Selasa, 11 September 2012

Hobi lama...

Ermm....sebenarnya semua ni gara2 sebab xdpt tgk Adam & Hawa dkt Astro. Uhuhu aku pun xtau kenapa aku xblh tgk padahal amk full pakej Astro. Malas nk kol Astro.

Nak d jadikan cerita..last Sunday, aku pergi ke Pustaka Rakyat dkt Wangsa Maju tok cari2 buku rujukan anak aku, hbs membelek buku yg berkaitan tiba2 aku nmpk 1 sudut yg penuh dgn novel2. Belek pya belek aku terpandang  novel Adam & Hawa...ha apa lg tanpa pikir banyak aku pun sambar novel tu hehe..

Skg ni aku br berjaya menghabiskan separuh dr novel tu, misi aku mst habiskan mggu ni. Smpai xblh buat kerja lain bila da mengadap novel ni hehe..smpai laki ngan ank tegur soh smbung esk2 jerk bila tgk aku bwk smpai ke tmpt tdo...nak buat mcmana tabiat lama berulang kembali..hehe..so lps ni aku akn teruskan semula tabiat membaca novel ni mcm zaman2 bujang dulu...kih3..





3 ulasan:

Just berkata...

Nanti dah habih baca pinjam ek.. Hehehe..

Ratu Hatiku berkata...

Hehe..boleh2..apa salahnya :)

QasehnyaRania berkata...

novel tak baca.drama tak tengok ;)

Catat Ulasan