Selasa, 10 September 2013

Good Luck....



Buat anakku Nabillah Farhanah, mama doakan semoga kakak dapat buat yang terbaik dalam UPSR hari nie. Dan kepada semua anak-anak yang menduduki peperiksaan hari nie buat yang terbaik! :D


p/s: aku yang tak boleh tidur anak nak exam..uhuhuhu

28 ulasan:

hainom OKje berkata...

Gud luck Nabillah....mama cuti tak?

hainom OKje berkata...

Gud luck Nabillah....mama cuti tak?

Masya berkata...

anak sy final exam minggu ni... ibu pun x blh tdo jugak hahahaha ... tu belum pekse besar mcm nabillah... good luck nabillah

Mia Kassim berkata...

Good Luck utk Nabillah.......anak2 yg ambik periksa mesti mama yg panik kan....huhu

Kakzakie berkata...

Robbiyassir Walatu'assir...
Doa auntie mengiringi moga Nabilla dapat menjawab dengan tenang dan memberikan jawapan yg terbaik.. amin.

Kakak dpt rasa apa yg RH rasakan apa lagi ini periksa besar pertama anak sulung kan...

FARAH deeb berkata...

Hehe.. mak yg takleh tido tu perkare biasa. Den dah ghaso dah tahun lepas. Tahun depan ade lagi sorang huhuu...

lizz berkata...

good luck nabila moga berjaya dan dimudahkan segala urusan...kalo saya pun sama anak periksa mak yang berdebar-debarkan...

Tukang Karut berkata...

viel gluck...

MamaFarah berkata...

semoga dipermudahkan untuk menjawab soaln2... Amin

Sue Bee berkata...

good luck,princess..ank SB next year UPSR.

wantie berkata...

good luck. doa mama tu yg mustajab

Sweetie berkata...

InsyaAllah! kita doakan yang terbaik untuk Nabillah.

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak lynn. semoga anak kak lynn boleh jawab dengan tenang. heeeeeee adik bongsu sheila pun UPSR. heeeeeeeee. kakak dia debar sekali :)

Acik Erna berkata...

Semoga berjaya nabillah farhannah

Kesuma Angsana berkata...

gd luck moga berjaya. In Shaa ALlah berkat doa seorng ibu yer. Done clik2 nuffnag dah

LydSunshine berkata...

Hah?? UPSR ke hari ni? Good Luck jugak Nabillah.

Ira berkata...

semoga berjaya ye..
mama dia kene wat solat hajat tiap hari exam..
smga dia dpt jwb dgn tenang, x careless & dpt jwb soalan dgn baik..
teringat masa jwb exam upsr dulu..darah gemuruh.
masa pmr, dpt jwb ngan tenang sbb mak hari2 buat solat hajat.

aTieYusof Family berkata...

Good luck Nabila.. moga dapat jawab dgn baik..amin! :)

Salma Tayo berkata...

Good luck Nabila!mak nabila tenang2 aje ya..jangan risau.hihi.

intanfirdaus247 berkata...

GOod luck Nabillah...!!!

Deqla Manjew berkata...

moga berjaya je adik2.. ;)

aizamia3 berkata...

moga Nabillah dapat jawab dengan tenang dan moga berjaya hendakNYA.. ;)

::EIDA:: berkata...

haa gudluck! jawab elok2.. aminnnnn...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam K.RH..

ALhamdulillah..gud luck utk nabilah ye..
chaiyok2.. :)

Nory Zoulkefle berkata...

gudluck kakak...
buat yang terbaik okayy =)

eyeyou berkata...

mak mmg terlebey risau kalo anak nak pekse kan....

maixara shah berkata...

GOOD LUCK...

salamkenal...sis

Sya Mimie berkata...

insyaAllah.. ank akk mesti buat yang terbaik..
anak hrapan ibu & ayhnya..:)

Catat Ulasan