahh nk holiday ke mana la tu ye? xpela skali skala nk enjoy ngan kwn2.. tp jgn selalu sudah la.. hihi...

RedRose berkata...

kalau my dotter, jgn harapla. susu badan pun xlepas lagi. cepat la dapat adik. hahaha

eyeyou berkata...

sy klo g cuti pon ngan huby..hanimun/soping..
tp kepala otak dok pikir anak yg kena tinggal..

untuk kali ini, beri masa utk diri sendiri..enjoy your day..take care!!

❤Kamsiah❤ berkata...

rasa tak sampai hati nak tinggalkan anak2,kan...

wahida berkata...

wah bestnya holiday...nak pi mana tu kak?

Mila Ahmad berkata...

nak pergi bercuti kemana tu ?

Lisa Sheila berkata...

akak nak bercuti ke mana tu? bestnya dapat holiday...lisa kena tggu cuti sekolah la baru dapat nak bergerak jauh sket..huhu..anyway, happy holiday kak :)

Fiza Rahman berkata...

Betul tu. Tak sampai hati nak cuti tanpa anak2. Happy holiday.

Masya berkata...

nak pergi mana tu.. sampai pg dgn kwn² jer.. nak pg bercuti shopping eh.. raya dah dekat.

hainom OKje berkata...

Wahhh bestnya RH.....jalan mana tu?

Hidayah berkata...

Ohh...pi reunion tu tak bawak anak anak rupanya.... *feeling bujang kembali la... Hehe..

Hatimi Tahirruddin berkata...

selamat bercuti... :)

elly nadyra berkata...

Happy holiday. Sesekali masa ngan kwn2. Enjoy ur holiday.

QA's ~ mamapapa berkata...

Mesti brbelah bagi je hatimrh time nikan?tp xpela..skli skla :))

QasehnyaRania berkata...

ke mana tu kak ?
cepat up n3 balik nti ye..

sian adik..mama pergi kejap je tu..

Catat Ulasan