Isnin, 13 Mei 2013

Raikan Hari Ibu...


Semalam raikan Hari Ibu dekat Al Rawsha. Sedang sedap makan anak aku bagi kad pada aku. Kad yang dorang buat sendiri. Anak-anak aku memang kalau ada apa-apa dorang lebih suka buat sendiri dari beli. Rasa terharu sangat bila aku baca kad tu. Tapi yang paling buat aku tersentuh bila anak aku Aiman bagi ucapan pada aku. Tak sangka dia menangis masa bagi ucapan tu. Aku pun apa lagi ikut sama menangis jugaklah. Adik ipar aku dengan MIL aku  menangis. Yalah bila dah semakin besar nie dia pandai sensitif plak. Sayangnya semalam hubby aku x sempat rakamkan saat-saat manis tu. Segalanya berlaku secara spontan. Apapun terima kasih buat anak-anak aku yang tersayang... Mama sayang semua anak-anak mama sampai bila-bila.. 

Ini kad ucapan yang kakak bagi pada aku.. Semalam hubby paksa suruh bagi ucapan tapi dia tak nak..malu... hehehe... 


Dan yang ini dari abang, excited betul dia bagi kad pada aku. Mintak aku baca time tu jugak. Yang si adik dah sibuk nak kad yang Abang dia buat nie. Yang Abang plak dah marah kat adik sebab cakap kad tu untuk mama.. Apa lagi melalak la si adik sebab Abang ambik kad tu dari dia.. hehehe.. 




p/s : Sekejap je masa berlalu, cepat betul anak-anak membesar.. 


31 ulasan:

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak, bestnya ada anak2 kan. tak merasa lagi camne perasaan diberi kad sempena hari ibu. apapepun, selamat hari ibu kak lynn :)

Amanda Suria berkata...

Seronoknya..I x sambut apa pun tp dapat la hadiah pinggan kertas dah dilukis2 dek Dania...jadi la dari xde..hihihi. ..

Kakzakie berkata...

Betul-betul Nabila pemalu... dlm keluarga sendiri pun dia tak mahu berucap ye.. Tapi suasana sayu dan meriah dapat kakak bayangkan ketika makan ramai-ramai bersama.:)

AyueJean AJ berkata...

Pandainya diorang hargai mak dia..
Alhamdulillah...

Fiza Rahman berkata...

So sweet lah anak2 RH.

Mas Zull berkata...

assalamualaikum bella...alhamdullilah ada anak2 yg baik...:)

Deqla Manjew berkata...

alahaii sweetnye ank2 akk... inilah dia berkat didikan yg baik..selamat hari ibu... ;)

wantie berkata...

wah.. tersangat la sweet. alahai .. bila la anak anak kita pulak nak wat moment sweet mcm ni. part si adik nangis tu akan di kenang sampai bila bila kan...

happy mother day to you..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Selamat hari ibu..... tersentuh jua hati Bila anak2 pandai menghargai kitakan ;-)

MulutPayau berkata...

Selamat hari ibu...
Bangga dn bertuah bila anak2 sentiasa mengingati kita...

Firdawati Rashidi berkata...

Seronoknya anak2 dah besar, siap buat kad lagi tu...sweet =)

umi alya berkata...

selamat hari ibu, bangganya apabila diingati..

rohayu osman berkata...

dah besar2 dah anak akak ya... tak sabar nk tunggu anak2 ayu nie pun besar jugak.. hehehe.. leh buat kawan sembang kan..

Amanina Mads berkata...

selamat hari ibu juga.. comelnya anak2 :)

tenku butang berkata...

selamat hari ibuu.. hope blum trelambat nk ucap yea..

Tukang Karut berkata...

wuaaaa.l.. selamat hari ibu...

BUNDA a.k.a KN berkata...

selamat hari ibu juga....salam ukhuwah dari bunda

eyeyou berkata...

kita baca tulisan RH, kita balik nangesss...:(

aTieYusof Family berkata...

so sweet...! rasa terharu sgt bila anak2 dah tahu menghargai kita... Alhamdulillah! moga mrk tak akan melupakan kita..
Selamat Hari Ibu RH :)

Ibu Lala berkata...

Selamat hari ibu RH

Kesuma Angsana berkata...

seronoknyer bila dihargai anak2 kan

elly nadyra berkata...

Kad buat sendiri, lagi bermakna utk kita.

Jemah Menjemah berkata...

selamat hari ibu.....

geng jemah yg belum jd ibu cuma Cik Lis & Cik Zeira jer. doakan mereka berdua cpt2 bergelar ibu yep

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam K.RH..
Tersentuh hati.. :(
bertuahnye jadi seorg ibu..
selamat hari ibu jgk buat akak :)

sal ya berkata...

anak2 pun ada bg kad jugak. cute je.

QA's ~ mamapapa berkata...

seronok tgk ibu2 dpt card dr anak2 sndri yg buat :) xsbr rasanya nk tggu anak2 besar :)

hainom OKje berkata...

Wah seronoknya RH...mesti sedih dan terharukan...kalau OKje pun nangis jugak tu

Hatimi Tahirruddin berkata...

wah untung jadi ibu ni...hehe selamat hari ibu ye RH...

RYS AREESA NASIR berkata...

Hu hu... sure terharu kan...
setiap hari tgk perkembangan mereka... dari belum ada, sampai ada dlm perut, sampai lahir, dari kecik sampai besar... dari tak reti berperasaan, sekrg mereka buat kita rasa terharu kan... adoi... sendiri pulak yg sentimen... hu hu...

Liza Razak berkata...

sweetnya aiman :)

Hidayah berkata...

Alalalala.... Terharu sama... Dayah pun ibu... Dayah pun dapat kad buatan sendiri... Dan mmg terharu Sgt la rasanya bila anak ingat Kat kita kan.. harap moga anak anak sentiasa ingat Kat ibu mereka...aamiin.

Catat Ulasan