Jumaat, 15 November 2013

Tahniah Kakak!


Alhamdulillah...sesungguhnya akulah insan yang paling gembira sekali bila kakak berjaya mendapat 5A dalam peperiksaan UPSR. Tak terluah rasanya perasaan aku, hanya Allah aje yang tau. Kakak, mama ucapkan tahniah buat kakak kerana berjaya mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR. Mama bangga sekali dengan pencapaian kakak. Mama doakan semoga kakak berjaya di dunia & akhirat. Amin.


p/s : Tima kasih di atas doa kawan-kawan smua.. 

36 ulasan:

MamaFarah berkata...

TAHNIAH! Alhamdulillah... Rasa seronok sangat kan ...Saya pun mengalaminya walaupun anak masih tadika..Hehehe

Deqla Manjew berkata...

wahh.. alhamdulillah... tahniah kakak... anak buah deqla plak dpt 4A 1B.. ;)

faraherda.razalan berkata...

Alhamdulillah. Tapi jalan msh jauh g tu. UPSR ni cuma permulaan je. Heheheh....

Just berkata...

Congrats kakak!! Jgn lupa tebus token $$$ dari mama... :D

nurbijen berkata...

Tahniah buat kakak and mama :)

Cik Puan Rara berkata...

tahniah kakak! happy for u!

Sweetie berkata...

Sampai ucap tahniah saya pada dia Ratu! Moga kecemerlangan ini diteruskan di masa-masa hadapan!

Kesuma Angsana berkata...

Tahniah yer Kakak, KA tumpang bangga & gembira

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah. Tahniah kakak. Semoga terus cemerlang.

Rose Azadir berkata...

Tahniah pada kakak....sisi ade komen kat blog saya (http://ibu2ahmad.blogspot.com) pasal vivix kan? nak tau lebih lanjut boleh sms saya 012 577 9380. Pasal harga jangan risau...saya bagi harga kawan2 jer...niat nak bantu kawan-kawan...

Ira berkata...

Tahniah Kakak!!!
Contoh terbaik buat adik2..
semoga terus cemerlang dalam pelajaran dan berjaya dlm kehidupan dunia & akhirat.. :)

Kakzakie berkata...

Alhamdulillah... syukur akhirnya tungkus-lumus kakak belajar dan dapat imbuhannya. Tahniah dari auntie ye Kak Nabillah. Boleh jadi mentor adik-adik...

QasehnyaRania berkata...

wow.cayalah kakak
tahniah kakak.

Ain Noraini berkata...

tahniah dan alhamdulilah...

PearlVelvet SueQys berkata...

Salam singgah petang sambil membaca!

aTieYusof Family berkata...

wahhh ..bangga dengan Kakak..TAHNIAH kakak..Alhamdulillah! syukur...:)

aizamia3 berkata...

tahniah buat dak Kakak.. Moga terus maju ke depan.

Queen Teratai berkata...

debaran yg melegakan dan menggembirakan hati ye kak.. Alhamdulillah.. tahniah kakak!!

Mohd Selim Zainal berkata...

Assalammualaikum..

wah..alhamdulilah... tumpang gembira. mselim3 dah xder anak buat yg upsr.

mselim3

hainom OKje berkata...

Tahniah RH dan kakak...
Betul tu RH... tak de yang membahagiakan ibu kecuali kejayaan anak anak kan....
Trial dia mmg 5A yeh RH?

wantie berkata...

subhanallah... tak tergambar kan perasaan bila anak yang di kandung membuahkan kejayaan yang sebegini. saya turut tumpang gembira.

lepas ni kemana la kira kiranya ye.

Wirda Amir berkata...

Assalamualaikum....

Sampai juga saya ke sini..maklumlah dgn talian yg umpama siput....hehe

tahniah....sy tumpang gembira...

Ameen utk doanya....

izan mama mia berkata...

tahniah kakak

Time Traveller berkata...

Alhamdulillah tahniah untuk akak :D

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam k.RH..

Alhamdulillah..tahniah buat akak & kakak :)

aTieYusof Family berkata...

Singgah Isnin..busy ye RH ?? :)

tenku butang berkata...

wahh.. tahniah!!!! alhamdulillah.. hepi 4 u dear!

Masya berkata...

Tahniah buat kakak.. Bertuah awk jd ibunya

eyeyou berkata...

syukur pd Allah..TAHNIAH untuk Nabilah...aunty terharu baca coretan mama nabilah tawww...SELAMAT MAJU JAYA...

Cho Zila berkata...

tahniah.. tahniah...

ummiross berkata...

Alhamdulillah..tahniah buat kakak dan buat RH dan suami juga, sokongan ibubapa pun penting kan.

MulutPayau berkata...

tahniah kakak....

QA's ~ mamapapa berkata...

thaniah,kakak :)

Nory Zoulkefle berkata...

wahhhhh tahniah kakak.....
teruskan menjadi kebanggan ibu dan ayah yer....
5A tuuuuu.....Cayaaaa lah...hehe

intanfirdaus247 berkata...

moga kakak terus sukses

Nora Karim berkata...

tumpang bangga sekaki...tahniah kakak... :D

Catat Ulasan