Rabu, 26 September 2012

Salah bantal

Orang tua-tua cakap kalau bangun tidur sakit tengkuk tu maknanya salah bantal. Ermm..tu la yang aku rasa sejak seminggu ni sampai skg x baik-baik lagi. Adoi..nak pusing kiri kanan dongak ke atas pun sakit. 

Ikut petua orang tua-tua kalau salah bantal kena ambik bantal yang kita tidur tu pukul kat belakang tengkuk. Itu yang aku buat tapi.....sakitnya masih x hilang... 

Puas da aku letak yoko-yoko tapi x hilang jugak.. ni salah bantal ke apa erk...erm...kalau x hilang jugak mggu ni nak kena jmpa doktor la jawabnya. Takut penyakit lain jerk yang dtg. 


p/s : ermm...masih pikir2 lagi apa nak buat bithday laki aku esk...konon2 nak surprise... hehe

10 ulasan:

Kakzakie berkata...

Kakak pernah juga kena konok tepuklah bantal ke tengkuk dan jemur bantal ikut petua last jumpa doktor bagi pil saraf baru baik..

Ratu Hatiku berkata...

O ya ke kak...tu la igt nak jmpa dktr la..

Kesuma Angsana berkata...

Salam kenal. Kalau KA kena jemur bantal2 tu kat panas hehehe. Tq follow KA dan dah follow u back ye 6. Keep blogging!

Norasiah Nasir berkata...

mak aku kata... jemur bantal tu..pastu tepuk 3 kal;i... kalau tak ok jugak..beli bantal baru..hhehheee


salam perkenalan..:)

Ratu Hatiku berkata...

Tq sudi jengah blog saya buat KA dan Norasiah hehe...
ok2 nnt blh ikut petua ni erk..

Salam perkenalan juga.. :)

C'Jai berkata...

Akak rasa bantal tu kena bagi pada orang lain...hehehe...

Ratu Hatiku berkata...

Tq kak sudi mamper.... :)

Kena bg org lain ke atau sbb bantal da expired hehe...

Raihana Humaira berkata...

sakit woooo klu tdo salah bantal....
salam perkenalan dari rai ;)

Ratu Hatiku berkata...

Mmg pun.nasib baik da kurang skit..

Trima kasih rai sudi singgah..Salam kenal juga.. :)

Tanpa Nama berkata...

rasa nk cabut aje kepala ni... sakit sangat ni...

Catat Ulasan