13 Tahun...

Alhamdulillah genap usia kakak 13 tahun hari nie. Sedar tak sedar besar dah kakak. Memang dah besar pun dia dari aku. Rasa macam baru semalam je beranakkan dia uhuhuhu.. Mama doakan semoga kakak menjadi anak yang baik, berjaya di dunia & akhirat dan semoga sentiasa diberkati Allah SWT. Aminnn.... I love u kakak!


Kakak yang paling susah bila diajak bergambar...uhuhuhuhu


Ulasan

  1. X lama lagi turn saya pulak. Now baru umo 10 tahun

    BalasPadam
  2. Selamat hari lahir buat ank akk.. :)
    Lawanya dia....

    BalasPadam
  3. happy 13th bday ! cantik kakak!

    BalasPadam
  4. selamat hari lahir kakak.
    smga dikurniakan kesihatan yg baik dan membesar sbgai anak solehah .aamiin
    comel :)

    BalasPadam
  5. happy birthday kakak..belajar rajin2 tau..

    BalasPadam
  6. Selamat ulang tahun kelahiran. Comel kakak..

    BalasPadam
  7. hepi bday kakak.hari ni 13, pejam celik pejam celik dah 23 dah nnt..

    BalasPadam
  8. dah 13 tahun.. anak dah besar mama comel lagikan... semoga kakak akan menjadi insan yang berguna dan bejaya dunia akhirat...

    BalasPadam
  9. Salam K.RH..
    comel kakak..
    alhamdulillah..
    sanah helwah yer kakak.. :)))

    BalasPadam
  10. happy belated birthday kakak....selamat berpuasa.

    BalasPadam
  11. kakak amik langsung rupa husband akak .. hehehe hepi besday kakak! ;)

    BalasPadam
  12. Assalamualaikum kak lynn... slmt hari lahir kakak! besar dah awak. semoga membesar dgn sihat dan jadi anak yg solehah ya. in shaa Allah ~~~

    BalasPadam
  13. hepi belated besday lala...senyummm selalu...

    BalasPadam
  14. sori..lala nama manja anak dara Ibu Lala..namanya sama cama nama anak RH..tu yg ter type...

    HEPI BELATED BESDAY KAKAK NABILLA..

    BalasPadam
  15. Selamat ulang tahun kelahiran kakak....dah remaja dah kakak...

    BalasPadam
  16. hepi bezday kakak...comel je kakak mcm mama die

    BalasPadam
  17. selamat hari lahir kakak. Jgn nakal2 tau.

    BalasPadam
  18. Happy belated birthday kakak .Cantiknya kamu ☺

    BalasPadam
  19. dah besar anak dara n1. mak1n cant1k. selamat har1 lah1r kakak.

    BalasPadam
  20. Barakallahufiq kakak... moga panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki, sentiasa dalam lindungan Allah... dan jadi anak yang solehah... amin...

    Kakak sekali pandang macam nicol ratu squash tu.. heheheh

    BalasPadam
  21. Hepy Bezday Kakak.....moga kakak jadi anak yg solehah dan cemerlang dunia akhirt ye

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..