Tahniah Kakak!


Alhamdulillah...sesungguhnya akulah insan yang paling gembira sekali bila kakak berjaya mendapat 5A dalam peperiksaan UPSR. Tak terluah rasanya perasaan aku, hanya Allah aje yang tau. Kakak, mama ucapkan tahniah buat kakak kerana berjaya mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR. Mama bangga sekali dengan pencapaian kakak. Mama doakan semoga kakak berjaya di dunia & akhirat. Amin.


p/s : Tima kasih di atas doa kawan-kawan smua.. 

Ulasan

  1. TAHNIAH! Alhamdulillah... Rasa seronok sangat kan ...Saya pun mengalaminya walaupun anak masih tadika..Hehehe

    BalasPadam
  2. wahh.. alhamdulillah... tahniah kakak... anak buah deqla plak dpt 4A 1B.. ;)

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah. Tapi jalan msh jauh g tu. UPSR ni cuma permulaan je. Heheheh....

    BalasPadam
  4. Congrats kakak!! Jgn lupa tebus token $$$ dari mama... :D

    BalasPadam
  5. Tahniah buat kakak and mama :)

    BalasPadam
  6. Sampai ucap tahniah saya pada dia Ratu! Moga kecemerlangan ini diteruskan di masa-masa hadapan!

    BalasPadam
  7. Tahniah yer Kakak, KA tumpang bangga & gembira

    BalasPadam
  8. Alhamdulillah. Tahniah kakak. Semoga terus cemerlang.

    BalasPadam
  9. Tahniah pada kakak....sisi ade komen kat blog saya (http://ibu2ahmad.blogspot.com) pasal vivix kan? nak tau lebih lanjut boleh sms saya 012 577 9380. Pasal harga jangan risau...saya bagi harga kawan2 jer...niat nak bantu kawan-kawan...

    BalasPadam
  10. Tahniah Kakak!!!
    Contoh terbaik buat adik2..
    semoga terus cemerlang dalam pelajaran dan berjaya dlm kehidupan dunia & akhirat.. :)

    BalasPadam
  11. Alhamdulillah... syukur akhirnya tungkus-lumus kakak belajar dan dapat imbuhannya. Tahniah dari auntie ye Kak Nabillah. Boleh jadi mentor adik-adik...

    BalasPadam
  12. Salam singgah petang sambil membaca!

    BalasPadam
  13. wahhh ..bangga dengan Kakak..TAHNIAH kakak..Alhamdulillah! syukur...:)

    BalasPadam
  14. tahniah buat dak Kakak.. Moga terus maju ke depan.

    BalasPadam
  15. debaran yg melegakan dan menggembirakan hati ye kak.. Alhamdulillah.. tahniah kakak!!

    BalasPadam
  16. Assalammualaikum..

    wah..alhamdulilah... tumpang gembira. mselim3 dah xder anak buat yg upsr.

    mselim3

    BalasPadam
  17. Tahniah RH dan kakak...
    Betul tu RH... tak de yang membahagiakan ibu kecuali kejayaan anak anak kan....
    Trial dia mmg 5A yeh RH?

    BalasPadam
  18. subhanallah... tak tergambar kan perasaan bila anak yang di kandung membuahkan kejayaan yang sebegini. saya turut tumpang gembira.

    lepas ni kemana la kira kiranya ye.

    BalasPadam
  19. Assalamualaikum....

    Sampai juga saya ke sini..maklumlah dgn talian yg umpama siput....hehe

    tahniah....sy tumpang gembira...

    Ameen utk doanya....

    BalasPadam
  20. Alhamdulillah tahniah untuk akak :D

    BalasPadam
  21. salam k.RH..

    Alhamdulillah..tahniah buat akak & kakak :)

    BalasPadam
  22. wahh.. tahniah!!!! alhamdulillah.. hepi 4 u dear!

    BalasPadam
  23. Tahniah buat kakak.. Bertuah awk jd ibunya

    BalasPadam
  24. syukur pd Allah..TAHNIAH untuk Nabilah...aunty terharu baca coretan mama nabilah tawww...SELAMAT MAJU JAYA...

    BalasPadam
  25. Alhamdulillah..tahniah buat kakak dan buat RH dan suami juga, sokongan ibubapa pun penting kan.

    BalasPadam
  26. wahhhhh tahniah kakak.....
    teruskan menjadi kebanggan ibu dan ayah yer....
    5A tuuuuu.....Cayaaaa lah...hehe

    BalasPadam
  27. tumpang bangga sekaki...tahniah kakak... :D

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..