My 2nd run..

CXP Run 19 April hari Ahad tepat pukul 7 pagi larian bermula. Starting point dekat Taylor's College Subang Jaya SS15. Aku rasa majority yang lari semua student college nie sendiri, bila dah semua student kita yang dah tua nie pun rasa macam student gak ler..terasaaaaa muda kejap..kihkihkih.. 

Dianjurkan pihak College nie sendiri, biasalah agaknya baru pertama kali anjurkan event besar macam nie, ada banyak kelemahan kat sini kalau nak dibandingkan dengan marathon yang pernah aku join sebelum nie. Tapi takpelah nama pun charity run kan..yang penting apa yang dorang target tu tercapai... 

Aku amik masa 1 jam 45 minit untuk 10km..uhuhuh...itu sebab banyak jalan dari berlari kot..hahaha... jalan pun agak extreme lah...dengan keadaan jalan yang tak rata lepas tu banyak naik bukit dan yang paling aku takut banyak anjing besau-besau.. yalah lari pun dekat kawasan perumahan kan makanya mana tak banyak anjing...erkkk...ada kaitan dengan larian ke..hahaha....

Lepas habis run tu aku dengan BFF aku si Just menapak pulak ke Subang Parade. Sebab Hubby tak dapat nak amik so kenalah balik sendiri naik komuter. Boleh pulak kitorang sesat jalan nak ke situ. Padahal dah lalu masa lari tu. Pusing-pusing situ siap pakai waze lagi kooo.... pun sesat jugak..nasib baik tanya orang kalau tak menawaf kitorang 1 Subang Jaya tu..kekeke... Dah sampai Subang Parade kitorang brunch terus. Nak balik pegi ke station komuter tu pun boleh sesat jugak...hahahaha...patah balik ke arah Subang Parade, aku rasa semalam bukan 10km aje tambah jadi 5km jugak perjalanan kitorang...hehehe....

Aku salute pada kawan aku Tunung yang mampu buat half marathon. Fuhhh... aku yang macam nie pun dah pancit...Nak kata serius sangat pasal masuk marathon nie takdelah jugak tapi ianya lebih kepada nak jaga kesihatan je sebenarnya. Oklah tu kan dari takde buat apa-apa lebih baik isi masa dengan aktiviti macam nie. Tak dapat selalu sebulan sekali oklah kot...konon jelah aku nie erk...uhuhu


Dengan BFF aku Just...
Medal yang aku dapat tak cantik...hahaha...mcm medal budak sekolah rendah...opppsss..bersyukur dari takde langsung ya dak...




p/s: Esk citer psl 1st run utk tahun nie plak erk.. 

Ulasan

  1. Whoaaa!!..bagus tu dpt join lari2 n pd masa yg sama jenjalan..kalo SB laa..ntah larat ke tdk..10km woooo..!!

    BalasPadam
  2. seronok nengok aktviti RH ni..kalau ada kat sini mau juga sy join..tapi maklum lah RH sini mmg jarang ada aktviti sebegini... tabik kat you all yg join... :)

    BalasPadam
  3. Tahniah MT... tabik spring kat RH ni tau.. rajin betul :)

    BalasPadam
  4. Kamu pun buli ja tu half marathon lin. Siuk ba lari2 ni. Bikin hilang stress..kihkihkih

    BalasPadam
  5. Masih mamapu bermarathon tu kira terbaik dah.
    Kalau kakak kena 10 minit dah pancit dulu:)

    BalasPadam
  6. woowww bestnye... haza xmampu berlari.. cycling ok ;)

    BalasPadam
  7. wow.. cayalah... oklertu.. akkapun teringin gak nak join tapi tak mula2pun lagi..

    BalasPadam
  8. patut dalam fb nampak akak giat bersukan. nk tiru la. untung2 slim cm akak HAHHAHHAHA

    BalasPadam
  9. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Blog ohhh blog....

36 Tahun....