Beringat

Macamana nak buat bila anak2 x suka makan makanan berkhasiat. Bukan x cuba nak bagi makan tapi belum cuba makan da cakap x sedap. Kadang-kadang risau jugak bila anak x suka makan sayur,buah,ikan..tapi bab2 macam ni nak paksa pun x guna. Lagi satu bab minum air masak pun slalu aku bising dekat anak2...yalah seharian minum air manis jarang2 aku tgk diorang minum air masak. Bukan x disediakan, bila aku membebel baru nak minum. Xkan setiap kali aku nak kena bebelkan. 

Sekarang sakit bukan kira umur.. yang muda2 pun da senang kena penyakit. Lagi2 kalau keturunan ada macam2 sakit. Uh..mintak d jauhkan semua tu.. yalah kata orang beringat sebelum kena.  

Ulasan

  1. tak tau nak komen ape sbb sendiri pun bnyk pantang larang nak mkn.. muahahah.. tp so far anak2 mkn la jg sayur.. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..