Khamis, 26 Jun 2014

13 Tahun...

Alhamdulillah genap usia kakak 13 tahun hari nie. Sedar tak sedar besar dah kakak. Memang dah besar pun dia dari aku. Rasa macam baru semalam je beranakkan dia uhuhuhu.. Mama doakan semoga kakak menjadi anak yang baik, berjaya di dunia & akhirat dan semoga sentiasa diberkati Allah SWT. Aminnn.... I love u kakak!


Kakak yang paling susah bila diajak bergambar...uhuhuhuhu


22 ulasan:

Ibu Lala berkata...

X lama lagi turn saya pulak. Now baru umo 10 tahun

Sya Mimie berkata...

Selamat hari lahir buat ank akk.. :)
Lawanya dia....

Ajan berkata...

happy 13th bday ! cantik kakak!

Wak Gelas berkata...

lawoo

QasehnyaRania berkata...

selamat hari lahir kakak.
smga dikurniakan kesihatan yg baik dan membesar sbgai anak solehah .aamiin
comel :)

fieda berkata...

happy birthday kakak..belajar rajin2 tau..

kakyon berkata...

Selamat ulang tahun kelahiran. Comel kakak..

Nad MamaZN berkata...

hepi bday kakak.hari ni 13, pejam celik pejam celik dah 23 dah nnt..

Cho Zila berkata...

dah 13 tahun.. anak dah besar mama comel lagikan... semoga kakak akan menjadi insan yang berguna dan bejaya dunia akhirat...

♥ Cmª shIemª ♥ berkata...

Salam K.RH..
comel kakak..
alhamdulillah..
sanah helwah yer kakak.. :)))

Ema Johari berkata...

happy belated birthday kakak....selamat berpuasa.

::EIDA:: berkata...

kakak amik langsung rupa husband akak .. hehehe hepi besday kakak! ;)

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak lynn... slmt hari lahir kakak! besar dah awak. semoga membesar dgn sihat dan jadi anak yg solehah ya. in shaa Allah ~~~

eyeyou berkata...

hepi belated besday lala...senyummm selalu...

eyeyou berkata...

sori..lala nama manja anak dara Ibu Lala..namanya sama cama nama anak RH..tu yg ter type...

HEPI BELATED BESDAY KAKAK NABILLA..

BUNDA a.k.a KN berkata...

Selamat ulang tahun kelahiran kakak....dah remaja dah kakak...

Mimi Azirah berkata...

hepi bezday kakak...comel je kakak mcm mama die

tirana aduka berkata...

selamat hari lahir kakak. Jgn nakal2 tau.

Fiza Rahman berkata...

Happy belated birthday kakak .Cantiknya kamu ☺

LydSunshine berkata...

dah besar anak dara n1. mak1n cant1k. selamat har1 lah1r kakak.

Nora Karim berkata...

Barakallahufiq kakak... moga panjang umur, sentiasa dimurahkan rezeki, sentiasa dalam lindungan Allah... dan jadi anak yang solehah... amin...

Kakak sekali pandang macam nicol ratu squash tu.. heheheh

hainom OKje berkata...

Hepy Bezday Kakak.....moga kakak jadi anak yg solehah dan cemerlang dunia akhirt ye

Catat Ulasan