Rabu, 24 September 2014

WW - Tangga

Sekarang sampai opis aku naik tangga dari lobi sampai ke tingkat 11. Nak kekalkan stamina katanya...hehehehe

13 ulasan:

Just berkata...

chayok2! tangga rmh pun panjat la jg hari2.. hahaha

Tina Othman berkata...

Klu saya berpeluh2 kepam dah tu

hainom OKje berkata...

Amboi RH...... maintain slim le nampaknya kalau gitu!....Mau menggigil lutut lepas tu hehe

Kakzakie berkata...

Pengsan! Kakak tak laratlah nak ikut
Eh.. kakak pun tiap hari panjat/turun tangga tau
Tapi kakak cuma dua tingkat aje hihi...

Sweetie berkata...

Saya surender... ofis tingkat 4 pun saya guna lif...

aTieYusof Family berkata...

perghh...caya lah RH.. smpai tingkat 11 tu??.. chaiyok2 ya...:)
** wahh rumah baru lah ni:)

Nora Karim berkata...

Wah.... mmg salute la... saya rasa saya naik sama2 dr lobi... tapi smpi tingkat 3 saya naik lif... hahaha

aTieYusof Family berkata...

Singgah melawat RH :)

I 'm T i e r a berkata...

salam kenal akak :)

saya tiera, di tag oleh kwn saya utk liebster award. saya google2 jmpe blog akak. saya tag akak la k kat blog saya?hehe

jemput singgah blog saya n jawab 11 soalan utk akak tau :)


http://sweettyra.blogspot.com

eyeyou berkata...

bagus tu utk kesihatan..

εïзmummyHazaεïз berkata...

fengsan... Me la tu

Kesuma Angsana berkata...

Salam jumaat yer ! u go girl hehehe

Alongxp berkata...

TINGKAT 11??? mak aih... saya pernah duduk apartment tingkat 11, ada sekali tu lif rosak, mak aih... penatnya... masa tu umo baru 18 ke 19 pon dah pancit...

Catat Ulasan