Khamis, 5 Disember 2013

Bantulah mereka...


Pada mereka yang berada di Lembang Klang bolehlah membantu jika ingin menghulurkan bantuan buat mangsa banjir di Kuantan.  Jom sama-sama kita hulurkan bantuan pada mereka yang memerlukan. Tangan yang memberi lebih baik dari menerima.. :)

20 ulasan:

Deqla Manjew berkata...

moga ramai yg turut sama2 membantu mangsa banjir... kat opis ni pun ada kutipan derma mcm ni utk mangsa... moga dpt meringankan beban mereka.. in shaa Allah..

Mia Kassim berkata...

Mari sama2 membantu.......

QasehnyaRania berkata...

betul tu

Fiza Rahman berkata...

Jom. Simpati dgn nasib mereka.

Tukang Karut berkata...

ooo dekat ngan umah aku ni...

LydSunshine berkata...

rasa nak balik kuantan sekarnag jugak membantu beri sumbangan barang2.

aTieYusof Family berkata...

InsyaAllah sama2 kita membantu...

ummiross berkata...

InsyaAllah..sama-sama kita ye.

izan mama mia berkata...

samalah kita mbantu..mg dapat meringankan beban mereka

nurbijen berkata...

Insya Allah, kita menyumbang sikit sorang ringankan beban mereka...

Jemari_Suri berkata...

Semoga bantuan yg dberikan memberi bahagia buat mrk

Time Traveller berkata...

Kesian tengok mangsa banjir.. bantuan dah banyak tapi masih tak mencukupi.. Harap kesabaran mereka di balasi dgn rahmat Allah yg melimpah ruah..

Ibu Lala berkata...

Jom sama sama bantu

Wak Gelas berkata...

siann kanns., uHHUuu

QA's ~ mamapapa berkata...

inshaaAllah kak..sama2 kita hulurkan ape yg trmampu :)

MulutPayau berkata...

InshaaAllah...sama2 kita bantu...

aTieYusof Family berkata...

singgah menjenguk...:)

RedRose berkata...

berat sama dipikul, ringan sama dijinjing. berat mata yg memangdang, berat lagi bahu yg memikulnya. In Shaa Allah, kita rakyat Malaysia akan sama2 membantu meringankan beban mangsa.

::EIDA:: berkata...

InsyaALLAH ;))

intanfirdaus247 berkata...

InsyaAllah....kesian sgt tgk nasb depa

Catat Ulasan