Bantulah mereka...


Pada mereka yang berada di Lembang Klang bolehlah membantu jika ingin menghulurkan bantuan buat mangsa banjir di Kuantan.  Jom sama-sama kita hulurkan bantuan pada mereka yang memerlukan. Tangan yang memberi lebih baik dari menerima.. :)

Ulasan

  1. moga ramai yg turut sama2 membantu mangsa banjir... kat opis ni pun ada kutipan derma mcm ni utk mangsa... moga dpt meringankan beban mereka.. in shaa Allah..

    BalasPadam
  2. Jom. Simpati dgn nasib mereka.

    BalasPadam
  3. rasa nak balik kuantan sekarnag jugak membantu beri sumbangan barang2.

    BalasPadam
  4. InsyaAllah..sama-sama kita ye.

    BalasPadam
  5. samalah kita mbantu..mg dapat meringankan beban mereka

    BalasPadam
  6. Insya Allah, kita menyumbang sikit sorang ringankan beban mereka...

    BalasPadam
  7. Semoga bantuan yg dberikan memberi bahagia buat mrk

    BalasPadam
  8. Kesian tengok mangsa banjir.. bantuan dah banyak tapi masih tak mencukupi.. Harap kesabaran mereka di balasi dgn rahmat Allah yg melimpah ruah..

    BalasPadam
  9. inshaaAllah kak..sama2 kita hulurkan ape yg trmampu :)

    BalasPadam
  10. InshaaAllah...sama2 kita bantu...

    BalasPadam
  11. berat sama dipikul, ringan sama dijinjing. berat mata yg memangdang, berat lagi bahu yg memikulnya. In Shaa Allah, kita rakyat Malaysia akan sama2 membantu meringankan beban mangsa.

    BalasPadam
  12. InsyaAllah....kesian sgt tgk nasb depa

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Wajah baru kakak

Pulau Tioman

My 2nd run..