WW - FM



Alhamdulillah, FM dari Ummiross, blog Salam Borneo sebab terpilih sebagai pengomen bertuah. Sape-sape yang belum kenal dengan Ummiross boleh kunjungi blog beliau. Ummiross juga ada jual kain dari sarawak yang cantik-cantik. Sepanjang berblog ini kali ke 3 aku dapat dari kawan-kawan blogger. Terima kasih sekali lagi buat Ummi. :D

Ulasan

  1. Assalamualaikum kak lynn. cantiknya FM! cool :)

    BalasPadam
  2. Comelnye....nak jugak! heheheheh....

    BalasPadam
  3. Tahniah..rezeki dr teman blogger kan?..
    comel hadiah..:)

    BalasPadam
  4. Wah! Dah dapat FM ye.... cantiknya!

    BalasPadam
  5. wahh mnrik dr paris tu..nk jgk..hihi

    BalasPadam
  6. Oh.. dah sampai RH punya ye
    Polkadot FM Paris cantiklah :)

    BalasPadam
  7. alhamdulillah tahniah, cantik FM ni,Paris lagii :)

    BalasPadam
  8. tahniah yer..kalau rajin lagi mengomen mesti dapat lagi banyak nih...

    BalasPadam
  9. wah menarik tu !

    BalasPadam
  10. cantikkkkkkk... paris lagii.. hehehhehe

    BalasPadam
  11. tahniah.. murah rezeki dpt hadiah

    BalasPadam
  12. tahniah..hihi..akak pun dapat..terus berangan g paris..hehehe

    BalasPadam
  13. Inilah dikatakan rezeki berblog kan? Cantik FM tu.. =)

    BalasPadam
  14. salam k.RA..

    wahhh..FM... cantiknya!
    tahniah kak :)

    BalasPadam
  15. canti FM tu... rezeki berblog :)

    BalasPadam
  16. Salam RH..

    Terima kasih juga kerana sudi singgah blog ummi, ummi sangat2 hargai. Tq juga for this n3, mmmuahhh!!!.

    BalasPadam
  17. wahh bestnye...saya pun suka kumpul FM ni :)

    BalasPadam
  18. hehe..akak pun dapat jugak dari ummi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Blog ohhh blog....

Rindunya.....