WW - FM



Alhamdulillah, FM dari Ummiross, blog Salam Borneo sebab terpilih sebagai pengomen bertuah. Sape-sape yang belum kenal dengan Ummiross boleh kunjungi blog beliau. Ummiross juga ada jual kain dari sarawak yang cantik-cantik. Sepanjang berblog ini kali ke 3 aku dapat dari kawan-kawan blogger. Terima kasih sekali lagi buat Ummi. :D

Ulasan

  1. Assalamualaikum kak lynn. cantiknya FM! cool :)

    BalasPadam
  2. Comelnye....nak jugak! heheheheh....

    BalasPadam
  3. Tahniah..rezeki dr teman blogger kan?..
    comel hadiah..:)

    BalasPadam
  4. cantik.. polka dot lagi tu..

    BalasPadam
  5. tahniah...comel FM tu kak...

    BalasPadam
  6. Wah! Dah dapat FM ye.... cantiknya!

    BalasPadam
  7. wahh mnrik dr paris tu..nk jgk..hihi

    BalasPadam
  8. Oh.. dah sampai RH punya ye
    Polkadot FM Paris cantiklah :)

    BalasPadam
  9. cantiknyeee polkadot yee ;)

    BalasPadam
  10. alhamdulillah tahniah, cantik FM ni,Paris lagii :)

    BalasPadam
  11. tahniah yer..kalau rajin lagi mengomen mesti dapat lagi banyak nih...

    BalasPadam
  12. wah menarik tu !

    BalasPadam
  13. cantikkkkkkk... paris lagii.. hehehhehe

    BalasPadam
  14. tahniah.. murah rezeki dpt hadiah

    BalasPadam
  15. tahniah..hihi..akak pun dapat..terus berangan g paris..hehehe

    BalasPadam
  16. wah..comellah FM tu..hehehe

    BalasPadam
  17. Inilah dikatakan rezeki berblog kan? Cantik FM tu.. =)

    BalasPadam
  18. salam k.RA..

    wahhh..FM... cantiknya!
    tahniah kak :)

    BalasPadam
  19. canti FM tu... rezeki berblog :)

    BalasPadam
  20. Salam RH..

    Terima kasih juga kerana sudi singgah blog ummi, ummi sangat2 hargai. Tq juga for this n3, mmmuahhh!!!.

    BalasPadam
  21. tahniah....yan pun dapat juga...

    BalasPadam
  22. wahh bestnye...saya pun suka kumpul FM ni :)

    BalasPadam
  23. hehe..akak pun dapat jugak dari ummi

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Blog ohhh blog....

Budak kacamata...