Good Luck....



Buat anakku Nabillah Farhanah, mama doakan semoga kakak dapat buat yang terbaik dalam UPSR hari nie. Dan kepada semua anak-anak yang menduduki peperiksaan hari nie buat yang terbaik! :D


p/s: aku yang tak boleh tidur anak nak exam..uhuhuhu

Ulasan

  1. Gud luck Nabillah....mama cuti tak?

    BalasPadam
  2. Gud luck Nabillah....mama cuti tak?

    BalasPadam
  3. anak sy final exam minggu ni... ibu pun x blh tdo jugak hahahaha ... tu belum pekse besar mcm nabillah... good luck nabillah

    BalasPadam
  4. Good Luck utk Nabillah.......anak2 yg ambik periksa mesti mama yg panik kan....huhu

    BalasPadam
  5. Robbiyassir Walatu'assir...
    Doa auntie mengiringi moga Nabilla dapat menjawab dengan tenang dan memberikan jawapan yg terbaik.. amin.

    Kakak dpt rasa apa yg RH rasakan apa lagi ini periksa besar pertama anak sulung kan...

    BalasPadam
  6. Hehe.. mak yg takleh tido tu perkare biasa. Den dah ghaso dah tahun lepas. Tahun depan ade lagi sorang huhuu...

    BalasPadam
  7. good luck nabila moga berjaya dan dimudahkan segala urusan...kalo saya pun sama anak periksa mak yang berdebar-debarkan...

    BalasPadam
  8. semoga dipermudahkan untuk menjawab soaln2... Amin

    BalasPadam
  9. good luck,princess..ank SB next year UPSR.

    BalasPadam
  10. good luck. doa mama tu yg mustajab

    BalasPadam
  11. InsyaAllah! kita doakan yang terbaik untuk Nabillah.

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum kak lynn. semoga anak kak lynn boleh jawab dengan tenang. heeeeeee adik bongsu sheila pun UPSR. heeeeeeeee. kakak dia debar sekali :)

    BalasPadam
  13. Semoga berjaya nabillah farhannah

    BalasPadam
  14. gd luck moga berjaya. In Shaa ALlah berkat doa seorng ibu yer. Done clik2 nuffnag dah

    BalasPadam
  15. Hah?? UPSR ke hari ni? Good Luck jugak Nabillah.

    BalasPadam
  16. semoga berjaya ye..
    mama dia kene wat solat hajat tiap hari exam..
    smga dia dpt jwb dgn tenang, x careless & dpt jwb soalan dgn baik..
    teringat masa jwb exam upsr dulu..darah gemuruh.
    masa pmr, dpt jwb ngan tenang sbb mak hari2 buat solat hajat.

    BalasPadam
  17. Good luck Nabila.. moga dapat jawab dgn baik..amin! :)

    BalasPadam
  18. Good luck Nabila!mak nabila tenang2 aje ya..jangan risau.hihi.

    BalasPadam
  19. moga Nabillah dapat jawab dengan tenang dan moga berjaya hendakNYA.. ;)

    BalasPadam
  20. haa gudluck! jawab elok2.. aminnnnn...

    BalasPadam
  21. Salam K.RH..

    ALhamdulillah..gud luck utk nabilah ye..
    chaiyok2.. :)

    BalasPadam
  22. gudluck kakak...
    buat yang terbaik okayy =)

    BalasPadam
  23. mak mmg terlebey risau kalo anak nak pekse kan....

    BalasPadam
  24. insyaAllah.. ank akk mesti buat yang terbaik..
    anak hrapan ibu & ayhnya..:)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..