Selasa, 16 Julai 2013

Tak mau tidur...

Sekarang nie Aqeef dah pandai tak nak tidur dengan aku. Malam tadi pujuk-pujuk aku mintak tidur dengan abang dia dan MIL aku. Siap cakap nanti Aqeef datang masuk bilik. Semalam habis jerk minum susu dia terus bagi botol susu dekat aku pastu keluar dari bilik. Aku pulak yang sedih bila si kecik tu tak tidur ngan aku. Dah biasa Aqeef berkepit dengan aku tiap-tiap malam tapi malam tadi Aqeef tak tidur dengan aku, aku pulak yang tak boleh lelapkan mata..uhuhuhu... Harap-harap malam nie Aqeef tidur dengan aku, biar takde hubby aku dekat sebelah jangan takde Aqeef hihihi....


p/s: sekarang nie sibuk membaca novel kat penulisan2u tu... agk2 best baru beli on9.. nie semua si Just punya pasal la nie :)

24 ulasan:

Acik Erna berkata...

anak acik dulu awal juga tidur sendiri..tapi masa dia orang dah tidur..acik pelan2 bangun pi tidur ngan anak..kol 5 pagi acik bangun masuk bilik sendiri he he..kot tak... tak boleh nak lelap dah biasa peluk2 anak masa tidur

bunga_rose berkata...

weee sama la kita, pun tengah gila baca novel kt penulisan2u tu.. nak cari playboy itu suami aku? tapi tak jumpa-jumpa lagi..

KY Atie berkata...

eemm..dah semakin besar nak tidur sendirilah pulak heee

eyeyou berkata...

si kecik sy pon sibuk nak tido ngan abg dia..(kat bawah jer..masih tido sebilik sbb hby keje luar daerah) tp bila kita da tido n terjaga tgk dia ada sblh..sebab utama, candu dia kat mak dia..:)

faraherda.razalan berkata...

Sy lak menunggu waktu, bile si aydin nak bercerai tido dgn sy. hahahahah!

aTieYusof Family berkata...

hihi..mesti terasa lain kan bila tetiba anak tak tidur dgn kita...huhu..:)

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

dah pandai nak tido sendiri ye...Qis ni tak tau lah bila boleh tido sendiri...berkepit dengan maknye 24 jam ni... :)

Mia Kassim berkata...

alala sian....dah besar dah, nak tidur asing2...hehe

Cik Puan Rara berkata...

cite kt penulisan 2u tu best ke kak.sy baca mcm budak2 je yg menaipnya.

Nurul Farahizzati berkata...

nephew saya nama aqif.. and i miss him.. huhu..

ainnoraini berkata...

anak2 bila dah besar..tidur sendiri...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam K.RH..

alololo.. aqeef bertukar angin tak tu..? tak lama.. nnti mesti celah ketiak mama dia jgk die menempel :)

Firdawati Rashidi berkata...

anak dah semakin membesar sis..ank firda je masih nak tidur sekali..hehe

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak lynn. heee comelnya akiff. amboiii tak kisah ek kalau suami tak tdo sebelah. ada permata hati :)

boni kacak berkata...

itu tandanya beliau dah besar tu..hehehe. sabar tau..

Deqla Manjew berkata...

dia dah segan kot tdo ngan ibu dia.. hihi...

Nadia Johari berkata...

okla tu..nak tido sndiri dah..hehee..kak lynn boleh buat kje sndiri..hehe

QA's ~ mamapapa berkata...

alahaiii...tetiba nk tido asing plakkan..tp xlama kot,kak :))

hainom OKje berkata...

Hehe...dia nak bagi chance mama le tu hehe

wantie berkata...

wah...awal dah tak mau tidur ngan mamam yer.

si Amirul pulak dah besar panjang ni pun still duk mintak nak tidur ngan ibu. adeiiiiiiiiiiiiiiii...

kay_are berkata...

terase en hubby tu nanti kalau die bace statement tengah2 tu.. =P

Hatimi Tahirruddin berkata...

ooh dia dah rasa segan la tu nak tido dgn mak dia....hehehe

sal ya berkata...

adehhh... mak pulak tak blh tido. anak ok je...

intanfirdaus247 berkata...

hehe…mama lak x leh tidur ya …eheh..owh penulisan2u ya..x silap kawan intan (ni kawan sebelah meja kat opis ni) ada antar juga cerpen dia..dah lama sangat dah,,,

Catat Ulasan