Manja

 Anak aku yang sorang ni mmg manja gler ngan aku..smpai kadang2 bila aku ada kt umh xblh nk bergerak langsung. Apa aku buat kalau xde depan mata dia mst dia cari nk soh aku berkepit ngan dia. Kadang2 mtk susu sanggup xbagi aku buat semata2 nk berkepit ngan aku. Kadang2 tu hangin gak satu badan smpai  slalu aku cakap "ha..nak masuk balik dalam perut mama ker?" dia pun angguk jerk tanpa paham maksud aku tu..hehe...bertuah pya ank...

Xtau la ikut perangai sape sbb dulu kakak & abang dia x plak mcmni..uh..anak..anak..mcm2 karenah ank. Ni baru 3 orang kalau 10 xtau la mcmana... :P


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..