Tak Malu..

Semalam waktu aku balik keje, ada sepasang kekasih remaja dlm tren tu..dengan x malu diorang selamba jerk berpeluk dalam tren tu! Mula2 aku x perasan sbb diorg tu berdiri. Punyalah sakit mata aku ni tengok! Bila aku pandang diorang, aku buat jelingan tajam tunjuk pada diorang yang aku berbulu tgk kelakuan diorang yang macam tu.

Aku peduli apa kalau nak bercinta sekalipun tapi agak2 la bila d tempat awam. Hormati orang d sekeliling..macamana la bila ank2 kita yang pandang kelakuan diorang macam tu... mintak d jauhkan pada anak2 kita...Nauzubillah...

Ulasan

  1. scene yg plg menyampah skali! bechenta tak hengat dunia la konon!

    BalasPadam
  2. budak budak zaman sekarang ni kan macam macam perangainya kann

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..