Rabu, 16 Oktober 2013

WW - Kasut



23 ulasan:

aTieYusof Family berkata...

Banyak nya kasut...
Salam Aidil Adha RH..:)

Kakzakie berkata...

Kakak kemas masa ramadhan hari itu. Buang mana yg dah tak perlu, simpan mana yg nak guna aje - biar cantik sikit rak simpan kasut kan..

Mimi Azirah berkata...

baru nampak kemas bila de rak kasut

Cho Zila berkata...

kasut yang atastu nak kena buangkan... yang bawahtu kasut terpilihjer...

Ema Johari berkata...

tgh pilih yg mana patut dibuang yang mana patut disimpan erkh

Queen Teratai berkata...

hehehe mengemas kasut yer.. beli almari kasut baruker?

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak lynn. Salam Aidiladha. wahh banyaknya kasut! heeeeeeee

ummiross berkata...

Salam Aidiladha RH dan keluarga.

Waa dah kemas dan cantik tersusun kat rak tu.

MulutPayau berkata...

bnyaknya kasut..Bila dah susun, nampak kemas jer kan..
Salam Aidil adha Ratu dan fmly...

mama lieyna berkata...

Amboii ramai penghuni rumah ni..kasut selambak.. ^_^

Ira berkata...

Salam aidil adha RH..
Sejuk mata memandang bila tersusun kemas kan?

LydSunshine berkata...

Bravo, beli rak kasut baru. Organized.

Dee berkata...

byknya kasut..tersusun baru nmpk kemas..

aTieYusof Family berkata...

salam singgah khamis...:)

Tukang Karut berkata...

siapa yang buat sepah kasut ni?

hainom OKje berkata...

Okje pun banyak kasut yg tak pakai tapi macam masih elok dan sayang nak buang RH!...tu yg jadi belambak tu

intanfirdaus247 berkata...

banyakkknyaaaaa kasuttttt linnnnn

Mas Zull berkata...

assalamualaikum ....banyaknya kasut...:)

QA's ~ mamapapa berkata...

wahhhhhhhh...byknya kasut..kena beli rack lg besar tu kak :)

Deqla Manjew berkata...

amboiii bersepah kasut.. haha... ;p

QasehnyaRania berkata...

kalau la boleh dijual balik kan.hii

eyeyou berkata...

br x sakit mata bila da di kemaskan...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

salam K.RH..
bnyknye kasut..ni kes mengemas ke ni..? hihi

Catat Ulasan