Holiday mood...



Dah beberapa hari aku menyepi, sebenarnya ada jerk benda yang nak dikongsikan tapi mood nak menaip takde. Sekarang tengah menghitung hari nak holiday dengan kawan-kawan. Buat pertama kali aku berjalan tanpa keluarga bersama. Rasa berat jugak nak tinggalkan anak-anak tapi sesekali takpe kan..hahaha... Mulut kata takpe hati Tuhan aje yang tau... :P Kesian plak kat adik kena tinggal ngan mama dia, yalah selalu tidur malam mesti ada aku. Kadang-kadang sebelum tidur siap pesan lagi mama jangan pegi keje eh, pastu peluk aku kuat-kuat.. hahaha...memang anak mama betul anak aku yang sorang nie. Nanti anaknya tak nangis mama dia plak yang over..hahaha... tapi itulah aku! :D


p/s : jap lagi aku singgah umah kawan-kawan ya.. :D

Ulasan

  1. Assalamualaikum kak lynn. perghh cuti tanpa keluarga? hahahha takpe2, nanti adik tak sedih2 ibu keluar jauh. hati2 kak lynn :)

    BalasPadam
  2. Wah..bestny berholiday bersama kawan2...
    Sesekali tinggalkan anak apa salahnya kan....
    Ke mana agaknya destinasi kali ni????

    BalasPadam
  3. kdg2 kita perlu ada masa utk diri sendiri juga. selamat bercuti ya!

    BalasPadam
  4. oo nak jalan2 ... ekkeke
    ok2 ... gi lahhh
    jaga diri baik2 ..
    nak ole2 ... ahaksss

    BalasPadam
  5. Wah bestnya holiday dengan kengkawan....selamat bercuti !!

    BalasPadam
  6. wah...besnyer holiday...enjoy yew

    BalasPadam
  7. tu la naluri ibu kan, nak gi hoiliday pun still fikirkan anak hihihi.. takpe, kadang2 kita perlu masa kualiti kita gak, so enjoy ur holiday k

    BalasPadam
  8. Kakak dah dapat bayangkan masa itu nanti. Adik tak kisah sangat sebab ada papa, kakak dan abang tapi ibu yg merah mata sebab tahan sebak di dada...

    BalasPadam
  9. assalam ratu..tu sebab masa anak2 masih kecik acik tak pernah brjalan ngan kawan kecuali pi kursus..nanti tak boleh tidur he he

    BalasPadam
  10. hoho.. nk p holiday ye..
    sian adk xleh ikut :)

    BalasPadam
  11. wahh nk holiday ke mana la tu ye? xpela skali skala nk enjoy ngan kwn2.. tp jgn selalu sudah la.. hihi...

    BalasPadam
  12. kalau my dotter, jgn harapla. susu badan pun xlepas lagi. cepat la dapat adik. hahaha

    BalasPadam
  13. sy klo g cuti pon ngan huby..hanimun/soping..
    tp kepala otak dok pikir anak yg kena tinggal..

    untuk kali ini, beri masa utk diri sendiri..enjoy your day..take care!!

    BalasPadam
  14. rasa tak sampai hati nak tinggalkan anak2,kan...

    BalasPadam
  15. wah bestnya holiday...nak pi mana tu kak?

    BalasPadam
  16. nak pergi bercuti kemana tu ?

    BalasPadam
  17. akak nak bercuti ke mana tu? bestnya dapat holiday...lisa kena tggu cuti sekolah la baru dapat nak bergerak jauh sket..huhu..anyway, happy holiday kak :)

    BalasPadam
  18. Betul tu. Tak sampai hati nak cuti tanpa anak2. Happy holiday.

    BalasPadam
  19. nak pergi mana tu.. sampai pg dgn kwn² jer.. nak pg bercuti shopping eh.. raya dah dekat.

    BalasPadam
  20. Wahhh bestnya RH.....jalan mana tu?

    BalasPadam
  21. Ohh...pi reunion tu tak bawak anak anak rupanya.... *feeling bujang kembali la... Hehe..

    BalasPadam
  22. Happy holiday. Sesekali masa ngan kwn2. Enjoy ur holiday.

    BalasPadam
  23. Mesti brbelah bagi je hatimrh time nikan?tp xpela..skli skla :))

    BalasPadam
  24. ke mana tu kak ?
    cepat up n3 balik nti ye..

    sian adik..mama pergi kejap je tu..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..