Blog bersawang

Image result for bersawang
Google 
Fuhhh... hampir setahun jugak la terabai blog aku nie.. bahana mood menaip asyik ke laut aje nielah jadinya. Macam dalam gambar tulah blog aku..uhuhu.. Blog kawan-kawan pun lama sangat aku tak datang ziarah. Okey chaiyok-chaiyok.. banyak citer nak upadate segala suka duka sepanjang tahun nie.. harap-harap aku punya semangat nak menaip nie x jadi macam yang lepas-lepas la.. paling-paling seminggu sekali pun jadilah ya dak kalau dah malas sangat...uhuhuh...



p/s : nak ziarah blog kawan-kawan

Ulasan

  1. fuhhh lama tak muncul tu, tahun ni rajin2 menaip ya

    BalasPadam
  2. OK.. cepat bersihkan sawang hihi...
    Kakak nak juga tahu cerita anak dara yg makin sweet pastinya Nabillah. Adik pun rasa kakak dah makin cerdik sekarang - dah sekolah kan..

    BalasPadam
  3. seram betul nengok gambo tuh...
    msti ada antu kalu tak bersihkan ni sawang nya heheheh...

    selamat menulis kembali,
    salam kunjung kembali

    BalasPadam
  4. Jenuh nak buang sawang tu RH....

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pulau Tioman

Wajah baru kakak

My 2nd run..