12 September...

Tarikh tu merupakan hari lahir nenek aku yang ke 70 tahun. Hmmm...kami raikannya di Hospital Sg Buloh. Kesian nenek aku, keluar masuk hospital dan sekarang masih lagi di hospital genap sebulan. Cuma sekarang dari Hospital Sg Buloh pindah ke Hospital Selayang. Tak sanggup aku tengok nenek aku macam tu hanya mampu berdoa semoga nenek aku cepat sembuh. Semoga mak cepat sembuh, dikurniakan kesihatan yang baik, dipermudahkan segala urusan mak di dunia & di akhirat. Aminnnn....  Sayang mak selamanya... 






p/s: tak boleh nak teruskan menaip entry nie, sedih yang tak dapat aku luahkan.. :(



Ulasan

  1. Ya Allah! sedih... moga nenek RH diberikan kesembuhan ya... banyak kan doa... Kenapa kena pindah hospital tu RH?

    BalasPadam
  2. semoga nenek cepat sembuh...amin

    BalasPadam
  3. Selamat hari lahir buat nenek. Semoga diberi kesihatan yg baik dan smoga cepat sembuh. Tumpang sedih tgk nenek RH.

    BalasPadam
  4. Moga cepat sembuh. Same born date dgn anak saya

    BalasPadam
  5. Kakak tahu sedihnya buat kelaurga lagi pula dulu RK nenek yg membela itulah dah lebih macam mak rasanya. Nenek pulak kalau dgn cucu bukan main manjakan.

    Moga mak (nenek) cepat sembuh.

    BalasPadam
  6. Moga nenek cepat sembuh yer.... Nenek yg bela awak ye RH....
    Teringat Mak OKje yg dah 85 tahun....huhu

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..