Temankan adik...

Hari nie aku tak keje sebab temankan adik aku yang dari Johor ada interview di Kementerian Kesihatan Putrajaya. Pandai jugak aku tunjukkan jalan ke sini kat dia padahal aku bukanlah arif sangat jalan ke sini.. Hahaha rasa kelakar plak bila bawak adik g interview, yang adik aku malu-malu la sebab aku temankan dia. Ingat lagi kalau dulu MIL aku yang selalu teman aku pegi interview.. Apapun semoga ada rezeki buat adik aku nanti.

p/s: nak jugak keje gomen tapi umur terlebih sudah... :-)

Ulasan

  1. Salam K.RH.

    hihi..cma kalu masuk putrajaya kompom sesat..
    semoga ada rezeki lulus interview tu nnti :)

    BalasPadam
  2. semoga ada rezeki..In Syaa Allah

    BalasPadam
  3. owhh... skrg ni ada kat putrajaya la ye? deqla pun keje sini la.. hihi.. good luck utknya.. moga ada rezeki keje gomen. =)

    BalasPadam
  4. adik ipar tu lelaki ke pompuan? Nape dia malu2? heheh.

    BalasPadam
  5. Interview??? tak suka! tak suka! kalau boleh tak nak pegi interview, nak terus dpt keje aje, boleh? ha ha ha

    BalasPadam
  6. baiknya mil akak rajin temankan g itview huhuu

    BalasPadam
  7. good luck!! mudah2an ada rezeki utk adk RH.. :)

    BalasPadam
  8. RH ada waktu lg utk keje gomen selagi umur x capai 54 ley apply lg...

    BalasPadam
  9. Gud luck kat adik tu...kenyit mata je kat interviewer tu hehe

    BalasPadam
  10. inshaaAllah...ada rezeki utk adik tu nanti..berkat restu kakaknya :)

    BalasPadam
  11. mudah2an ada rezeki untuk adik akak...
    nory pon teringin nak keje gomen, tapi takde rezeki lagi..
    so, redha jela keje swasta..hehehe

    BalasPadam
  12. goodluck.. rezeki ada dimana2.. :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..