Raikan Hari Ibu...


Semalam raikan Hari Ibu dekat Al Rawsha. Sedang sedap makan anak aku bagi kad pada aku. Kad yang dorang buat sendiri. Anak-anak aku memang kalau ada apa-apa dorang lebih suka buat sendiri dari beli. Rasa terharu sangat bila aku baca kad tu. Tapi yang paling buat aku tersentuh bila anak aku Aiman bagi ucapan pada aku. Tak sangka dia menangis masa bagi ucapan tu. Aku pun apa lagi ikut sama menangis jugaklah. Adik ipar aku dengan MIL aku  menangis. Yalah bila dah semakin besar nie dia pandai sensitif plak. Sayangnya semalam hubby aku x sempat rakamkan saat-saat manis tu. Segalanya berlaku secara spontan. Apapun terima kasih buat anak-anak aku yang tersayang... Mama sayang semua anak-anak mama sampai bila-bila.. 

Ini kad ucapan yang kakak bagi pada aku.. Semalam hubby paksa suruh bagi ucapan tapi dia tak nak..malu... hehehe... 


Dan yang ini dari abang, excited betul dia bagi kad pada aku. Mintak aku baca time tu jugak. Yang si adik dah sibuk nak kad yang Abang dia buat nie. Yang Abang plak dah marah kat adik sebab cakap kad tu untuk mama.. Apa lagi melalak la si adik sebab Abang ambik kad tu dari dia.. hehehe.. 




p/s : Sekejap je masa berlalu, cepat betul anak-anak membesar.. 


Ulasan

  1. Assalamualaikum kak, bestnya ada anak2 kan. tak merasa lagi camne perasaan diberi kad sempena hari ibu. apapepun, selamat hari ibu kak lynn :)

    BalasPadam
  2. Seronoknya..I x sambut apa pun tp dapat la hadiah pinggan kertas dah dilukis2 dek Dania...jadi la dari xde..hihihi. ..

    BalasPadam
  3. Betul-betul Nabila pemalu... dlm keluarga sendiri pun dia tak mahu berucap ye.. Tapi suasana sayu dan meriah dapat kakak bayangkan ketika makan ramai-ramai bersama.:)

    BalasPadam
  4. Pandainya diorang hargai mak dia..
    Alhamdulillah...

    BalasPadam
  5. assalamualaikum bella...alhamdullilah ada anak2 yg baik...:)

    BalasPadam
  6. alahaii sweetnye ank2 akk... inilah dia berkat didikan yg baik..selamat hari ibu... ;)

    BalasPadam
  7. wah.. tersangat la sweet. alahai .. bila la anak anak kita pulak nak wat moment sweet mcm ni. part si adik nangis tu akan di kenang sampai bila bila kan...

    happy mother day to you..

    BalasPadam
  8. Selamat hari ibu..... tersentuh jua hati Bila anak2 pandai menghargai kitakan ;-)

    BalasPadam
  9. Selamat hari ibu...
    Bangga dn bertuah bila anak2 sentiasa mengingati kita...

    BalasPadam
  10. Seronoknya anak2 dah besar, siap buat kad lagi tu...sweet =)

    BalasPadam
  11. selamat hari ibu, bangganya apabila diingati..

    BalasPadam
  12. dah besar2 dah anak akak ya... tak sabar nk tunggu anak2 ayu nie pun besar jugak.. hehehe.. leh buat kawan sembang kan..

    BalasPadam
  13. selamat hari ibu juga.. comelnya anak2 :)

    BalasPadam
  14. selamat hari ibuu.. hope blum trelambat nk ucap yea..

    BalasPadam
  15. wuaaaa.l.. selamat hari ibu...

    BalasPadam
  16. selamat hari ibu juga....salam ukhuwah dari bunda

    BalasPadam
  17. kita baca tulisan RH, kita balik nangesss...:(

    BalasPadam
  18. so sweet...! rasa terharu sgt bila anak2 dah tahu menghargai kita... Alhamdulillah! moga mrk tak akan melupakan kita..
    Selamat Hari Ibu RH :)

    BalasPadam
  19. seronoknyer bila dihargai anak2 kan

    BalasPadam
  20. Kad buat sendiri, lagi bermakna utk kita.

    BalasPadam
  21. selamat hari ibu.....

    geng jemah yg belum jd ibu cuma Cik Lis & Cik Zeira jer. doakan mereka berdua cpt2 bergelar ibu yep

    BalasPadam
  22. Salam K.RH..
    Tersentuh hati.. :(
    bertuahnye jadi seorg ibu..
    selamat hari ibu jgk buat akak :)

    BalasPadam
  23. anak2 pun ada bg kad jugak. cute je.

    BalasPadam
  24. seronok tgk ibu2 dpt card dr anak2 sndri yg buat :) xsbr rasanya nk tggu anak2 besar :)

    BalasPadam
  25. Wah seronoknya RH...mesti sedih dan terharukan...kalau OKje pun nangis jugak tu

    BalasPadam
  26. wah untung jadi ibu ni...hehe selamat hari ibu ye RH...

    BalasPadam
  27. Hu hu... sure terharu kan...
    setiap hari tgk perkembangan mereka... dari belum ada, sampai ada dlm perut, sampai lahir, dari kecik sampai besar... dari tak reti berperasaan, sekrg mereka buat kita rasa terharu kan... adoi... sendiri pulak yg sentimen... hu hu...

    BalasPadam
  28. Alalalala.... Terharu sama... Dayah pun ibu... Dayah pun dapat kad buatan sendiri... Dan mmg terharu Sgt la rasanya bila anak ingat Kat kita kan.. harap moga anak anak sentiasa ingat Kat ibu mereka...aamiin.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..