WW - Tangga

Sekarang sampai opis aku naik tangga dari lobi sampai ke tingkat 11. Nak kekalkan stamina katanya...hehehehe

Ulasan

  1. chayok2! tangga rmh pun panjat la jg hari2.. hahaha

    BalasPadam
  2. Amboi RH...... maintain slim le nampaknya kalau gitu!....Mau menggigil lutut lepas tu hehe

    BalasPadam
  3. Pengsan! Kakak tak laratlah nak ikut
    Eh.. kakak pun tiap hari panjat/turun tangga tau
    Tapi kakak cuma dua tingkat aje hihi...

    BalasPadam
  4. Saya surender... ofis tingkat 4 pun saya guna lif...

    BalasPadam
  5. perghh...caya lah RH.. smpai tingkat 11 tu??.. chaiyok2 ya...:)
    ** wahh rumah baru lah ni:)

    BalasPadam
  6. Wah.... mmg salute la... saya rasa saya naik sama2 dr lobi... tapi smpi tingkat 3 saya naik lif... hahaha

    BalasPadam
  7. salam kenal akak :)

    saya tiera, di tag oleh kwn saya utk liebster award. saya google2 jmpe blog akak. saya tag akak la k kat blog saya?hehe

    jemput singgah blog saya n jawab 11 soalan utk akak tau :)


    http://sweettyra.blogspot.com

    BalasPadam
  8. Salam jumaat yer ! u go girl hehehe

    BalasPadam
  9. TINGKAT 11??? mak aih... saya pernah duduk apartment tingkat 11, ada sekali tu lif rosak, mak aih... penatnya... masa tu umo baru 18 ke 19 pon dah pancit...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..