WW - Kasut



Ulasan

  1. Banyak nya kasut...
    Salam Aidil Adha RH..:)

    BalasPadam
  2. Kakak kemas masa ramadhan hari itu. Buang mana yg dah tak perlu, simpan mana yg nak guna aje - biar cantik sikit rak simpan kasut kan..

    BalasPadam
  3. baru nampak kemas bila de rak kasut

    BalasPadam
  4. kasut yang atastu nak kena buangkan... yang bawahtu kasut terpilihjer...

    BalasPadam
  5. tgh pilih yg mana patut dibuang yang mana patut disimpan erkh

    BalasPadam
  6. hehehe mengemas kasut yer.. beli almari kasut baruker?

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum kak lynn. Salam Aidiladha. wahh banyaknya kasut! heeeeeeee

    BalasPadam
  8. Salam Aidiladha RH dan keluarga.

    Waa dah kemas dan cantik tersusun kat rak tu.

    BalasPadam
  9. bnyaknya kasut..Bila dah susun, nampak kemas jer kan..
    Salam Aidil adha Ratu dan fmly...

    BalasPadam
  10. Amboii ramai penghuni rumah ni..kasut selambak.. ^_^

    BalasPadam
  11. Salam aidil adha RH..
    Sejuk mata memandang bila tersusun kemas kan?

    BalasPadam
  12. Bravo, beli rak kasut baru. Organized.

    BalasPadam
  13. byknya kasut..tersusun baru nmpk kemas..

    BalasPadam
  14. siapa yang buat sepah kasut ni?

    BalasPadam
  15. Okje pun banyak kasut yg tak pakai tapi macam masih elok dan sayang nak buang RH!...tu yg jadi belambak tu

    BalasPadam
  16. banyakkknyaaaaa kasuttttt linnnnn

    BalasPadam
  17. assalamualaikum ....banyaknya kasut...:)

    BalasPadam
  18. wahhhhhhhh...byknya kasut..kena beli rack lg besar tu kak :)

    BalasPadam
  19. amboiii bersepah kasut.. haha... ;p

    BalasPadam
  20. kalau la boleh dijual balik kan.hii

    BalasPadam
  21. br x sakit mata bila da di kemaskan...

    BalasPadam
  22. salam K.RH..
    bnyknye kasut..ni kes mengemas ke ni..? hihi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..